30 Eylül 2012 Pazar

Bir Gün Bir Yerlerde Olacak Biliyorum...!

İçimdeki Sancı Derin...
Bir Rüzgar Tutuyor Sol Yanımı Kıskıvrak...
Sessiz Harfler Yabancı, Ama Bizi Tanıyan Harflerle Başım Dertte!
Onları Nereye Saklayacağım?
Hepsi Senden Yana...
Hepsi Adını Haykırıyor Nereye Dönsem Yüzümü...
Bir Sandala Binmiş Gidiyorum...
Sevda Limanına Sürükleniyorum...
Rüzgar Ne Tarafa Taşır Bu Sevdayı?
Daha Önce Hep Tersten Esen Rüzgar Bu Kez Bendan Yana Döner mi?
Bilemiyorum...!
Ne Zaman Benden Yana Olmuştu ki Talih...
Ne Zaman Kazanmıştı ki Benim Sevdam?
Hep Karanlığın İçine Sürüklendim Ben, Şimdi mi Çıkacak Yolum Aydınlıklara?
Umut Etmek Belki de Tek Erdemim Ama Ben Umutlarımı Çok Önce Tükettim!
Düşünüyorum Bir Gün Karşıma Çıkarsan Zor Gelirdi İçimdeki Sana Seni Anlatmak...
Beni Bulamıyorum Çünkü İçinde Hiçbir Seferinde...
Hep Bir Köşesinden Katmak İstiyorum Hayatımı Hayatına...
Bir Yerinden Dahil Olmak İstiyorum Hayat Kavgana...
İliştirmeye Çalışıyorum Sevdamı Sevdanın İçine...
Başaramıyorum...!
Tutunmaya Çalışıyorum Hayata Bir Ucundan...
Sen Olsanda Olmasanda Yaparım Diyorum...
Umutların Tükendiği Yerden Çıktım Ben Zaten Yola...
Ne Bulunduğum Yerden Kopabiliyorum Ne Sana Doğru Gelebiliyorum...
Oysa Ne Hayallerim Var Benim...
Kavgan Kavgam Olsun...
Sevdan Sevdam Olsun...
Ben Sen Olayım Bir Yerinde Hayatın...
Senin Hayatın Benle Dolsun...
Belki Diyorum Bir Gün, Belki Bir Yerlerde Bir Fırtına Sorası Sığınacağım Limanımda Olacaksın...
Yeniden Canlandırıyorum Hayallerimi...
Kavgan Kavgam Olacak...
Sevdan Sevdam Olacak...
Ben Sen Olacağım...
Sen Hayatıma Dolacaksın...
Bir Gün Bir Yerlerde Olacak Biliyorum...
Şimdi O Limana Doğru Sürükleniyorum...
Aşk Sahiline Vurmuş ve Bende ki Sen de Yine Seni Arıyorum; Sanki Görmüş ve Duymuş Gibi...
Umudu Giydiriyorum Özlemime Ama Yine de Tek Deva Seni Biliyorum...
Özlesemde, Beklesemde, Aşk Sahilinde Yalnız Olsam da Seni Seviyorum...
Seni Her Şeyden Çok Seviyorum...
Her Şeyi Bırakıp Sana, Sana Çıkan Yollarda Yalın Ayak Koşmak İstiyorum...
Ben Sadece Seni İstiyorum ve Seni Seviyorum...



Şiirlere Dost Olmuş Yüreğimin Her Mısrasına Harf Harf İşlediğimsin...
Herşeyin Bir Sonu Varken Son Cümlesi Olmasın Dediğim Tek Şiirimsin...
Bitersen Biterim..!
Gidersen Kendimden Giderim..!
Sevdan Ömrüme Armağanken Hangi Paha Biçilmez Hediye Beni Yolumdan Çevirir?
Aşk'ına Yeminlerimi Sıralamışken Kim Beni Senden Vaçgeçirir?
Senden Öncesi Yok...!
Senden Sonrası da Yok...!
Anladım ki Sevgili Ben Senden Sonra Gökkuşağına Sarılmışım...
Artık Bütün Gökkuşağının Renkleri Benimdir, Yüreğimdeki Yağmurlarsa Sadece ve Sadece Senindir...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.