18 Eylül 2012 Salı

Seni Sensiz Yaşamayı İstemiyorum...!

Uykunun Huzurlu Kollarına Kendimi Bırakamadığım, Yatağımda Dönüp Durduğum Gecelerde Düşlüyorum Seni...
Kelimelerden Köprüler Kurabilmek, Bazen de Söylemeden Bilebilmek İstiyorum Seni...
Senin Kelimelerinde, Benim İçimin En Derininde Sakladıklarımı Bulmak İstiyorum...
Dünyaya Senin Gözlerinden Baktığımda, Hiç Yabancılık Çekmeyeceğimi Bilmek İstiyorum...
Yaşamlarımızın O İncecik Detaylarında Bulduğumuz Yakınlıkları, Aynılıkları Paylaşabilmek İstiyorum...


Taşınmayacak Yükler Yüklüyor Omuzlarıma Seni Sevmek...
Zorlanıyorum Seni Yüreğimde Taşırken...
Keşke Çok Daha Önce Tanımış Olsaydım Seni...
Keşke Adını Çok Daha Önceden Öğrenseydim...
Keşke Hep Seninle Geçmiş Olsaydı Bu Ömür...
Keşke Bu Kadar Sensiz Olmasaydım Şimdi...
Bu Kadar Eksik Olmasaydın Hayatımda...
Kim bilir Belki O Zaman Bu Kadar Acıtmazdı Sensizlik Beni...


Elinin Bir Gün Bana Uzanacağını Bilsem Beklerim Bir Ömür...
Ama Bu Belirsizlik Burkuyor İçimi...
İncinmekten Korkuyorum...
Seni Sensiz Yaşamayı İstemiyorum...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.