24 Eylül 2012 Pazartesi

Sadece Ağlamak İstiyorum...!!!

Yalnızlığım Ne Kadar İstesemde Bitmiyor...
Ne Kadar Çırpınsamda Çıkamıyorum İçinden...
Bir Hastanın Ölmeden Önce Hissettiği Çaresiz Bitik Umutlarla Bakıyorum Hayata...
Can Çekişiyor Sanki Yalnızlığım...
Bile Bile Bağladım Kendimi Sana...
Sonunun Yalnızlık Olduğunu Bile Bile...
Sana Bağlanırken Tek Korktum Sevgimin Seni Benden Uzaklaştıracağıydı...
Karanlıkların Esir Aldığı Dünyamda Seni Aydınlığım Yapmak İçin Çabaladım Durdum...
Aslında Her Seferinde Daha da Karanlıklara, Korkulara Sürüklendim...
Nerden Bilebilirdim ki Aşk'ın Benim Hayatım Olacağını...
Nerden Bilebilirdim ki Senin Yüzünden İçinden Çıkamıyacağımı!
En Zayıf Noktamdan Yakaladın Beni...
Şimdi Aşk'ının Hapsettiği En Büyük Aptalım!


Sen de Sevseydin Beni Uzaklar Koymazdı Bu Kadar...
Elimde Kalmazdı Kalemim ve Gözyaslarımla Suladığım Satırlar...
Ağlamazdım Boş Sayfalara Seni Yazıp Çizerken...
Sevda Türküleri Acıtmazdı Her Dinleyişte Bu Kadar...
Sen de Sevseydin Beni Sende Benim Gibi Olurdun...
Ayrılığı Düşündüğün Zaman Uykuların Kaçardı, Ağlardın...
Yalvarırdın Allah'a Bitmesin Diye... 
Şimdi Arkanda Kalan Bir Enkazım...
Harabeye Döndüm...
Yıkık, Viran Şehir Gibiyim...
Her Şey Sanki Senle Vardı...
Sen Gittin Hayat Işığım Söndü...
İçim Acıdı...
Nefes Alamadım...
Öldüm!



Sadece Ağlamak İstiyorum...!
Kimsesizliğime...
Bu Çirkin Benliğime...
Aciz Bedenime!
Karanlık Olsun İstiyorum...
Gitsin İstiyorum Herşey!
Kimseyi de İstemiyorum Artık Yanımda...
Yalnız Ben ve Yalnızlığım Kalsın Hayatımda...
Yoruldum!
İncinmekten!
Aldanıp Aldatılmaktan Yoruldum..!
Ağlamak!
Sadece Ağlamak İstiyorum...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.