1 Eylül 2012 Cumartesi

Öldürdün Bizi Acıtarak Kanatarak!

Aşk Nedir Sence? 
Bir Ucu Benim, Diğer Ucu Senin Yüreğine Bağlı Gökkuşağı mı?
Yüreğine Bağlı Gökkuşağının Öbür Ucu Benim Yüreğimde...
Her Satırım Gökkuşağının Bir Başka Renginde...

Son Defa Yine Sen Dedim İşte...!
Kaç Zamandır Çabalıyorum Sen Dememeye... 
Ve Gördüğün Gibi Başaramıyorum...
Sende Kaldım Baharda Tellere Takılan Uçurtmalar Gibi...
Parçalandım Ama Kopamadım O Tellerden Bir Türlü...
Rüzgara Yalvardım, Yağmura Ağladım Ama Kopamadım... 
Koparamadım Ruhumu Senden...
Ne Cezalar Verdim Kendime Bir Bilsen!
Ne Savaşlar Verdim Kendime Karşı...
Ne Yaptıysam Adını Anmaktan Alıkoyamadım Dilimi....
Ben Yüreğimi Sevdandan Hiç Ayıramadım... 
Gidişin İçine Yüreğimi Yazdığım Adressiz Mektuplar Bıraktı Bana...
Ve Ateş Dolu Bir Yürek...
Kim Dokunsa Yanar Sevdam İçimde...
İncitirim Aşk Diye Yaklaşan Yürekleri...
Oysa Bilirsin Ben Hep İncitmeye Tercih Ederdim İncinmeleri...
Korkum Tekrar Bulamamak Kendimi Karanlıklarda!! 
Kısacası Şah Damarımı Kesti Ayrılık...
Aklım Hala Gidişinde...
Canım Hala Can Çekişmede...

Yalnızlığın Garip Hüznü Fırtına Habercisi Kara Bulutlar Kadar Acımasız! 
Çöktü Üzerime!
Yalnızlığım ve Ben Kopacak Fırtınayı Sessiz Sakin Bekliyorum...
Son Kez Anlatmaya Çalışacağım Yüreğimden Geçenleri ve Daha Sonra Yıllanmaya Bırakacağım İçimdeki Seni... 
Usulca Giriverdin, Sakin ve Sessiz Dünyama...
Yeni Bir Başlangıç, Yeni Bir Umut Oldun Yalnız Kalmış Ruhuma... 
Yaşantıma Serpmeye Çalıştığın Sevgi Kırıntılarını, Avuçlarımda Toplayıp, Yüreğime Yerleştirmek İstedim. İzin Vermedin...
Ben Senin Ne İstediğini Hiç Bir Zaman Bilemedim...!

Bir Kum Tanesi Gibiyim Şimdi...
Soğuk Bir Yel Esiyor ve Savuruyor Beni Oradan Oraya, Kıpır Kıpır Yüreğimle... 
Gözyaşları mı Saldım Yanaklarıma...
Nedensiz Küsüyor, Sebepsiz Affediyorum Kendimi... 
Şefkate Kanmış Zavallı Biriyim, Hayal Kırıklığında Yüzen Aptal Gibiyim Aşk'ın Karşında...
Ben Beni Bensiz Yaşıyorum Ruhumda Sığınak Ararken... 
Ağlamaktan Gözlerim Bana Küserken Ben Hep Susmuşum, Anlatamamışım Yüreğimde Sakladığım Seni... 
Ben Seni Severken Deliydim ve Suskundum...
Şimdi Bir Kum Tanesi Gibi Durgunum...!!!

Zamanı Durdurdun Sen, Ayrılığı Ekledin Sonbahara... 
Mevsimin Bütün Bulutları Gözlerimde Birikti de Ben Yağamadım Bakışlarına... 
Söyle! 
Hangi Güneş Baharı Getirecek Şimdi Bana? 
Belki Zamansızdı Sevgim En Az Gidişin Kadar! 
Elde Değil di Bu... 

Gönlüm Vuslat Diyor Ama Ben Hasrete Koşuyorum... 
İçim Yanarak, Yaramı Dağlayarak ve Ağlayarak Gidiyorum... 
Yanıma Sevdamı Aldım ve Dökülecek Gözyaşlarımı... 
Kalbimi Sana Bıraktım, Artık İşime Yaramaz! 
Ölümüm Olsa da Bu Veda, Sana Veda Ediyor ve Gidiyorum...
Nereye Gittiğimi Ben de Bilmiyorum... 
Belki En Issız Yerlere, Kimbilir Belki de Ecelime Gidiyorum... 
Seni Üzmemek İçin... 
Hayatını Zehir Etmemek İçin... 
Senin İçin, Benim İçin...
Yanarak İçin İçin Gidiyorum... 
Çıkıyorum Hayatından...
Güzel Olsun Diliyorum Her Günün Dünden... 
Sana Mutluluklar Dileyerek, Gözyaşlarımı İçime Dökerek Gidiyorum...
Islak Bir Tebessümle Gidiyorum... 
Ayağım Bir Ayrılığa Takılı... 
Üstünden Geçemiyorum... 
Kaldığım Bir "Hiç" Var İçimde Asılı... 
Sıralıyorum Bir Bir Ömrümü Çıkmaza... 
Bitiriyorum... 

Hoşçakal Ruhum... 
Bırakıyorum Seni Esen Rüzgara, Geçen Zamana, Yaşanmış Acılara... 
Kanatamayacak Artık Kimseler Seni, Acıtamayacak...
Bir Bitişin Başlangıcı Değil Bu, Ya da Yitişinin... 
Sadece Terkediyorum Seni Denize Doğru... 
Hoşçakal Bedenim... 
Seni de Uçuruma Atıyorum, Kıyısındayım Hayatın Düşüyürum... 
Ve Hala O'na Susuyorum! 
Birazdan Kesilecek Nefesim, Kısılacak Sesim!
Tanımaycak Kimseler Yüzümü ve Bilmeyecekler Son Sözümü... 
Ve Hoşçakal Sevdiğim... 
En Son Sana Veda Etmek İstedim... 
O Kadar Sustun ki Bana ve O Kadar Yoktun ki Ne Bedenim Ne Ruhum Dayanabildi Bak! 
Öldürdün Bizi Acıtarak Kanatarak! 

Haydi! 
Ben Giderken Bir Şeyler Söyle, Suskun Durma Öyle... 
Üzülme! Alışır Benim Yüreğim Buna da! 
Burulur Önce, Acır Biraz, Kırılır Sonra Kendince... 
Ama Sen Susma... 
Yeter ki Giderken Bir Şeyler Söyle... 
Söyle ki Bu Gidişin Bir Adı Olsun... 
Darılmam İnan ki...
Senin Canın Sağ Olsun! 
................................................

Ben Bütün Şiirlerimi En Çok Acı Çektiğim, Özlemimin, Hasretimin Doruklara Ulaştığı Zamanlarda Yazdım...
Hani İçten İçe Yanarsın Ya? 
Yanarsın da Duyuramazsın Feryadını...
Kimseyi İstemezsin Yanında Yalnızlıktan Ölmek İstersin... 
Hani Bazen Ağlarsın Ya?
Unutmak İstersin de Unutamazsın... 
Hüzünlü Bir Şarkı Hatırlatır Sevdiğini...
Kokusunu Bile Özler Olursun... 
Her Telefon Çalışında O Arayacak Sanırsın... 
Beklersin Ya Gelmesini Hani?
Ben de Çok Bekledim, Çok Ağladım Sevgilinin Ardından... 
Çok Yangınlar Yaşadım Yüreğimde... 
Şimdi Anlıyorum ki Giden Dönmüyor, Yeri de Dolmuyor... 
Hele Bir de Sevgili Vefasızsa Acısı da Dinmek Bilmiyor...!

Yenildim! 
Yüreğimin Kapısını Ardına Kadar Açtım ve Bilinmeyene Doğru Yol Alıyorum... 
Avucumda Yaşlanmış Sevgilerin Hüznü, Estikçe Özlem Rüzgarları, İçim Kanadı...
Anlatamadığım Bir Acı Beni Kollarının Arasına Aldı... 
Yalnızlığa Kelepçelendi Bedenim...
Bazen Acı Veriyorsa ve Biz Katlanma Kapasitemizi Aştıysak ve O Sevgilinin Aslında Yanımızda Olmadığını Anlamışsak Yapılacak Olan Gitmektir...
Kavuşmak Adına Tüm Engelleri Aradan Kaldırsanız da Size Düşen Yine Gitmektir...
Sevgi Bazen Vazgeçmektir... 
Vazgeçirdi! 
O Kılını Bile Kıpırdatmadı...
Bize Sahip Çıkması Gerekirken Hep Suskun Kaldı... 

Acıyı Göğüsleyebilmek, Sevdiğin İçin Ölebilmek, Göğüslemek Acıyı Ne Amaç İçin Olduğu da Önemli... 
İki Kişi Olunca Aşılırmış Zorluklar Biz İki Kişi Değildik... 
Akıntıya Çekilen Kürek Gibiydi Direncim... 
Yanımda Yoktu, Belki de Hiç Olmadı... 

Bir Şeyi Ne Kadar ve Ne İçin İstediğin Çok Önemli... 
Elini Taşın Altına Koyabilmeli Seven Bir Yürek...
Gerekirse Bedel Ödeyebilmeli...
Çünkü İnançtır Sevmek... 

Sevginize Sahip Çıkın, Onu Koruyun ve Saklayın... 
Ne Pahasına Olursa Olsun Gerekirse Bedel Ödeyerek... 
Ama Birlikte, Aynı Yöne Bakın, Aynı Yöne Koşun...
O Zaman Yanınızdaki İnsanı Yitirmemiş Olursunuz... 
Sevgi Hep Sizinle Olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.