4 Eylül 2012 Salı

İçime Öyle Bir Ateş Düşürdün ki!

Nasıl Oldu Da İsmini Kazıdın Yüreğime Sevgili!
Nasıl Dolandın Saçlarıma, Bedenime ve Ruhuma?!
Niye Sevdim Seni Bu Kadar?!
Zicir mi Bu Ayaklarıma Doladığın?
Neden Yüreğimin Hücresine Paslı Bir Kilit Asıp Dönüp Gittin!
Görmüyor musun Bileklerimi ve Yüreğimi Kanatıyor!
O Hiç Yatmadığın Dizlerim Kanıyor!
Hasretin Damla Damla Tüketiyor!
Kurtaramıyorum Kendimi Etime Gömülen Kelepçelerinden ve Paslı Kilidinden!
Deli Fırtınalar Gibi Dökülüyor İçime Hala Mısarların...
Haseretsin!
Hasretsin Biliyorum!
Ama Yoksunnn!
Nerdesin!
İçime Öyle Bir Ateş Düşürdün ki!
Sana Duyduğum Sevgiyi Daha Ne Kadar Saklayacağım İçimde Bilmiyorum...
Sesini Sesimle, Seni Kendimle Bütünleyip Aşk'ı Yaşıyorum...
Seni Sensiz Yaşıyorum...
Ve Bu Acı Boğuyor Beni...
Gizemine, Bilinmezliğine Tutuldum.
Niye Bu Kadar Uzaksın Bana ve Niye İçimde Bu Kadar Sıcaksın?
Bu Sevginin de Bir Bedeli Var Elbet...
Senin İçin Bu Sevgi Adına Bütün Bedelleri Ödemeye Hazırım da Sen Bilmiyorsun Bunu...
Yokluğunda Seveceğim Seni...
Aramızdaki Yasaklar ve Engeller Seni Sevmeme Engel Olabilir mi Sanıyorsun?
Yanılıyorsun!
Bu Aşk'ta Hiçbir Umut Olmasa Bile Seni Sevmekten Vazgeçmeyeceğim...
Ne Çok İhtiyacım Var Sana Bir Bilsen!
Gözlerindeki Işığa Ne Çok İhtiyacım Var...
Ama Yoksun...
Hiç Olmayacaksın...
Sana Ulaşmak İçin Hiç Çaba Harcamıyorum...
Harcamalı mıyım?
Bilmiyorum...
Birine İhtiyaç Duyduğumda Hep Sen Geliyorsun Aklıma...
Oysa Hiçbir Şey Yaşamadım Seninle...
Ama Hissettim Seni...
Bakışlarını İçime Hapsettim...
Seni Düşünüp Özlediğimden Haberin Bile Yok...
Uzaktaki Sevgili, Ulaşılmayan Aşksın...
Niye Bu Kadar Özel Anlamlar Yükledim Sana?
Bana Bu Kadar Uzakken Bile Nasıl Acıtabiliyorsun İçimi?
Seninle Hiçbir Şey Yaşamamışken Nasıl Özlüyorum Senli An'ları?
Herşeye Rağmen İçimdeki Sıcaklığını Yitirmek İstemiyorum...
Ulaşılmaz Sevgili Sana İhtiyacım Var...!


Seni Sana Rağmen Yaşıyorum Ben...
Hep Kaçışlarla Dolu, Hep Eksik...
Bir Yanımı Tamamlasam, Mutlaka Başka Bir Yerden Açık Veriyorum...
Tamamlamaya Uğraştıkça Senin Gizlerinde Kaybolup Gidiyorum...
Bedenine Değil, Ruhuna Taliptim Ben, Bu Yüzden Bu Kadar Zorlanıyorum...
Oysa Nasılda Coşku Doluydum Başlarken...
Gecelerimi de, Gündüzlerimi de Sana Adamaya Hazırdım...
Her Gün Yeni Bir Yönünü Öğrenip Şaşıracaktım...
Seninle Yaşadığım Hiçbir Şeyin Tadını Unutamayacaktım...
Sen Sonbahar Rüzgarında Kopmuş Bir Yaprak, Ben Sana Dal Olacaktım...
Hangimiz Yaprak, Hangimiz Dal Karıştırıyorum Artık...!
Ben Bu Uykuları Uyuyalı Çok Olmuştu...
Şimdi Aynı Uykuları Yeniden Uyuyorum...
Acı Uykusu...!
Hüzün Uykusu...!
Korku Uykusu...!
Bir Gece Birinin Bir Gece Diğerinin Sonsuzluğunda Kayboluyorum...
Seninle Geçirebileceğim Her Bir An'a Hasret Yüreğim...
Ellerini Tutmaya, Gözlerinde Yok Olmaya...
Işığınla Aydınlanmaya Aç Bir Ben ve Senin İçin Çarpan Yüreğim...
Duyurabilir miyim Sana Sesimi, Kalbimin Haykırışlarını?
Duysan da Bilirmisin Ben Olduğumu?
Peki Duyar mısın Tüm Bu Çırpınışları?
Anlarmısın Kalbimin Deli Gibi Attığını Seninle...
İsmin Her Andığımda Benliğimde Bir Kez Daha Aydınlandığını, Bin Kat Daha Büyüdüğünü Bilir misin Sevgili?
Meğer Yokmuşum Ben Senden Önce...
Yaşamıyormuşum...
Kimliksizmişim...
Adım Sanım Yokmuş...
Kaydım Düşülmemiş Aşk Defterine...
Geldin ve Kaydım Düşüldü Kara Kaplı Kitabın Aşk'la Başlayan Hanesine...
Gözüm, Gönlüm, Dünüm, Bugünüm, Ömrüm, Düşüm Hep Sen Sen Diyor Bende...

Sen  Sadece Sen... 
Vazgeçemediğim Sen...
Vazgeçemeyeceğim Sen...
Her Du'amda Sen, Gözlerimi Her Kapayışımda Yine Sen Varsın...
Seni Bulmanın...
Senin Olmanın...
Sana Dokunmanın, Özlemiyle Yanar Durur Şu Kor Olmuş Kalbim...
Senin Olmasam da...
Sana Doya Doya Bakamasam da En Kıymetlimsin...
İster Yakınımda İster Uzağımda Ol Kalbim Seninle Hayat Buluyor...
Varsın Ulaşmasın Ellerim Ellerine...
Görmesin Gözlerim Gözlerini, Ama Sen Kendini Esirgeme Benden...
Hep Yüreğimde Ol...
Yaşamamın Güzelliği Ol...
Senle Ben Tanımlanabiliyor, Senle Ben Tamamlanabiliyor Bu Evrende...
Artık Benim'sin, Ben'sin ve Bende'sin...
Ve Allah Şahidimdir ki Sen Yoksan Ben de Yokum Bilesin...!!!


Hani Bazen Kelimeler Biter Tıkanırsın Söylecek Bir Şey Bulamaz Susarsın Ya!
Öylece Kalakalırsın Hani, Şimdi O Satırlardayım...
Susuyorum Ya Ben Yine İşte Öyle!
Başa Dönmeler Başımı Döndürüyor!
Kaldığım Yeri Unutmasam Hani Devam Etsem Diyorum...
Yaşadığım Hikayede Sayfanın Ucunu Kıvırdıkça Kırılıyorum...!

Şu Anda da Gözlerim Doldu ve Boğazıma Bir Şeyler Düğümlendi... 
Birazdan Boşalır Yaşlar Biliyorum...!
İnan Bana O Kadar Dolu Dolu Yaşıyorum ki Yalnızlığı...
Dolu Dolu Yaşıyorum Hüznü...
Dolu Dolu Geçiyorum Sevdandan...
Dolu Dolu Yaşıyorum Sensizliği...
Gözyaşlarım Eşlik Ediyor Yalnızlığıma...
Uzatıyorum Ellerimi Boşluğa Bir Hayali Yakalamak İstercesine... 
Bomboş İki Yana Düşüyor Kollarım...
Ben Yorgun...
Yüreğim Yorgun...
Geçmişim Viran...
Geleceğim Meçhul...
Damladıkları Yerde Kan Güller Açıyor Gözyaşlarımdan...
Duvarlarda Sarmaşıklar Büyüyor, İçimde Sevgin...
Gözyaşlarım Yanaklarımdan Aşağı Bir Şelale Misali İniyorlar...
Yüreğimden Yüreğine Yol Ararcasına...
Gözlerimin Okyanusunda Dalgalar Çırpınıyor Şimdi Daha Hırçın Daha Deli...
Hem Ağlıyorum...
Hem Arıyorum...

Ağlayacakmısın Yine Aşk-ı Kıyamet?!
Hep Geçmişe Takılı Kalıp Keşkelere mi Yükleyeceksin Yine Zamanı?
Yaşadığın Şeyleri Bir Kenara Bırakıp Hep Kötü Anılarımı Hatılayacaksın?
Ben Böyle Mutluyum Deyip Kendini Daha Ne Kadar Kandıracaksın?!


Yürekte Sevmek Çok Zor!
Dışarı Çıkmak İstedikçe İçimdeki Tutsak Aşk Susturdum Çığlıklarını!
Ben Susturdukça, Çırpındı!
Yaktı !
Kanattı!
İçim Birkez Daha Acıttı!
Son Gözyaşımı da Yuttum  Şimdi Ağrılarım Dinmek Bilmiyor!
Söylesene Bırakıp Gittiğine, Yerle Bir Ettiğine Değdi mi!?
Dağ Gibi Yüreğime Aşk Olup Sığamadın!
Kuruyan Toprağıma Bir Damla Yağamadın!
Şöyle Bir Sabahıma Usulca Doğamadın!
Söylesene Gün Olup Battığına Değdi mi...!?
Durma Kaç!
Nasıl Olsa Bulurum Seni Gidişinin Ardındaki Damla Damla Yüreğimden ve Gözümden Sızan Kan İzlerinden...!
Giden Günlerin Telafisi Olur Sananlar Kırıyorlar Kalpleri Binbir Parçaya...
Hiçbir Acı Kalbin Kırıklığına Benzemiyor, En Acı Günler Bile Aranıyor...
Tek Başıma Yürüyorum Ayaz Vurmuş Limanlarda...
Üşümüyorum Senin Yokluğunda Üşüdüğüm Kadar!
Soğuk Rüzgar Vururken Yüzüme Kanatırcasına Üşümüyorum...
İnsaf Etmeyen Seni Hayal Ettiğim Zaman ki Kadar Üşümüyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.