20 Eylül 2012 Perşembe

Seni Sevmek Kadar Özlemek de Güzel...

Özlem Bir Yağmur Gibi Yağıyor Üstüme...
Damlalar Yüreğime Vuruyor...
Gecenin Karanlığında Bir Başınayım...
Uykularım Bölük Pörçük...
Sensizliği Yaşıyorum Sessizlik İçinde...
Bir Matem Havasındayım Yine Bu Gece...
Sonbaharda Sararan Yapraklar Misali Yine Sararıyorum Senin Yokluğunda...
Her Yeni Günün Başlangıcında
Vazgeçtim Diyorum...
Seni Düşünmeyeceğim, Nefesini Hissetmeyeceğim Diyorum Ama Olmuyor İşte Yapamıyorum...
Seni İçimden Söküp Atamıyorum...
Ve Gün Geceye Devrildiğinde Yine Sen Geliyorsun Aklıma...


Seni Sevmek Kadar Özlemek de Güzel...
Bu Aşk Anlatılamaz Bende, Bulamam Hiçbir Kelime...
Öyle Bir Sevda ki Bu, Yazın Serinleten, Kışın Isıtan...
Öyle Bir Sevda ki Bu Bendeki Karanlıkta Aydınlatan Bir Işık Parçası...
Her Şeyimsin İşte Nasıl Anlatabilirim...
Yüreğim Alev Alev Hasretinle...
Sevginle Yanıp Tutuşurken Senli Olan Sensizliğimi Yaşıyorum...
Evet Varsın, Sevdiğimsin, Senileyim Ama Sensizliği Yaşıyorum...
İnan Ben Seninle Yaşadığım "Sensizliği" Hiç Sevmedim, Sevemedim...
Ne Kadar Zordur Bilir misin?
Sevdiğine Dokunamamak, Kokusunu İçine Çekmek İstediğin Zaman Çekememenin Ne Demek Olduğunu Anlayabilir misin Sen?


Bu Acılar Ne Kadar Gider Böyle Bilmiyorum Ama Bu Küçük Yürek, Bu Yaralı Yürek, Bu Yorgun Yürek Seni Sonsuza Dek Sevecek...
Belki de Ölürken Bile Sevecek...
Belki de Kavuşamasa da Sevecek...
Ama İnan Sevdiğim Hep Sevecek...!


Yine Hüznüme Yağmur Değdi...
Ben Hüzünlerimi Yağmura Anlattım...
Ben Ağladım Yağmur Yağdı!
Ağladıklarım Yağmurla Sel Olup Aktı...
O Yüzden Yağmuru Hep Sevdim Ben...
O Yüzden Benim Ağladığımı Kimseler Göremedi Hiç...
Güleç Yüzüme Tok Sözlerime Aldandılar...
Ben Sevdiklerimi Hep Yağmurda Kaybettim..
Sel Olup Gittiler Yüreğimin Hücrelerinden Bir Bir...
Ben Ağladım Yağmur Yağdı...
Yağmur Yağdıkça Ben Daha da Ağladım...
Zaten Beni Bir Tek Yağmur Anladı...
Bak Yine Yağmur Yağıyor...
Ağlıyorum Yine Gök Gürültülü Sensizlik...
Ve Sağnak Yağışlı Damlalarım Akıyor Yüzümün Kenarından...
Ben Hiç Yağmurlardan Saklanamam...
İçimdeki Dertler Yağmurla Çıkar Açığa...
Yağmur Yağar Ben Ağlarım!
Ben Ağlarım Yağmur Yağar...!


Sessizce Mısralara Döktüm Yine Haykırışlarımı...
Biliyorum Feryatlarımı Duyan Yok!
Sensizliğin En Derinlerinde Yaşıyorum...
Özlem Dolu Bakışlarımla Her Gün Resmine Bakıyorum...
Gözlerimden Akan Yaşlar Yerlere Dökülüyor Usulca...
Yitirdim Ben O Gülen Yüzümü...
Yine Aktı Gözyaşlarım...
Sensizliğe ve Biten Umutlarıma Yas Tuttu Bu Gün Gözlerim...
Bir Aşk'ın Bitmeyen Yağmuru Bu Günde Yağdı Yüreğime Sağnak Sağnak...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.