16 Eylül 2012 Pazar

Sana Yazdım Seni...

Yalnızca Yazdım...
Sana Yazdım Seni...
En Kuytusunda Anladım, En Vazgeçilmezinde Tuttum, En Köründen Tutuldum, Ama Seni Sana Yazdım...
Kanımın Rengiyle Sana Adandım...
Sana Yazdım...
Sıcacık Hayatlar Kokuyor Kelimelerim Seni Buldukça...
Ki Nereye Baksam, Kimi Görsem, Kimi Duysam Sensin...
Sen Kalıyorsun Gözlerimin En Yüksek Dağında...
Ve Sana Yürüyüp Dokunuyorum Göğün Yıldızlarına...
Sana Uzandığım Toprağa Her Yüzümü Sürdüğümde Papatyalar Kokuyor Tenim...
Geldin, Sana Yazdım Ben...
Hasır Altı Düşlerimin Kırmızı Kalemle Altı Çizili Kelimeleriydin...
Sendin Vurguna Uğramış Nefes Alışlarımı Kaybeden...
Sesindi Her Umudu Bana Anlatan...
İzlerimden Geçen Her Bakış, Sana Dönen Gün Gibi Çevreledi Karanlığımı...
Seninle Kurudu Kanayan Yanım...
Sendin Her Şey, Sendin Seninle Gelen Gözyaşı Hediyem...
Sana Yazdım, Düşünmeden, Gözlerimi Kapatarak...
Kelimeler Seni Anlattıkları İçin Mutlular Artık, Bakışlarım da Öyle...
Az Önce Fark Ettim Yüzümü Yıkarken;
Aynaya Bakan Gözbebeklerimde Uyuyorsun Hala O Eski Sıcaklığınla...
Uyanacaksın Birazdan, Biliyorum, ve Sarılacaksın Yine...
Sesinden Akacak, Senden Duyulacak Her Şey...
Senim Artık, Tenim, Dilim, Bütün Bildiğim....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.