17 Eylül 2012 Pazartesi

Sen Hiç "Hiç" Oldun mu?

Gülmek İstemiyorum Artık...
İçimden Gelmiyor Öylesine Gülümsemek...
Zor Oluyor Artık, İmkansız Gibi...
Acı Veriyor...
Kendimi Avutamamak Zoruma Gidiyor...
Birine Bağlanmak...
Benim Olmadığını Bile Bile Benimsemem Gücüme Gidiyor Farkındayım!
Acı Olan Bu; Her Şeyin Farkındayım!


Sönmüyor ki Yürek Yangını Anlatılabilsin...
Dinmiyor ki Sızısı Harfler Satırlarıma Akabilsin...
Sol Yanımda Sızlıyor, Yüreğim Seni Atıyor!
Sensiz, Kimsesiz, Öksüz Gibi Harflerim...
Acıyor Kanıyor Kelimelerim Sana En Hasret Yerinden...
Tükenmiyor Duygular...
Aşk Acısı Dinmiyor...
Gülüşler Kırılıyor Aşk Yolunda...
Nice Umutlar...
Nice Hayatlar...
Nice Sözcükler...
Nice Kalpler Aşk'a En Hasret Anında Aşk'ın Koynunda Buluveriyor Kalp Kendini...!


Ne Zordur İki Bedende "Tek" Kalmak, Hiç Olmak!
Eksik Hissedersin Kendini, Hep Bir Yanın Eksik!
Sana Bunları Yaşatan Birinden Nefret Edemediğin Oldumu Hiç?
O'nu İçinde Yaşatma Pahasına Kendini Feda Etmeni, Seni "Hiç"e Sayan Birini?
Sen Hiç  "Hiç" Oldun mu?
Sen Bilir misin İçin Kan Ağlarken Mutluluk Maskesiyle Dolaşmayı?
Kalabalıklar İçindeki Yalnızlığı ve Çaresizliği...
Sevdiğin Aklına Geldiğinde Sol Yanının Acımasını?
Sen Bilir misin Hiç Durmadan Kanayan Sevda Yarasına Tuz Basmayı...
Dermansız Dertler Diyarında Müebbbet Hapis Yatmayı?
Aşk'ın İçin Herşeyi Göze Alıp Mücadele Edip Savaşmayı...
Uğruna Herşeyini Feda Edebileceğin Sevdiğinin Gidişinin Verdiği Sancıyı?
O Böyle Mutlu Diyerek Sessiz Kalmayı?
Kavuşmak İçin Tek Çare Olduğuna İnanıp, Azraille Bile Dost Olmayı...?!


Yine Sağanak Sağanak Dökülüyor Gözyaşlarım Yüreğime...
Yürüyorum Öylece...
Nereye Gittiğimi Bilmiyorum...
Yürüyorum Sadece...
Hep Hisset Beni Demiştim Ya Sana?
Şimdi Aldım Bütün Sözlerimi Senden!
Sevmek Hatasını Bir Kere İşledi Bu Yürek...
Bu Hatanın Telafisi Yok Hiçbir Şekilde...!
Şimdi Mutlu musun?
Değilsen Bile Ne Fark Eder Nasılsa Olursun!
Beni Düşünme!
Mutluluk Dileklerini İse Başka Sevdalara Sakla...
Onlara İhtiyacım Olmaz Benim Hiç Tasalanma!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.