8 Eylül 2012 Cumartesi

O Sevdiğim, O Yüreğim, O Ömrüm...!

O Yüreğinde Deryaları Taşıyıpta Konuşamayan...
O Sınırsız Sevgi Deryasında Yelken Açıp Giderken Sevgisini Utangaç Kişiliğine Gömen...
O Beni Sabahlara Kadar Kendisini Düşünmek Zorunda Bırakan...
O Yüreğindeki Sevginin İçinde Kaybolduğum...
O Görmediğim Kadar Özlediğim, Özlediğim Kadar Dokunamadığım...
O Yaşayıpta Yitirdiğim Değil Yaşamayıpta Bilmek İstediğim...
O Konuşmasını Beklediğim...

Hasreti ile Eridiğim...
O Sevdiğim...
O Yüreğim...
O Ömrüm...!

Bir Gece Geleceğim Sana Sevgili...!
Üşüyen Yüreğini Yüreğimle Sarmak, Ayaz Gecelerini Isıtmak İçin Sana Geleceğim...
Bekle Beni Her Gün, İstersen Her Gece, Dilersen Günün Her Saatinde Bekle...!
Susuz Kalmışcasına Aşk'a Aç Kalmışcasına Bir Avuç Mutluluğun, Herşeyin Olmak İçin Sana Geleceğim...
Gözlerin Dalıp Dalıp Gitmeyecek Uzaklara...
Ellerin Yastığını Sarmayacak Geceler Boyunca...
Ben Olacağım Yalnızca Ben Sıcacık Koynunda...
Özlem Bitecek, Tek Yürek, Tek Can Olacağız Sonunda...
Sevdiğin, Aşk'ın, Kadının Olmak İçin Sana Geleceğim...
Bir Gece Geleceğim Sana Sevgili...!
Hiç Ummadığın Anda Gireceğim Kapından...
Asırlardır İçimde Biriken Aşk Dolu Sözcükleri Fısıldamak İçin için Kulağına...
Sana Olan Hasretimi Dindirmek İçin Geleceğim...
Yalnız Geçen Gecelere Son Vermek İçin Geleceğim Sana...
Sarılacaksın Bana, İçine Sığdırmak İstercesine, Sıkı Sıkı...
Yüreklerimizi Buluşturacağız...
Kıpırdamadan Duracağız...
Tek Beden Olacağız...
Bir Olacağız...
O An'ın Esiri Olacağız İkimzi de...
Sana Geleceğim Bir Gece Sevgili...!
Saçlarım Rüzgarında Dansedecek Nefesinin...
Özlemlerim Kirpiklerimin Uçlarında Uçuşacak...
Ellerim Ellerini Ararken Telaşla Yüreğimde Kıpır Kıpır Bir Güvercin Havalanacak...
Beyaz Zambak Kokacak Tenim...
Gözlerimiz Söyleyecek Aşk'ımızın Şarkısını...
Dudakların Mühürleyecek Dudaklarımı...
Zaman Duracak Ansızın, Hep O Anı Yaşayacağız...
Bir Gece Geleceğim Sana...
Sana Hayatı...
Sana Aşk'ı Sunmak İçin Geleceğim...
Ve O Geceden Sonra Hep Benim Olacaksın...!
Ama Nafile Deği mi?
Sen Duymazsın Yine...!
Her Defasında Çığlıklarım Yankı Yapar ve Bana Döner Her Defasında...
Benim Sevdamsa Hep Bu Satırlarda Kalacak Seni Senle Yaşamadan...
Ama Önemi Yok Sensizliğini, Sevgini Bir Ömre Sığdırdım...
Benim Gerçek Adım Hüzün...!
Ve Ben Seni Benim Olmadığını Bile Bile Sevdim...
Ne Sen Suçlusun Ne de Ben...
Bunun Adı Kader...!


Şimdi Bir Damla Gözyaşıyım Gözlerinin Derinliklerinde...
İstersen Bırak Yanaklarından Süzülüp Dudaklarının Arasına Dolayım...
İstersen Dökülüp Yerlere Parçalara Bölünüp Topraklara Karışayım...
Yokluğunda Nasıl ki Hüzünler Dolarken Her Gece Yüreğime...
Nasıl ki Yokluğunla Her Gece Yaşlar Sırdaşım Olurken...
Nasıl ki Yokluğunla Yaşlar Yanaklarımdan Süzülüp Dudaklarımın Arasında Ölürken, Ben Yavaş Yavaş Eriyip, Yudum Yudum Tükenirken, Ne Yıkılmalarıma Ne de Gözyaşlarıma Dur Diyemedim...
Ne Yokluğunla Ağlamayı...
Ne Seni Özlemeyi...
Ne de Seni Sevmeyi Ben Seçtim...!
Seni Yüreğimin En Güzel Yerine Koydum...
İstersen Çıkıp Git Yüreğimden...
İstersen Bendeki Seni, İstersen Bendeki Beni de Alıp Git...!
Kendime Bile Söylemekten Korktuğum Seni Ne Kadar Çok Sevdiğim Sözcükleri de Alıp Git...!
Ben Seni Bırakıp Gidemiyorum... 
Nereye Gitsem, Nereye Baksam Hep Yollarım Yüreğine Çıkıyor...
Dedim Ya Benim Gücüm Yok Gitmeye Senin Gücün Varsa Git...! 


Yetmiyor Bazen Kifayet Etmiyor, Yürekte Hissedilenler Dile Gelenler Gizleniyor Söylenemiyor...
Aynı Lisan Konuşulsa da Hissiyat Anlaşılmayınca Olmuyor Keder Başlıyor...
Gözler Bakıyor Dil Susuyor...
Ne Varsa Manadan Uzaklaşıyor...
Her Anı Sorguluyorsun...
Nefesi Boğuyorsun ve Yıldırıyorsun...
Ne Bir Hudut Tanıyorsun ve Ne de Hakkı Teslim Ediyorsun Mahküm Ediyorsun...
Ne Sessiz Bakışlarım ve Ne de Boynumu Büktüren Suskunluklarım Yetmiyor Az Geliyor...!


Şimdi Vakit Sessizliğin, Sensizliğin Vakti...
Vakit Sevdanın, Hasretin, Özlemin Deryasında Boğulmak Vakti...
Şimdi Vakit Sevda Çiçeğini Gözyaşlarımla Sulama Vakti...
Vakit Güneşi Olmayan Tebessümlerimle Seni Yaşama Vakti...!!!
Bu Gece de Seni Düşüneceğim Sabaha Kadar....
Yine İçimde Umudun Hüzünlü Işığı Parlayacak...
Bilirim Sensiz Olmayacak, Olamayacak...!
Bu Gece Son Kez Gelirmisin Bana?
Son Kez Arkadaşlık Edermisin Yalnızlığıma?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.