8 Eylül 2012 Cumartesi

Yine Sensiz Yine Sessiz...!

Birgün Daha Geçti Ömrümden Yine Sensiz ve Sessiz...
Yine Dermanı Kalmamış Dizlerimin Ağrısı, Feri Kesilmiş Gözlerimin Karanlığı Oluyorsun...
İstemekten Bıkmayan Dilimde Sayıklanıp Duruyorsun...
Nemsiz Dudaklarımda Aşk'ınla Haykırılıyorsun...
Hasretle Geçen Günlerden Biri Olsada, Özlenene Özlemin Dahada Büyüdüğü Bir Gün Oldu...
Dayanmakta Zorlansada Yorgun Yüreğim...
Vefasızlığına İnat Sevdam Hergeçen Gün Kat Kat Büyüyor...
Çıkmazlardayım...!
Kimseye Anlatamıyorum Derdimi...
Anlatsam Bile Kimsenin Anlayamayacağını Biliyorum Çünkü...
Boş Bakıyor Gözlerim Dünyaya, Hayat Anlamsız Geliyor Artık Bana...
Neyi Anlatabildim ki Şimdiye Kadar Bunu Anlatabileyim Diyorum Sık Sık...
Bunun Tarifi Yok Galiba...
İçin İçin Parçalanan Bir Şeyleri Anlatmak O Kadar Zor ki... 
Kelimeler Bile Usanıyor Anlatamamaktan...
An An Yok Olan Zamanların Hesabını Kime Sormalı ki?
Yaşanan Her Şey Bu Kadar Sıcakken Bir Yağmur Sonrası Nedendir Bu Yabancılık?
Üşüyorum Biraz Galiba...
İçim de Acıyor!
Acılar Olgunlaşmak, Öğrenmek Büyümek İçin mi Deniliyordu?
Yine Kendimi Kandırmışım!
Yeniden Başlarım Tutunurum Sanmışım Hayata!
Uyandım Sanmışım Yanılmışım... 
Hep Aynı Yerdeyim!
Nefes Alabilirken Tek Mümkün Olunan Haliyle Hiçlikteyim İşte!
Üşüten Bir Yalnızlık Bıraktın Geride Bana...
Üşüyor Yüreğim...
Vefası Eksik Hatıralar Şimdi Avuç İçimde...
Savuruyorum Bak Rüzgara Karşı...
Nasır Tutmuş Sevgini de Kazıyorum Bıçakla...
Kanata Kanata Atıyorum Gözbebeklerimden...
Yokluğunun Doruklarındayım Bugün...
Hiç Koymamıştı Bu Kadar Yalnızlık...
Kalabalığın İçinde Beni Unutmayı O Kadar İstedim ki...
Ya da Avaz Avaz Bağırmak, Anlatmak İçimde Kopan Kıyametleri...
Seni Özlediğimi Söylemek İstiyorum...
Seni Sevdiğimi Söylemek İstiyorum...
Niçin Diye Sorma, Hiç...
Öylesine İşte!
Sevgide Neden Aranır mı?
Sevgi Güzeldir...
Sevgi Büyüktür...
Karşılık Beklemeyecek Kadar...
Herşeyden Vazgeçecek Kadar...
Uğruna Ölecek Kadar...!


İmkansızlıklar Hep Arkamdaydı...
Belki Diyorum Hep Bu Sefer ki Başka...
Ama Olmuyor!
Bari Sen Diyorum Sen Farklı Olsaydın Keşke!
Hesapsızca Sevbilseydim Seni...
Diyebilseydim Seni Seviyorumu Bende Gönlümce...
O Kadar Uğraştım ki İçimde Senden Bir Kırıntı Bile Olmasın Diye...
O Kadar Savaştım ki Kendimle, Bende Bir Ben Kalmadı Artık...
Ben Çoktan Sen Olmuşum Bile...
Kendimi Bıraktığım An İşte...
Sesini Duyamıyorum...
Bakamıyorum Gözlerinin En Derinine...
Sana Seni Seviyorum Diyemiyorum Şöyle Doya Doya!
Ne Güzel Olurdu Yanımda Olsan...
Omzuna Yaslansam...
Tutsan Ellerimi,Gözlerinde Kaybolsam...
Sana Seni Sevdiğimi Haykırsam Doya Doya!
Sen İçimdeki En Büyük Sevdam!
Sen Dışa Vuramadığım...
Her Zaman İçimde Yaşamak Zorunda Olduğum Sevdamsın!
Kimi Zaman Bir Soluk Kadar Yakın...
Kimi Zaman Kilometrelerce Uzaktasın...
Ama Her Zaman Kalbimin, Kimsenin Söküp Alamayacağı En Güzel Köşesindesin...
Sen Aşk'sın Yıllarca Özlemini Çektiğim...
Sen Sevda'sın Sürekli Özlemini Duyduğum...
Hep Düşlerimi Süsleyen...
Pişman Olmadığım Aşkımsın!
Bana Gel Desem Olmaz...
Benim Ol Desem Olmaz...
Umudum Yok!
Duygularım Apaçık Önümde...
Ne Sevebiliyorum Ne de Gidebiliyorum!
Senden Vazgeçemiyorum...
Herşeye İnat Bana Gel, Ben Ol Desem, Diyebilsem Sana...!


Şiirler Hep Bir Hayali Anlatır...
Şarkılar Hep Yalan Söyler Sevgili...
Şiirler Hep Bir Hayali Anlatır...
Satırlar...
Sayfalar Çoğu Zaman Kime Yazıldığı Belli Olmayan Mısralarla Doludur...
Yüz Yüze Gelip Konuşmayı Beceremeyen Yüreklerin Sığıntısıdır...
Hüzünlü Zamanlarda Tutunacak El Bulamayan Ellerin Tutanağıdır Kalemler...
Kağıt Onların Sıralarını Taşır Yüreğinde...
Şiirlerin Ardında Yazılamayan Mısralarda, Ya da Okunamayan Satırlarında Saklıdır...
Ama Hep Hüzün Kokar Yinede Aşk'ı Anlatan Mısralar...
İşte Böyle Şiirlerden...
Kalemden...
Kağıttan Sonra Yüreğimden Akıtarak Yazıyorum Bu Satırları Sana...
Yazarken Çoğaldığımı Hissediyorum...
Paylaşarak Çoğaldığımı...
Duyduğunu Sanıyorum Her Kelimenin Sana Yazıldığını Sevgili...
Hissediyorum Her Harften Sonra İçinde Bir Acı Olduğunu ve Hissedeceksin Ağlayan Harflerimi...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.