16 Eylül 2012 Pazar

Hiçbir Şey Avutmuyor Sensizliği...

Hiç Kimse Dolduramaz Yerini, Dindiremez Sessiz Kalpteki Haykırışını...
Bedenimi Kaplayan Hüzün, Ruhumu Saran Kırık Düşler Ve İçimde Senden Bana Kalan Cam Kırıkları...
Hıçkırıkları Kulaklarına Ulaşan Ağlayan Kadını Kim Diye Düşünme...
O Benim...!
Sen Bilir misin Karanlık Geceleri Teslim Alan Yalnızlığa İnat Bütün Geceyi Sevdiğinin Hayaliyle Geçirmeyi?
Gelmeyeceğini Bile Bile Bütün Gece Beklemeyi?
Gözlerine Uykuyu Haram Edip Beklemeyi?
Gözlerinde İki Dakikalığına Göreceğin Mutluluk İçin Ölmeyi Bilir misin?
Bu Kadar mı Diye Düşünme, Daha Bitmedi Söyleyeceklerim...
Ugrunda Her Şeyi Feda Edecek Kadar Değerlisin...
Gözlerinin Işığında Kilitliyim Ben...
Sen İse Kalbimdeki En Güzel Aşk Cümlelerinin Mısralarısın, Mıralarımda ki En Güzel Kafiyesin...
Sana Açtım Hiç Kimsenin Giremediği ve Göremediği Kalbimin Kapılarını...
Takvimden Yaprak Düşerken...
Nefesim Kesilirken...
Hücrelerim Bir Bir Kururken, Hayatımın Son Demini Yaşayacağımı Bilsemde...
Ölümü Karşıma Alsamda....
Vazgeçmem Senden...!
Söyleyeceklerim Bunlar...
Şimdi Git Gidebileceksen...
Kalırsan "Ömrüm" Olursun...
Gidersen "Sonum" Olursun...!

..............................................
Sen Sevilensin Ya Özletebilirsin Değil mi?!
Özleminle Yakabilir Yaş Görmeden Ağlatabilirsin!
Dokunmadan Dokunur, Sarılmadan Isıtırsın!
Dudakların Değmeden Öper, Elini Uzatmadan Bakışlarınla Okşarsın!
Her Şeyi Yapmaya Hakkın Var, Her Sözü Söylemek Hakkın!
Sen, Sevilensin Çünkü...!
Ve Bu Yürekten, Akıldan Çıkmayansın...!


Hiçbir Şey Avutmuyor Sensizliği...
İçimde Kabuk Bağlamamış Yaralar, Bir de Gidişinle Başlayan Sigara Tiryakiliği...
Belki de Yaktığım Kendimdim...
Yaktıkça Küllenen Bir Beden, Küllendikçe Demlenen Derin Özlemin...
Senden Yollarıma Feda Edilecek Bir Ömür İstemedim Oysa...
Sadece Bir Nefes "Seni Seviyorum" Cümlesiyle Biten...
Bir Ömür Boyu Uzaklarda Olsa Bile Beni Sevebilecek Bir Yürekti İstediğim...
Olmuyor, Yapamıyorum Sensiz...
Meğer Unutulmayacak Kadar Sevmişim Seni...
Yüreğinde Yaralı Kalbim Yaşarken Senden Nasıl Vazgeçebilirim ki...
Nefes Diye Bilirken Sevgini Nefes Almaktan Nasıl Vazgeçebilirim ki...
Seni Hep Bekleyeceğim Sevdiğim...
Geldiğin Mevsim Ne Olursa Olsun Baharlarla Anılacak Bende...!


Adıma Hiç Şiirler Yazılmadı Benim... 
Sevdiğim Adam Hiç Cesur Olamadı...
Beni Ne Kadar Sevdiğini Sorunca Suçlu Bir Çocuk Gibi Susardı...
Sorardım Beni Ne Kadar Sevdiğini...
Bir İki Cümleyle Geçiştirirdi Dalgalanan Sevdasını...
Adıma Şiirler Yazılmadı Benim...
Kimi Zaman Vazgeçildim, Çoğu Zaman Terkedildim...
Sevdim, Sevildim...
Ya da Ben Öyle Zannederdim...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.