11 Eylül 2012 Salı

En Çok Sana Sarılasım Var...!

En Çok da Seni Özledim...
Kim Olduğunu Bilmeden...
Sesini Duymadan...
Kokunu Hissetmeden...
Özlemek Buysa Eger Evet Özledim Seni...
Sen Kimsin? Ben Kimim Bilmeden...
Sorsan Söyleyecek Gücüm Yok Biliyorum..
Sadece Özlüyorum...
Göğsüne Yaslanamadan...
Gözlerine Bakamadan Özlüyorum...
Gelsen, Hasretine Muhtaç Kaldığım Günleri Unutup Sadece Sarılırdım Biliyorum...
Bir Gelsen, Resimlerine Bakıp Ağladığım Anları Unutacağım, Gözlerinde Güleceğim Biliyorum...
Ah Bir Gelsen Diyorum!
Döneceksin, Gideceksin Biliyorum...
Seni Sevdiğim İçin, Hasretine de Bir O Kadar Bağlıyım Bunu da Biliyorum,,
Özlüyorum Kokunu Bile Duymadan...
Biliyorum, En Çok da Seni Özledim Ben...
Sen Kimsin , Ben Kimim Bilmeden...!

Gel Bugün, Küçük Bir Buse Kondur Yüreğime...
Son Bulsun Anlamsızlıklarım....
Gel, Bir Parça Olsun Sen Olsun Nefesimde...
Gel de Sen Olayım Olmasak da...
Gelirsen Azlarım Eksilecek...
Gel de Çoğalayım!
Gel Bir Bir Dokun...
Bir Sar....
Benim En Çok Sana Sarılasım Var...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.