5 Eylül 2012 Çarşamba

Evet Sevdim!

Sordular Bana Hiç Sevdin mi Diye?
Evet Dedim Sevdim!
Ama Sizin Bildiğiniz Gibi Değil...
Sizin Anladığınız Gibi Hiç Değil!
Evet Sevdim Ben!
Sevdiğimi Gözleri İçin Değil, Bu  Gözlerde Saklı Bakışı İçin Sevdim...
Sevdiğimi Ondan Gidecek Yakışıklığı İçin Değil, Onda Hep Baki Kalacak Ruhu İçin Sevdim...
Tüketmedim Onu Sizin Gördüğünüzde!
Harcamadım Onu Sizin Sevgi Diye Kabul Ettiklerinizde!
Evet Sevdim Ben!
Sizin Anladığınız Gibi Değil...!

Sizin Bildiğiniz Gibi Değil!
Bir Kalp Gezgini Gibi Değil!
Anlık Sevdalar Peşinde Koşan Bir Şaşkın Gibi Hiç Değil! 
Ne İstediğimi Bilerek Sevdim!
Herkesin Anlamını Bilmeden Ağzına Almış Olduğu Sevgiyi, Dudaklarında Bir Oyunmuş Gibi Tükettiği Sevgiyi Atılmış Olduğu Yerden Alarak...

Onu Hak Ettiği Yere Taşıyarak...
Gözlerim İçin Değil de Ruhum İçin Sevdim Ben!
Ben Size Soruyorum Şimdi Siz Hiç Sevdiniz mi?

Daha Doğrusu Böyle Sevdiniz mi?!

Aşk'ı Umut Etmek Aşk Kadar Güzel Aslında...
Hiç Olmasan da Varlığını Özlemek...
Bilmesem de Ellerinin Sıcaklığını Ellerine Dokunabilmeyi Düşlemek...
Uyanmak Gece Yarıları Uykularımdan Yanımda Olmayışını Anlasam Bile ve Hiç Gelmeyeceğini Bile Bile Gözlerimi Kapı Eşiğine Dikip Beklemek...
Hayalinle Avutmak Kendimi...
Sen Duymasan da Seni Sevdiğimi Söylemek...
Dizlerinde Uzanmak ve Unutmak Bütün Acılarımı...
Bir An Olsun Düşürmeden Dilimden Adını Sana ve Seni Anlatan Şeylere Gülümseyebilmek...
Ve Yitirmeden Düşümde ki Seni Bir Çocuk Misali Büyütebilmek Umut Ettiğim O Aşk'ını...
Seni Umut Etmek Seni Sevmek Kadar Güzel Aslında...
Sorgusuzca Ömrümü Sana Adayabilmek ve Durdurabilmek Bütün Saatleri Varlığında...
Sonra Yakıp Yıkabilmek Bir Anı Bile Yokluğunda...
Bütün Yokluklara Dünyayı Dar Edebilmek...
Seni Umut Etmek Senin Olmak Kadar Güzel Aslında...
Ellerimi Ellerine Gözlerimi Gözlerine Katıp da Yanına Bir de Sevdamı Tutabilmek...
Senin Olmak Hani Her Şeyimle ve Bütün Varlığımla...
Seni Umut Etmek Hani Düşlerimi Yıldızlara Çaldığımda Aysız Gecelerde...
Bin Umutla Bir Umuda Kucak Açtığında Yüreğim ve İnatla Adını Haykırdığımda Binlerce İçerimde, Sen Yerine Yalnızlığıma Sarılıp ta Sevdamı Rüzgara Katıp, Sana Ulaşmasını Umduğumda Önce Dokunmalı Rüzgar Yüzüne Kulağına Fısıldamalı Seni Sevdiğimi Sonra...
Seni Umut Etmek Sen Kadar Güzel Aslında...
Gözlerin Kadar ve İçime İşleyen Sıcaklığında ve Beni Esir Eden Her Baktığında Yüreğin Kadar Dokunulmamış...
Hayallerin Kadar Çalınmamış ve Umut Etmek Yıllar Alıp Götürse de Her Defasında Senden, Bir Çok Şeyi Yüreğinde Bana Ait Bir Yerin Olabilme İhtimalini...
Seni Umut Etmek Seninle Yaşamak Kadar Güzel Aslında...
Bin Yerinden Kırılmış Olsa da Yüreğin, Yangın Yeri de Olsa Düşlerin, Etrafında Bir Kale Gibi Sağlam Durabilmek ve Unutturabilmek Yaşanmışlıklarını ve Yaşatabilmek En Yaşanası Halinde Aşk'ı...
Acılarını Unutturabilmek ve Ölene Dek Sevmek Deli Gibi...
Yüreğinin Kırgınlıklarını Unutturabilmek ve Sarabilmek Kanayan Yaralarını...!



Bekleyişlere Yükledim Sevdamı...
Sonu Olmayan Nice Çaresiz Zamanlara...
Gün Gelip Bitersek ki "Rahat Uyu Yar Sana Hakkımı Helal Ettim" Diyebilirim Umarım!
Çünkü Sana Olan Aşk'ım Bileceğin Değil, Hayal Edemeyeceğin Kadar Fazla İdi...!

Seni Bu Kadar Sevmek, Elbette Bin Türlü Dert Açacaktı Başıma Biliyordum...
Bırak Artık Dönerse Dönsün Başım, Aşk Bu Döngüyü Sever... 
İçinde Sen Olan Hiçbir Şeyden Yere Düşmem Ben...
Bırak Aşk Belki Bizi de Sever...
İçinde Sen Olan Her Acıyı Kabul Ettim Ben...!
Kimliksiz Bir Sevda Yaşıyorum Senli Ama Sensiz...!
Bir Uçurum Misali Biliyorum!
Sonu Uçsuz Bucaksız!
Bir Salıversem Yüreğimi Paramparça Olacak!
Her Bir Kayaya Çarpışında Sevdam Dağılacak!
Ama Ne Yokluğundan Beni Taşıdığı Sonsuzluktan Korkmuyorum!
Çünkü Yüreğimi Sımsıkı Sarıp Acının Umursamazlığına, Seni Severek Nefes Alıyorum...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.