24 Eylül 2012 Pazartesi

Ansızın Çıkıp Gel Bir Sabah...

Senin Suskunluğunun Düğümleri Kadar Benim Acılarım Var...
Canım Yanıyor Sevgili...!

Her Gün Yeni Bir Umutla Uyanıp Aynı Karamsarlıkla Kıvranmaktan...
Sana Yabancınmışım Gibi Hasret Kalıp, Her Şeye Rağmen Seni Sevmekten...
Ve Senin Ne Hissettiğini Kestirmeden Beklemekten Tükendim...!
Ansızın Çıkıp Gel Bir Sabah...
Elinde Yitirdiğim Umutlarım Olsun...
Sensiz Geçen Günlerin Savurduğu Bu Sevda Çıkmazlarından Sen Bul Beni...
Sen Ol Ömrümün Her Anında...
Yüreğimin Her Köşesinde Sen Ol Bir Tek...
Yağmurlarda Seninle Islanayım...
Sokaklarda Sen Tut Ellerimi...
Seninle Gülsün Gözlerim, Seninle Ağlasın...
En Ulaşılmaz Düşlere Giden Yolum Ol...
Yüreğimin Şarkısı Olsun Sevdam, Hep Dudaklarımda Kal...
Sevdiğin, Sahiplendiğin, Benim Dediğin Ne Varsa Beni Koy Yerine...
Bedeli Ne Olursa Olsun Seni Sarayım Yarama Tek Çarem Diye...
Ansızın Çıkıp Gel Bir Sabah...
Yarım Kalan Öykümüz Can Bulsun Yeniden...
Yanımda Kal, Benim Ol...
Canında Sakla Beni...
Her Anımda, Yüreğimde Sen Ol Her Zaman!



İnsan Hayallerini Seviyor Aslında...
Gerçekler Canını Acıttığından Olsa Gerek...
Hayatın Ona Verdikleri Hep Biraz Eksik Kalıyor...
Nerede Değilse En Çok Orada Olmak İstiyor...
Ve Kim Onu Daha Çok Kanatmışsa En Çok Onu Seviyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.