17 Eylül 2012 Pazartesi

Unutulursa Unutacağım Söz...!

Hayat Öyle Hızlı Geçiyor ki...
Gelişin Gibi Gidişinde Ani Oldu...
Her Yeni Gün Bu Son Diyorum Kendi Kendime...
Bu Senin İçin Gözyaşları Döktüğüm Son Gün...
Ancak Bunu Bir Türlü Başaramıyorum ve Ben Yine Sana ve Bana Ağlıyorum...
Zaman Sadece Beni Hayattan Daha da Uzaklaştırıyor...
Her Geçen Gün Yalnızlığımı Daha Bir Seviyorum...
Beni Görenler "Senin Gibi Biri Eve Kapanır mı?" Diyorlar...
Bilmiyorlar ki Artık Ben Eski Ben Değilim...!
İnsan Hiç Zamanı Bir An Önce Tüketmek İster mi?
Ben İstiyorum... 
Çok Konuşan, Hiç Susmayan Ben; Şimdi Gerekmedikçe Konuşmuyorum...
Susuyorum Artık...
Sustukça Susuyorum...
Hiç Böyle Olmamıştım Ben...
Yaşamdan Bu Derece Kopmamıştım...
En Kötü Zamanlarımda Bile Hep Gülümserdim...
Gözlerimin İçi Gülerdi...
İnsanlar Yadırgardı...
Anlam Veremezdi...
Ama Bilmezlerdi ki Hayatımda Sen Vardın...
Şimdi de Gözlerimin Her Dakika Dolmasına...
Artık Gülmüyor Olmama Anlam Veremiyorlar...
Bilmiyorlar ki Artık Sen Yoksun...!!!


Kalbim...
Konuşsana!
Susma!
Durma Öyle Boynu Bükük N'olursun...
Ölene Kadar Böyle Susacak mısın?
Seni Kimin Öldürdüğünün Farkında Değil misin?
Neden Susuyorsun?
Konuşsana!
Herşey Senin Yüzünden Desene!
Herşeyi Gelip "İçime"...
İçimde Bir Yerlere...
Taa Derinlere Gömdün Desene!
Arkana Dönüp Bakmadan Beni Verdin Birilerinin Ellerine Susturdun Desene!
Suçlasana Beni!
Kırılmana İzin Verdiğimi Haykırsana Yüzüme!
Konuş N'olur!
Ölüyorsun Yavaş Yavaş Farkında Değil misin?
Biliyorum Seni Hiç Kendim İçin Yaşatmadım Ben İçimde..
Birilerinin Varlığında Birilerinin Varlığı İçin Yaşattım Ben Seni...
Yalvarıyorum Susma...
Konuş Benimle...
Bundan Sonra Seni Kırmayacağıma Söz Veremem...
Bütün Kapılarına Zincirler Vuramam...!!!
Affet Beni Yüreğim Affet!
Onu Sevmeden Yaşayamam!

Ama Sana Söz Veriyorum...
Eğer Unutulursa Unutacağım...
Sana Söz Yüreğim...!

Not:
Çok İsterdim Birgün Bende Mutluluğu Yzayım...
Çok İsterdim Yazılarımın Muhatabıyla Sarmaş Dolaş Olayım...
Ama Olmuyor İşte!
İnsanın Kaderi Değişmiyor!

Değerli Murat Arkadaşım...
Yazmaya Devam Deyişim Sadece Size Verdiğim Sözü Tutamamanın Bana Verdiği Ağırlıktan Dolayıdır...
Artık Yüreğimlemi Yazarım Dilimle mi Bilmiyorum Ama Yazarım İşte!
Sadece Yazmak İçin Yazdığımı Farkettiğim Gün Blogu Silip Geçmişe Gömerim...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.