8 Eylül 2012 Cumartesi

Bedenim Hasret Sancıları Çekiyor...!!!

Herşeyin Geçtiği Bu Günlerin Arasında Bir Sen Yoksun...
Haykırışlar Umutsuz...
Yaşayışlar Kimsesiz...
Çırpınışlar Neye Yarar Şimdi...
Kelimesiz Geçen Gecelerden Arta Kalan Bir Sensizlik mi Yani Avucumuzdaki Şey?
Bir Ben Ağlıyordum Sanıyordum Yokluklara, Oysa Ağlayan Çoktu Umutsuz Yaşayışlara...
Şimdi Anladım, Yaşamak Sadece Unutmaya Çalışmak Değildi...
Yaşamak, Hayalleri Gömüp Ardına Bile Bakmadan Gitmek Sayılmıyordu...
Her Gidişin Birde Yürek Burkuşu Oluyordu Nedense...
Giderken Can Acıyor, Sonra Sevda Bir Darbe Daha Alıyor, Ama Hep Ayrılıklar Kazanıyor...
Şimdi Bu Şehrin Hangi Sokaklarında Seni Aramalı, Yada Hangi Sözlerin Ardından Kelimelere Bakmalı ?
Artık Sözlerime Küstüm...
Kelimelere Aldırmadan Sevdalara Yüz Çevirdim...
Şimdi Zamansız Yağan Yağmurlar Canımı Acıtıyor...
Sensizlik Her Gece Bana Biraz Daha Ağır Geliyor...
Ben En Çok Sana Ağladım Geceler Boyu...
Ben En Çok Sensizlikleri Yaşadım Hırçın Bedenimde...
Ve Ben En Çok Kendimle Savaştım Seni Sevdiği İçin, Ama Başaramadım Yenildim Sonunda!
Sevdalara...
Acısını Yaşadığım Aşk'lara Yenildim!
Ne Zaman Seni Düşünsem Acısı Hala İlk Günki Gibi Ta Şuramda...
Oysa Söylemiştim!
Ben Sana Geldiğinde, Ayrılıkların Taze Yarası Kanıyordu Kalbimde, Bir Acı da Sen Yaşatmayacaktın Bedenime...
Oysa Söylemiştim!
Sevmeler Bana Haram, Özlemek Yasak Diye...!
Şimdi Sevgilerin Yalan ve Hayalllerin Her Gece Bedenimi Üşüttüğü Gecelerden Arta Kalan Bir Yalnızlık Eşliğinde Yazıyorum ve Şimdi Ben Her Gece Döktüğüm Gözyaşlarında Üşüyor ve Sensiz Geçen Gecelerde Kendimi Arıyorum...
Kelimelerin Can Acıtan Yanları ve Kalbimin Sancıları Arasında... 
Bitmiş Sevdaların Bitmeyen Kanayan Yaralarıyla Seni Bekliyorum...
Şimdi Ruhum Kimsesiz...
Ellerim Üşüyor...
Bedenim Hasret Sancıları Çekiyor...!!!


Cümlelerim Bile Değişti Sensizliğin Vurgun Saatlerinde... 
Herşey Anlamsız...
Herşey Kapkaranlık...
Seninle Gülümseyen Satırlarım Bak Şimdi Yokluğunda Karamsarılığa Büründü...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.