3 Eylül 2012 Pazartesi

Sen Ne Büyük İmtihansın Bana...!

Bu İçinde "Sen" Geçen Cümlelerimin En "Sonuncusu" Olacak Diyerek Başlıyorum Hep...
Her Kalemime Dokunduğunda Elim Ne "Sen" siz Oluyor, Ne "Son"suz...!
Günlerdir Sözcükler Düğümleniyor Boğazımda...
Tıkanıyor Nefesim...
Herkese Herşeye Sustum Ama, Bilsen Öyle Zor ki Susmalar Sana...!
Bir Şeyleri Görüp te Dokunamamak...
Kimselere Anlatamamak İçinden Geçenleri... 
Sıkışıp Kalmak Soyutlanmış Bir Zaman Diliminde...
Bunca Kalabalığın Arasında Yalnız Hissetmek Kendini...
O Kadar Sessizce Bitiyorum ki, Sesimin Yankısı Kırıyor Tüm Bedenimi...
Şimdi Sen de Git İstersen...!
Hıçkırıklara Boğulsun Bu Şehir Ardından...
Tüm Kaldırım Taşları Şahit Olsun Gidişine...
Çığlıklar Atsın Omzuna Yaslanıp Bir Buruk Hüzün, Bir Kaç Damla Gözyaşıyla Dinlediğim Bütün Şarkılar...
Kaybolsun Gökyüzünün Mavileri...
Hiç Bitmesin Soğuk ve Efkarlı Gecem...
Bakma Ardına!
Sen de Şimdi, Git İstersen...!!!
Neyim Kaldı Terki Sevdalara Düşmüş Yaralı Yüreğimden Başka?
Tek Sahibiyim Ayrılığın...
Şimdi Neresinden Başlanır Bir Ayrılığın?
Üzerine Yaşanmışlık Yazılı Bir Hayatın Neresinden Yer Açılır Anahtar Teslim Yeni Bir Hayata?!
Acılarıyla Çarpan Bir Yüreğin Neresine Yakışır Henüz Paketinden Çıkarılmamış Bir Yaşam?!


Haber Salın Gitmelere ''Gözü Aydın Olsun'' Yoruldum Her Gidişe!
Ömrümü Verdim de Çaresi Olmayan, Tükenmeyen Vedaları Söküp Atmamalardan Yoruldum Artık!
Sonbahar Yaprakları Misali Dalımdan Her Yaprak Düştüğünde İçimde Dallarımın Çıtırtılarını Duymak Canımı Çok Yaktı...!
Yaktı da Düşmelerine Engel Olamadım...!
Seyrettim Düşen Yapraklarımı!
Rüzgarların Ne Kadar Acımasızca Onları Savurmalarını İzledim Canım Yanarak!
Haber Salın Gitmelere ''Bayram Etsin'' Yüreğim Bir Yangın Yeri Sayesinde!
Yeryüzünün Hiç Bir Suyu Söndüremez İçimde ki Volkanları...
Hiç Bir Tabip Deva Bulamaz Hastalığıma!
Koca Koca Yaralarıma Çare Yok!
Kalıcı İzlerle Yüreğimde Derin Hasarlar Var Artık!
Haber Salın Bütün Sebepsiz Gidenlere'' Mutluluk Bulsun Yine de...
Ne Yaşanmışsa Bir Kalemde Silip Gitmeler Öyle Kolaysa...
Kolay Sanılmışsa Her Şey...
Basitse Eğer Her Yaşanılan Size Göre...
Buyrun, Sevgi Diye Adlandırdığınız O Sahte Sevgiler Sizin Olsun...
Sizi Bulsun Sahte Mutluluklar!
Ve Soğumuş Yüreğinizi Okşasın Sahte Sevgi Gösterileri...
Varın Gidebildiğiniz Yere, Gitmek İstediğiniz Her Yöne...
Hayat Fazlasıyla Ziyade Olsun Sizlere...!


Anladım ki Bitmiyorsun Bende!
Öfkem Sevgimle Bir Oluyor Yine Sarıyor Beni...
Bitti Derken Tekrar Başlıyorsun...
Seni Unutmak Adına Verdiğim Sözümü Tutamayışım Oluyorsun...
Mahcup Ediyorsun Beni Kendime!
Gözümden Akan Yaş Değil Kan Oluyorsun!
Daha Bir Sızlatıyorsun Varlığınla Varlığımı...
Yokluğun Nasıl Dayanılmaz İse Varlığın da Öyle Karşı Konulmaz!
Kendimi Tamamlamaya Her Çalıştığımda Seni Buldum Eksik Yanlarımda...
Seninle Eksilirken Seninle Çoğaldım...
Senle Tükenirken Senle Var Oldum...
Önce Yok Oluşum, Sonra Varlığımın O Akıl Almaz Sebebi Oluyorsun!
Uzağına Düştüğüm... 
Sevdasına Yenildiğim...
Acıyan Kalbimin Tek Sorumlusu!
Uğruna Ölürüm Deyip de Yaşayamadığım...
Yalnızca Bir Yudum Sevgine İhtiyacım Vardı Yaşamam İçin...
Senden Kaf Dağları İstemedim ki...!
Ya da Belirsizliğimizi Netleştir Sevda ya Ad Koy Demedim...
Aşk'ını İlan Et Beni Bende Yaşa Demedim ki...!
Canıma Can İstedim Çok mu?!
Tek Nefesin Yeterdi...
Tek Kalbinin Bende Atması Yeterdi...
Seni Seviyorum, Ruhum Senin Demen Benimle Bir Ömür Giderdi...
Yalnızca Bir Yudum Sevgine İhtiyacım Vardı Yaşamam İçin...!
Ah Bir Bilsen!
Duyarsızlıkların İnan Ölümden Beterdi...!!!


Sen Ne Büyük İmtihansın Bana...!
Senin Sevginden Başka Nefes Alamıyorum...
Her Anım Seni Düşünmekle Hayal Etmekle Geçiyor...
Sen Yüreğimde Hasret, Burnumda Sızısın...
Hani Gözden Irak Olan Gönülden Irak Olurdu?
Seni Görmedikçe Sevgin Katlandı, Boğazımda Bir Düğüm Oldu...
Ne Yutabiliyorum Ne Kusabiliyorum...!
Acı Çekiyorum...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.