16 Eylül 2012 Pazar

Ama Sen Gelmedin...!

Gelmedin...!
Şiirlerim Düştü Dalgın Bakışımdan Gecenin Karanlığına...
Hüzün Rüzgarı Eserken İçime Ağladığımı Görmedin Sen...
Gelmedin!
Darmadağın Oldu Hislerim...
Zamana Esir Düştü Umutlarım...
Hasret Kokan Sen, Gurbet Koktun İçimde...
Işığı Kırıldı Ruhumum...
Sütunları Yıkılıverdi Sevdamın...
Virane ye Dönerken Duygularım Yıkıklığında Bekledim Seni..
Ama Sen Gelmedin...!
Ben Kendimi Sendeki Bende Arardım Beni Bende Kaybettiğimde...
Gecenin Simsiyah Renginin İçime Süzülüşünde Buldum Seni...
Hüzün Damarımın Çatlayıp ta İçime Kanadığında Anladım Sensizliği...
Gülmeyi Unutmuş Gözlerimin Umarsız Bakışındaydı Hayalin...
Aktı Hüzünlerim Kuruyan Damarlarımdan Yüreğime...
Gelmedin...!
Umutlarım Soldu Gömülürken Karanlığında Gecenin...
Öylece Kalakaldı Benliğim...
Özlemin Derin Kuyusunda Boğuldu Sevdam...
Ben Boğuldum...
Ben Seni Bekledim..
Kendimi Beklemişim Aslında...
Kendimi Sende Bulmak İsterken...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.