20 Eylül 2012 Perşembe

Yine Acıttın Sevgili...!

Bugün Canımın ve Ruhumun  Çektiği Acılar Dayanılmayacak Boyutlarda...
Aldığım Tedavi Sonucu 15 Günlük Oda Hapsim Başladı...
Dışarı Çıkmak Yok!
Sevdiklerine Sarılmak Yok!
Çok Sevdiğim Yağmurda Dolaşmak Dahi Yok!
Bir Nevi Hapishane Yani!

Acılarımı Unutmak İçin Birşeyler Paylaşmalıydım...
Bugün Ne Paylaşayım Diye Düşünürken Sevgiliden Aldığım Mail Paylaşımımın İçeriğini Belirledi...
Derinden Vurmasını ve Yaralarıma Acımasızca Dokunmasını O Kadar İyi Biliyordu ki...!

Yine Sözleriyle Yanan Canıma Benzin Döktü!
Ruhumu Ateşe Verdi!
Çektiğim Acılara Dayanılması Mümkün Olmayan Acılar Ekledi!
Oysa ki Benim Artı Acılara, Gözyaşlarına, Yürek Yangınlarına Hiç Ama Hiç İhtiyacım Yoktu!
Çektiklerim Bana Kafi Geliyordu...

Çok Merak Ediyorum!
Pc Resetlediğim Gibi Hayatı, Kalbimi, Acıları, Aşk'ları Resetlemek Mümkün Olur mu Acaba?
Henüz Kabuk Bağlamamış Yüreğime Dokunan En Ufak Bir Temas Oluk Oluk Kan Akmasına Sebep Oluyor...
Canımda Tamiri Mümkün Olmayan Yıkıntılar Oluşturuyor...


Bu Hayatta Hiçbir Yük Bana Kalp Yükü Kadar Ağır Gelmedi...
Kalp Yükü Kadar Yormadı ve Kalp Yükü Kadar Acıtmadı...
Hiçbir Güç Beni Yıkamadı Aşk'ın Gücü Hariç...
Üzerimde Varlığını Canı İstediği Gibi Kimse Kullanamadı...
Herkesin Bir Haddi, Bir Sınırı Oldu Aşk’ın Gücü Hariç...
Bunu Okumak Kulağa Hoş Gelebilir Ama Yaşamak İnsanın Kendi Kendine Kıyması Demek Oluyor...
Aşk İçin Kendime Kıyıyorum Hem de Acımasızca!
Herkese ve Her Şeye Yufka Olan Bu Yürek Kendine
Karşı Her Türlü Acıya Kapılarını Açıyor, Hükmetmesine İzin Veriyor...
Kendi Değerimi Bilmez Değilim...
Normal Hayatımdaki Dengem...
Olduklarım, Oluşturduklarım...
Beni Ben Yapan Veya Doğuştan Sahip Olduklarım Bir Yana Aşk Bir Yana...
Kelimelere Dökünce Çağlayanlar Gibi Akan Ama Bir Nehirde Aslında Söylenecek Topu Topu Üç Beş Kelimemin Olması Gibi...
"Seni Seviyorum" Gibi...


Şimdi Üzerimde Her Türlü Hükümdarlığa Sahip Aşk’ı Elimde Olsa Bu Yüreğe Hiç Yaklaştırmaz, Hiç Tanıştırmazdım...
Bir Sinyal Olsa ve "Dikkat Aşk Geliyor" İkazlarında Bulunsa Hemen Tası Tarağı Toplar Terk-i Diyar Ederdim...
Ara Sıra Başını Göstererek Kendini Hatırlatsa da Onu Yanıltır, Çarpıtır, Yönünü Değiştirir, Asla ve Asla Bana Ulaşmasına İzin Vermezdim...


Keşke Aşk Bana Karşı Önünde Ne Varsa Doymak Bilmeden Tüketen ve Daha Fazlasını İsteyen Savruk Bir Çocuk Gibi Davranmasaydı...
Keşke Aşk’ı Hissetmek Bana "Yaşadığımı" Hissettiriyor Olmasaydı...
Keşke Kendimi Yaşıyor Hissetmek İçin Aşk’tan Başka Gideceğim Bir Kapım Olsaydı...


Hadi Aşk-ı Kıyamet!
Acıların Seni Bekliyor!
Yangınların Seni Bekliyor!
Aşk Senin Neyine?
Sevmek Neyine?
Neyine Sevilmek?
Senin Dünyada ki Rolün Belirlenmiş, Acı Çekmek!
Hadi Fazla Bekletme!
Acıların Seni Dört Gözle Bekliyor!

Yine Acıttın Be Sevgili!
Hem de Tahmin Edemeyeceğin Kadar Acıttın...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.