12 Eylül 2012 Çarşamba

Hadi Son Bir Defa Sarıl Bana...!

Beklemediğim Bir An'da Geldin Hayatıma...
Gülmeyiİ Yaşamayı Seninle Sevdim...
Bir de Seni Sevdim...
Hayatımın Anlamsızlığına Anlam Kattın... 
Her Şeyi Tekrar Bana Sevdiren Sen, 
Şimdi Yoksun Hayatımda... 
Gittin Ardına Bakmadan... 
Sensizim, 
Yine Yalnızlığımla Başbaşa...
Gülmeyi Unuttum,
Yaşamayı da... 
Yaşamak, Nefes Alıp Vermekse Yaşıyorum Sensizliğimde... 
Hiç Kimse Yok Etrafımda,
Dünya Bomboş Ellerim Gibi... 
Yine Sevmiyorum Hayatı, Yaşamayı... 
Yine Sevmiyorum Yağmurların Ardından Çıkan Hayatın Renklerini... 
Yine Sevmiyorum Gecenin Üzerine Çöken Ay Işığını...
Sen Yoksan, İstemiyorum Nefes Alarak Yaşamayı...
Korkma!
Son Kez Sarıl Hadi! 
Söz Veriyorum Kokum Acıtmayacak Yüreğini!
Ve Artık Bekleme Benden O İki Kelimeyi... 
Dilim Yasaklı Sana... 
Son Kez Yüreğim Fısıldasın Kulağına!
Ama Yasaklı O İki Kelime Artık Sana... 
Hadi Son Bir Defa Sarıl Bana...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.