9 Eylül 2012 Pazar

En Senli Günlerimde En Sensizim...!

Bu Günlerde Daha Bir Kötüyüm Sensiz...
Her Zamankinden Daha Çok Acıyor İçim Tarifsiz...
En Senli Günlerimde En Sensizim...
Durgunum Yokluğunda... 
İçimde Tarifsiz Acılarla Uyanıyorum...
Her Yanım Seni Arıyor...
Çok Özledim!
Bir Bakışını Bile Özledim...
Tadım Yok, Ne Kadar Uğraşsam da Tadım Yok İşte...!
Klavyenin Hangi Tuşuna Bassam Özlemim Çığlık Çığlığa...

Harfler Toparla Bizi Diye Tehditlerde...
Yüreğimin Bir Tarafı Yanık...
Aşk Değil Bu, Sanki Çöldeki Salgın!
Eğer Senden Vazgeçersem Biliyorum Bir Daha Hiç Konuşmayacağım..!!!
Aşk Yasaksa Kim Yasaklamış?
Ateş Yanmışsa Beni Suçlama Ne Olur!
Seni Uzaktan Sevmek Aşk'ların En Güzeli Değil En Zoru!
Seni Yaşayamamak...
Sana Dokunamamak...
Sana Sarılamamak...
Seni Koklayamamak Yasak Yasak Yasak...!
Geç Bunları...!
Bana Acı Çektirmek Serbest mi Peki?
Benim Geceleri mi Azaba Çevirmek?
Suçlu Değilsen de Sorumlu Değil misin?
Kastın Yoksa da Sebep Değil misin?
Sevdiğim, Kendimden Bile Gizlediğim, Deli Gibi Özlediğim Sen Değil misin?
Sen Değil misin Titreten Beni?
Sıcaklığını Duyma Uğruna Kahrolduğum...
Sarılamadığım...
Gözlerine Çakılıp Kalamadığım...
Düşlemekten Kendimi Alamadığım...
Sevmeye Bir Türlü Doyamadığım Sen Değil misin?

Hayaline Feda Ettim Ben Tüm Gerçekleri...
Sen Hatırlandıkça Düşünülen Değil Unutulmayan Nefessin...
İçimde Bir Yangın ve Bitmeyen Hasretsin...
Sen Yüreğimdesin...
Hücrelerimdesin...
Sen Benimlesin!
Ben Senin İçin Kadere Sataştım...!
Şansla Dalaştım!
Ve Senin İçin Kendime Bile Savaş Açtım!
Sen Aşk'sın Benim İçin...
Yaşanan Kara Sevdasın!
Sen Can’sın Benim İçin...
Yaşama Sebebimsin...
Kanayan Yaramsın...
Ve Sen Benim Bu Hayatta ki Tek Eksiğimsin!
Seni Düşündükçe Hala Ağlayabiliyorsam...
Özlemim İçimi Yakıyorsa, Sevdamın Uçsuzluğundandır...


Neden Bu İpi Çıkarmıyorum Boynumdan? 
Seni Niye Çıkarmıyorum Çıkaramıyorum Aklımdan?
Gönlüme Söz Geçiremiyorum...

Seni Deli Gibi Seviyorum İşte!
Beni Bir Gün Seversen Bekleyeceğim...
Beni Bir Gün Ortak Etmek İstersen Yaşantına Geleceğim...
Beni Bir Gün Sürgün Edersen Kalbinden Benim İpimi O Gün Sen Çekeceksin...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.