15 Eylül 2012 Cumartesi

En Büyük Hayalimdi Seni Hayal Etmek...

Sen Giderken Ben Yüreğim Ellerimde, Gözümde Yaşlar Seni Uğurlayacağım...
İki Damla Yaş Akacak Gözlerimden Yüreğime...
Her Damlada Seni Çağıracağım...
Her Damlada Seni Yaşayacağım...
Hiç Bitmeyecek Gece...
Bundan Sonraki Gecelerin Bitmeyeceği Gibi...
Sabaha Kadar Resimlerine Bakacağım...
İki Damla Yaş Akacak Gözlerimden..
Her Damlada Seni Hatırlayacağım...
Her Damlada Seni Duyacağım...
Nihayet Güneş Doğacak...
Kimin İçin Acaba?
Benim İçin Olmadığı Kesin...
Kendimi  Yollara Atacağım...
Kalabalığın İçine Karışacağım...
Tutunacak Bir Dal, Sığınacak Bir Liman Arayacağım Kendime...
Aklıma "Sen" Geleceksin...
İki Damla Yaş Akacak Gözlerimden...
Her Damlada Seni Arayacağım...
Her Damlada Sana Ağlayacağım...!
Sen Uzaklardayken Ben Şiirlerini Okuyacağım Çatlamış Fısıltılarla...
Bin Kez Dokunacağım Yazamadıklarına...
Anlamaya Çalışacağım Anlatamadıklarını...
Sen Uzaklardayken Senli Hayaller Kuracağım...
Gözyaşlarıma Sevgimi Gömeceğim...
Dudaklarımdan Çıkan Her Sözcükte Hayat Bulsun, Yüreğime Serpilsin Diye...
Ben Mum Işığına Resmini Çizeceğim Mum Gibi Bu Ayrılık Erisin Diye...
Sen Uzaklardayken Ben Hep Dönmeni Bekleyeceğim...!

İşte Senin İstediğin Oldu...
Her Şeye Rağmen Gitmekte Kararlısın...
Ama Bende Seni İçimde Yaşatmaya Kararlıyım...
Bırakta Hiç Değilse Seni İstediğim Gibi Yaşayayım...!


Yine Sana Koşuyor Duygularım...
Seni Hayal Ediyor, Seni Yaşıyor...
Dokunmadan da Sevebilirmiyim Seni?

Bazen Elim Eline Kalp Kalbine Kaçıyor...
Ama "Deli Gönül Sus! Duymasın!" Diyorum Yüreğime...
Benim En Büyük Hayalimdi Seni Hayal Etmek...
En Mutlu Olduğum An'da Hayallerimde Senin Bana Koşup Geldiğin An'dı...
Ama Artık Hayal Ederek Seni Yaşamak İstemiyorum...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.