16 Eylül 2012 Pazar

Sadece Ben Sevmeliyim Seni Delicesine...!

Sen Yokken Bir Şey Düğümleniyor Boğazıma...
Yutkunamıyorum!
Nefes Alamıyorum, Sıkışıyor Kalbim...
Bulunduğum Yerde Yığılıp Kalacakmışım ve Bir Daha Hiç Kalkamayacakmışım Gibi Geliyor Bana...
Oysa Senden Önce de Yalnız Kaldı Bu Yürek...
Gidenlerin Bıraktığı Tortuyu Yaşımayı Bildi...
Bir Tek Sen Böyle Çaresiz Bırakıyorsun Beni...
Bir Tek Sen Yokluğunla Beni Ölüme Taşıyorsun...
Hiçbir Duygu Sana Yakın Olmanın, Seninle Olmanın Verdiği Hazzı Vermiyor Bana...
Sana Ulaşacaksam Eğer,
Hiç Şikayet  Etmeden Kat Ediyorum Kilometreleri, Yolları...
İçimdeki Tarif Edilmez O Deli Heyecanla Aşıyorum...
Her Zorluğa Katlanabilecek Gücü Sen Veriyorsun Bana...
Bir de Anlatabilsem Sevdanı...
Yetersiz Kalıyorum...
Bu Aşk'ı Tarif Edecek Kelime Bulamıyorum...
Yaptığım Her Şeyde, Gittiğim Her Yerde Sen de Oluyorsun...
Yine de Seni Sana Şikayet Etmekten Başka Çarem Yok...
Böylesine Severken Seni, Yokluğun Acısına Dayanmak Kolay Olmuyor...
Sen Varken İşleyen Zaman Yokluğunda Duruyor...
Ne Gece Geçiyor, Ne Gündüz Bitiyor...
Ne İçtiğim Suyun Tadı Var Ne Yediğim Yemeğin...
Sitemimdir, Doğru...
Seni Bu Kadar Çok Sevdiğimin ve Yokluğunun Bu Kadar Dayanılmaz Olduğunu Söylemeyip de
Saklasam Kime Faydası Olacak?
Her Zaman Duyguların Açıkça İfade Etmeden Yana Olan Ben, Bunu Saklayabilir miyim ki?
Sensizliğin O Korkunç Girdabında Tek Başıma Bırakma Beni...
Seni Yaşamak İstiyorum...
Rüzgar Gibi Okşayıp, Yağmur Gibi Yağarak, Güneş Gibi Isıtıp, Volkan Gibi Yakarak Seni Seninle Yaşamak İstiyorum...
Sadece Ben Uyanmalıyım Seninle Gecelerin Sabahında...
Sadece Ben Sevmeliyim Seni...
Sadece Ben Uyuyakalmalıyım Tatlı Anılarını Dinlerken...
Sadece Ben Bilmeliyim Dudaklarındaki Islak Öpücükleri Ateşini...
Sadece Ben Silmeliyim Gözbebeklerindeki Gözyaşlarını...
Ve Sadece Ben Sevmeliyim Seni Delicesine...
Senin Sevmenin Bedeli Cehennemde Sunulsa Bana Ben Sadece Senin İçin Ölmeliyim...!
Bir Tek Seni İstedim, Her Şeyden Çok...
Sana Adadım Yüreğimin Her Zerresini...
Yanlızca Sen Sev İstedim...
Sen Sar İstedim Yüreğimin Her Köşesini...
Ve Yalandan Uzak En Temiz Sevdayla Yarınlarımda Bir Sana Yer Verdim...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.