12 Eylül 2012 Çarşamba

Beni Sadece Yalnızlığımla Bıraksınlar...!

Yalnızlığımla Başbaşayım Yine...
Hayaller ve Anılarımla Yaşamımı Hatırlayıp Ağladığım Yalnızlığımdayım...
Sadece Duygularımı Paylaşan Kader Var Yanımda ve Kaderimle Paylaşıyorum Çaresizliğimi... 
Bir Dağ Yamacına Oturmuş Düşünüyorum Sadece... 
İçimi Yakan Ateş Gibi Kıvılcımlanıp Yaşadığım Acı Günleri Yakmak İstiyorum... 
Yakmak İstiyorum ki Kül Olup Ortadan Kalksınlar...
Beni Sadece Yalnızlığımla Bıraksınlar...! 

Artık Kapanıyorum İçime, Derinleşiyor Yanlızlığım... 
Çirkinleşiyor Yüzüme Gülen Sahte Yüzler!
Susmalara Hapsettim Artık Kendimi...
Şimdi Karanlıktayım ve Haykıra Haykıra Susuyorum! 
Tüm Vucudum Kaskatı Kesilmiş, Belki Biraz da Üşüyorum... 
Hüzünlü Şarkılar Dinliyorum, Onlara Eşlik Ediyorum... 
Tepki Vermiyorum, Sadece Hıçkıra Hıçkıra Susuyorum...!Dermansız Yarama Tuz Basıyorum Acımasızca ve Zalimce!
Geride Bırakıyorum Bekleyişlerdeki Sevgiliyi...
Zehiri Akıtıyorum Kanıma!
Yaşarken Ölümün Du'asını Okuyorum Avuçlarım Açık... 
Yaşayan Bedenime, Ölü Ruhuma, Parça Parça Yüreğime El Fatiha Okuyorum...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.