24 Temmuz 2020 Cuma

Öyle Bir Aşk Getir ki Bana...

Bu Gün,
Bu Gün İşte,
Sevdikçe Sevdiğimi,
Dünlerde Bırakmayıp,
Yarınlara Taşıdığımı,
Ömrüme Hoş Gelip,
Gitmeyenimi,
Bitmeyenimi,
Yani Seni Sevmek Dışında Hiçbir Şey Yapmak İstemiyorum...
Dalmak İstiyorum Aşkına...
Yeniden Yazmak İstiyorum Şiirlerimi...
Yaşamak İstiyorum Geç Kaldıklarımızı...
Seviyorum İşte,
Yok ki Bunun Yasağı,
Yok ki Ayazı,
Yok ki Kışı,
Zor Değil ki Mutlu Olmak,
Zor Değil ki Yeniden Umuda Tutunmak...
Şimdi Baksam Gözlerine,
Biliyorum Ellerim Yine,
Yeniden Şiir Olur...
İşitsem Sesini,
Ürperir Ruhum,
Usul Usul Sana Karışır...

Hadi Sevgili,
Bana Uzaktan, 
Çok Uzaklardan;
Çöllerden,
Denizlerden,
Bilinmeyen,
Görünmeyen, 
El Sürülmeyen,
Bazılarının Ulaşamadığı,
Bazılarınınsa Varlığını Bilmediği,
Bütün Aşklardan Farklı,
Bir Aşk Getir...
Öyle Bir Aşk Olsun ki;
Hiç Bir Aşkla Kıyaslanamasın,
Tarifi Mümkün Olmasın...

Bana Uzaktan, 
Çok Uzaklardan;
Uzun Yıllar Özlemini Duyduğum,
İfade Etmek İstedikçe Yorulduğum,
Durulması Mümkün Olmayan,
Bitmesi İmkansız Olan,
Bir Aşk Getir...
Öyle Bir Aşk Olsun ki;
Adınla Okunsun...
Seni Görünce, 
İçimin Seni Sevesi Tutsun...
Seni Duyunca,
Yüreğimin Atışı Hızlansın...
Sana Dokununca, 
Aklımın Aklı Sende Kalsın...

Bana Uzaktan, 
Çok Uzaklardan;
Utanmayan,
Sıkılmayan,
Çekinmeyen, 
Korkmayan,
Pişman Olmayan,
Keşkelerle Savrulmayan,
Zamansızlığa,
Nedensizliğe Aldırmayan,
Sebepsiz Sebeplere Tutunmayan,
Bir Aşk Getir...
Öyle Bir Aşk Olsun ki;
Gözlerinde Yok Olmanın Hazzını,
Değişemeyeyim Hiç Bir Hülyaya...

Bana Uzaktan, 
Çok Uzaklardan;
Gözleri Ağlamaklı,
Saçları Dağınık,
Heyecan Taşıyan,
Mutluluk Yağdıran,
Deniz Mavisi,
Gül Kırmızısı
Bir Aşk Getir...
Öyle Bir Aşk Olsun ki;
Yalnızca Sen Koksun...
Tenin Kadar Sıcak,
Gözlerin Gibi Derin Olsun...

Bana Uzaktan, 
Çok Uzaklardan;
Ellerinle Isıttığın,
Manolya Kadar Onurlu,
Nilüfer Kadar Alımlı,
Gelincik Kadar Mağrur,
İçinde Dertsiz,
Kedersiz Sevmeler Olan,
Bir Aşk Getir...
Öyle Bir Aşk Olsun ki;
Ruhumda Çiçekler Açtırsın,
İçimde Aşk Pınarını Çağlatsın...

Bana Uzaktan, 
Çok Uzaklardan;
Sessizliği Geceye,
Durgunluğu Denize,
Coşkunluğu Irmağa,
Deliliği Rüzgara,
Çılgınlığı Fırtınaya Benzeyen,
Güneş Gibi Isıtan,
Ama Yakmayan,
Bir Aşk Getir...
Öyle Bir Aşk Olsun ki;
Yalan Olmasın,
Anılarda Kalmasın,
Sonsuza Dek Solmasın...

Bana Uzaktan, 
Çok Uzaklardan;
Çağlar Aşan,
Sonsuzluğa Ulaşan,
Gönüllerden Taşan,
Saran,
Sarmalayan,
Kuşatan,
Doyumsuz,
Sonsuz,
Bir Aşk Getir...
Öyle Bir Aşk Olsun ki;
Önce Bakışlarını Akıtsın Yüreğime,
Sonra Sesini...

Bana Uzaktan, 
Çok Uzaklardan;
Çıkarsız Olan,
Bıkmayan,
Yorulmayan,
Bir Aşk Getir...
Öyle Bir Aşk Olsun ki;
Seni Görünce Geçsin Arayışlarım,
Seni Sevince Geçsin Açlığım,
Susuzluğum...
Ne Üzsün,
Ne Usandırsın,
Öyle Bir Aşk ki;
Ateş Olsa Yakmasın,
Rüzgar Olsa Yıkmasın...
Dolaşsın Damarlarımda Ateşiyle...
Ruhumu Teslim Alsın...

Bakma Öyle Yüzüme...!
Aşk Diyorum,
Aşk...!
Delice, 
Çılgınca Bir Aşk Getir Bana...





1 yorum:

  1. Herşey Geride Kalsın...
    Tut Ellerimden,
    Sevda Adına Söyle Tüm Sözlerini...
    Hiçbir Şey Bizsiz Olmasın,
    Sil Baştan Başlasın Herşey...
    Bırakmak İstiyorum Kendimi Yüreğine...
    Seninle Her Güne Uyanmak,
    Seninle Geceleri Beraber Sonlandırmak...

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.