23 Temmuz 2020 Perşembe

Seviyorum Bu Duyguları Bana Yaşatanı...

Hayat Bir Çile Deryası,
Ki Zaten Ben Yaşadım,
Ve Hala Yaşıyorum En Derinlerinde...
Dardayım,
Zordayım, 
Kendimden Çok Uzaktayım...
Hak Etmediğim Kadar,
Mahkum Edilmişim Karanlığa...
Bir Damla Mutluk Ararken Yokluğunun Derinliklerinde,
Duyuramadım Sana Acılarımı, 
Sancılarımı...
Bir Kez Bakmadın Buğulu Gözlerime...
Bir Kez,
Bir Kez İşte,
Sığdırmadın Beni Yüreğine...
Ben Bu Yalnızlıkta Yaşayamıyorum, 
Özleminle Yanıyor, 
Yokluğunda Eksiliyor, 
Sensizlikte Eriyorum...
Varlığını Yalnızlığımla Yaşamak Zorunda Kalmak Var Ya?
İşte Bana Bu Ağır Geliyor...
Sen Bilmiyorsun Ama,
Yokluğun Bende Hiç Azaltmıyor Seni...

Yapma...!
Hayat Gibi,
Yaşam Gibi Durma Karşımda...
Görmüyor musun?
Yüreğim Gökkuşağının Renklerine Boyanıyor 
Bedenimin Her Yerine Kokun Siniyor
Dudaklarımdan Dökülen Hecelerde Adın,
Tenimin Değdiği Her Yerde Tenin Kalıyor...

Yapma...!
Aşk Gibi Sevda Gibi Bakma Bana...
Görmüyor musun?
Yok Oluyor Karşında Ruhum,
Varlığın Varlığımı Yaşanır Hale Büründürüyor...
Şiirler Yazıyorum Adına,
Sevgini Umut Ediyorum Yarınlarıma,
Seni Bekliyorum Her Gecenin Sabahında...

Yapma...!
Gözlerinin İçinden Gülümseyip Durma Bana...
Görmüyor musun?
Elimde Değil,
Sevincim Sana Dolanıyor,
Kalbim Yüzüne Bulaşıyor...
Ne Kadar İlk Varsa Bir İnsan İçin;
İlk Nefes,
İlk Bakış,
İlk Dokunuş,
Hepsini Sende Yaşıyor Ruhum...
İşte O An,
O An İşte,
Biraz Delice,
Biraz Fırtınaca,
Birazda Dağınıkca Seviyorum Seni...

Yapma...!
Ruhumun Sende Nasıl Eridigini,
Sana Bulaşıp, 
Sana Benzediğini,
Benden Bana Birşey Bırakmadığını,
Sana Koşan Kalbimin Gümbürtüsünden Anlasana..

Yapma...!
Elimde Değil,
Seni Seviyorum,
Seviyorum Seni...
Ben Diyorum,
Ben İşte,
Seninim,
Sana Ait Bir Şeyim...
Biraz Dinlesen Göğsümdeki Tınıyı ,
Damarlarıma Nüfus Eden Sırrı,
Sende Anlarsın Seni Nasıl Sevdiğimi...

Yapma...!
"Belki"si Yok ki Sana Olan Sevgimin,
Bu Gerçeği Kabul Ettim,
Bu Yüzden İnkar Etmiyorum...
Çoğu Şeyi Bilmesem de, 
Bunu Biliyorum,
Bu Yüzden Seni Severken,
Dün Olduğu Gibi, 
Bu Gün Olduğu Gibi,
Neden Demeden Seviyor,
Zihnimi Sorgulayarak Hırpalamıyorum,
Zamanı Nedenlerle,
Niçinlerle Ziyan Etmek Yerine, 
Seni Sevmekle Geçiriyorum...
Çünkü Sevgi Bu, 
Yakılmak,
Yakmak Değil,
İçinden Başlayarak Gülümsemek...
Sonra mı?
Gözlerine Bulaşması,
Sonra Yüzüne,
Sonra Sesine, 
Sonra Ellerine, 
Ellerinden Her Zerrene Yayılması,
Tam Oluşun Tanımlanması...
Bunun Adı Ne?
Bunun Adına Güven Deseler de,
Ben Sevmek Diyorum, 
Ama Daha Çok Rahmet...

Yapma...!
Seni Sevdiğimi Zaten Biliyorsun,
Özlediğimi de Bil İstiyorum...
Bilmeni İstiyorum İşte,
Aklımı Başımdan Aldığını,
Yorgunluğuma Dinleniş Olduğunu...
Bilmeni İsterdim İşte,
Varlığının Yüzümü Gülümsetişini,
Ruhumu Aşkına Düşürüşünü...
Bir Mecburiyet Değil Bu,
Ya da Bir Mahkumiyet...
Ne Bir Pişmanlık,
Ne de Bir Keşke,
Hiç Durmadan Sevesim Tutuyor Seni İşte...

Bil ki; 
Duayla Anıyorum Bana Bıraktığın Her Şeyi...
Sevdiğim Tek Şey Olarak Kal Şuramda,
Kalbinle Kalbim Arasında... 
Çünkü,
Kendimi Yeniden Tanıdım Sende,
Ruhumu Saran Bu Hisle,
Mutluyum İşte...
Seni Sevmekten Aldığım Hazzı,
Kelimelere Dökemiyorum...
Bilmiyorum İşte,
Ya da Anlam Aramıyorum Fazla,
Seni Bildiğim An'dan Beri,
Kokunu İçime Çeke Çeke Öpüyorum Seni...
Bir Neden Aramıyorum Bu Halimle,
Şu Sebeple 
Bu Nedenle Deme İhtiyacı Duymuyorum...
Her Açıklamayı Yersiz,
Ve Anlamsız Bularak,
Seni Bana Getiren Rabbime,
Teşekkür Ediyorum...
Çünkü Sen Başıma Gelen En Güzel Halsin,
Elimde Değil,
Seviyorum Seni...
Seviyorum Sana Karışıp Sen Olmayı...
Seviyorum Böyle Hissedip,
Böyle Yaşamayı...
Seviyorum Bu Duyguları Bana Yaşatanı...

Ben Çok Güzel Yaşadım Seni...
Binlerce Teşekkürle,
Binlerce Sevgiyle Minnettarım Kalbime
Teşekkürler Kalbine...
Hadi,
Gözlerini Kapat Şimdi,
Dinle Kalbimin Sesini...
Bak Ne Diyor;
"Seni Seviyorum!,
Sende Sonsuza Kadar Sev Beni,
Nefesinle Isıt Bedenimi,
İçim Dediğin O Yerde,
Derinlerinde Sakla Beni"...


1 yorum:

  1. Ölümüne Sevgiydi,
    Yaşayamadım...
    Ölümüne Mutluluktu,
    Ulaşamadım...
    Artık Zamana Bıraktım,
    O Güne Kadar Kaç Yalnızlık Kanayacak Canımda,
    Kaç Ben Ağlayacak Koynumda Bilmeden,
    Susarak Bekleyeceğim...

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.