4 Temmuz 2020 Cumartesi

Sen Üzerine Titrediğim Hayallerimsin...

Gönlündeki Boşluk Üşüttükçe Seni,
Sevmek,
Sevilmek İstersin Doyamasıya,
Hatta Çılgıncasına...
Hiç Korkmadan Aşkı,
Sevdayı Dolu Dolu Yaşamak İstersin...
Yüreğin Ağzında,
Gözün Yollarda,
Dilin Dualarda,
Biri Gelsin, 
Seni Sevgisiyle,
Şefkatiyle Sarsın Diye Beklersin... 
Hiç Ummadığın,
Beklemediğin Bir Anda,
Biri Çıkar Gelir Sisler Arasından...
Hiç Bırakmayacakmış Gibi,
Seni Sarar,
Yağmur Olur Yağar Üstüne,
Rüzgar Olur Eser Her Zerrene,
Ya da Okyanusların Söndüremediği Yangınlar Çıkarır Her Hücrende...
Zamanda Yitirdiğin Duygularını,
Yerlere Düşürülen Umutlarını Yeniden Yaşatır Sana...
Gözlerin Gözlerine Hapsolur,
Yüreğin Yüreğine Kilitlenir,
Özlemin Özleminde Kavrulur...
Artık Sevdanın Rengi Beyazdır,
Bitmez Dediğin Gecelerin Rengi Mavi...
Dinlediğin Her Masalın Sonu Mutlu,
Okuduğun Her Hikayenin Sonu Umut Doludur...
Gülümseyen Gözlerle,
"Yüreğini Bana Verir misin?" Der Gibi Bakar,
Seni İster Senden...
Tereddüt Etmezsin,
Verirsin Yüreğini,
Benliğini,
Ruhunu...
Hasretle,
Özlemle Tutup Elini,
İçine,
Yüreğine,
Ruhuna Alırsın Bekleneni...

Ben Sana Ne Zaman Tutuldum,
Sende Nasıl Bu Kadar Tutuklu Kaldım Hatırlamıyorum,
Çünkü Üzerinden Çok Zaman Geçti...
O Gün Bugündür Hiç Eksilmedi, 
Hiç Eskimedi Yüreğimdeki Yerin...
Kurduğum Her Hayalde,
Sana İlk Günün Heyecanıyla Dokundum....
Her Geçen Zamanda,
Her Başlayan Günün Sabahında,
Sen Vardın Aklımda...
Hep Hissettim Ellerimde,
Yüzünde Nefesinin Serinliğini...
Hiç Bitmedin İçimde, 
Her Saniye, 
Her Dakika Özledim Seni...
Sen Başkaydın Bende,
Başka Bir Sevgiydin Yüreğimde...
Hiç Söylenmemiş Şarkım,
Yazamadığım Şiirim,
Yaşayamadığım Anım,
En Mutlu Rüyam,
En Tatlı Acım,
En Gerçek Sevişim,
Bitmez Tükenmez Arzum,
Tek Dileğim,
Baktığım, 
Gördüğüm, 
Yaşadığım Her Yersin,
Her Zaman Yüreğimdesin...
Sen Gönlümün Kapılarını Kilitleyensin...
Sen Aşka Olan Teslimiyetimsin...
Yüreğimdeki En Büyük Fırtınam,
Göklere Açılan Ellerim,
Mutluluğa Duyulan Özlemim,
Üzerine Titrediğim Hayallerimsin...

Öyle Bakma...!
Geçse de Aradan Uzun Yıllar
Değişse de Takvimlerde Yapraklar,
Ben Hala Aynı Benim...
Hala Aynı Sevgiyle Atıyor Kalbim,
Aynı Arzuyla Titriyor İçim...
Tüm Hücrelerim Hala Sana Hasret,
Hala Çölde Kalmış Gibi Sana Susuzum... 
Ve Ben Yarım Kalan Düşlerim İçin,
Karanlık Sokakların Çıkmazlarında Kurulan İdam Sehpalarında,
Sallandırmam Hayallerimi...!
Sen Var  Ya Sen?
Sen İşte,
Sen,
Arzdan Arşa Kadar Benimsin...!
Görmediğim Düşlerde,
Yaşamadığım Gerçeklerde,
Yaşarsan Benimle Yaşayacak,
Ölürsen Benimle Öleceksin...



2 yorum:

  1. Söylenecek Çok Fazla Bir Şey Yok Aslında;
    İçi Boşaltılmış Bir Cümle Gibiyim Hepsi Bu...!

    YanıtlaSil
  2. Benden Ne Kadar Uzaklara Gidersen Git,
    Beni Ne Kadar Üzersen Üz,
    Gidebileceğin Tek Yer,
    Sadece Benim Yüreğimdir...

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.