21 Temmuz 2020 Salı

Ama Sen Yatağımdaki Sessizlik Oldun...!

Bir Şeye Bir Kere Başlıyorsun... 
Başladın mı Bir Kere, 
İstesen de Biteremiyorsun, 
Kalbinden Silip Atamıyorsun... 
Kalbine Kazınmıştır Ya? 
"Bitti Artık!" Desen de, 
Bitmediğini Fark Ediyorsun... 
O Seninledir, 
Senin Bir Parçandır Ya?
Adeta Sensindir Ya?
Bir Kez Görebilmek İçin,
Gönlün Halden Hale Giriyor,
Ayaklar Yoluna Uçup Gidiyor...
Onu Hep Seviyor,
Ona Hep Coşuyor,
Öyle Sıradan Değil,
Delice,
Sınırsızca Onu Yaşıyorsun Ya?
Onun İçin Gülüyor,
Onun için Ağlıyor,
Onu Düşünüyor,
Gönlüne,
Ruhuna,
Gözlerine,
Gülüşüne Tutuluyor,
Sıcaklığına Alışıyorsun...
Geçtiği Yerler Vaha Oluyor,
Dudaklarının Değdiği Her Yerde Yaşam Yine,
Yeni,
Yeniden Yeşeriyor...
Sevdan Sonsuzdur Ya?
Alfabesi Olmayan Yazılar Gibi Bakar Ya?
Bakışları Deler Geçer Ruhunu...
Kuyulara Atılmış Olsa da Yüreğin,
Bazen Bir Sözü,
Bazen Sıcak Gülüşü,
Bazen de Gözleri Hayalin Oluyor...
O Aşktır Ya? 
Anlatacak Kelime Bulamıyor,
Yüreğindeki Doluluğunu,
İçinde ki Boşluğunu,
Yanında Olamayışını Anlatamıyorsun...

Gün Yine Geceye Dönmüş,
Gün Yine Umutlarımdan Uzakta... 
Ah O Hissettiğim Acı Yok mu, 
Mahvediyor...!
İnim İnim İnletiyor...
Yine Aklımdasın... 
Yine Seni Soluyor,
Yine Seni Yaşıyorum... 
Gözümün Seni Göremediği Yerlerin Anlamı Yok,
Sesini Duyamadığım Anlarda, 
Zamanın Değeri Yok...
Tek Bildiğim Hala İçimdesin, 
Hala Kanımda Ilık Ilık Akıyorsun...
Bir Sen Varsın Ya Yüreğimi Isıtan?
Ruhuma Baharı Yaşatan,
Gönlümde Kelebekler Havalandıran,
Beni Kendine Tutuklu Bırakan,
Kolay mı Sanıyorsun İstediğince Konuşamamak,
Dokunamamak, 
Hissedememek Seni?
Kolay mı Sanıyorsun Gün Geceye Döndüğünde;
Canım Umutsuzluklara Yelken Açmışken,
Sevdam Yaralanmış, 
Sol Yanım Acırken,
Üşüyorken Yüreğimde Pranga Yemiş Sevdan,
En Savunmasız Çığlıklar da Gizlerken Feryadımı,
Sana Çıkan Yolların,
Her Köşe Başı Yalnızlık,
Her Adımı Çıkmaz Sokak Olmuşken Ruhuma,
Sana Açılan Kapıların,
Her Kilidinde Bin Sürgü Olduğunu Bilmek?
Kolay mı Peki Varla Yok Arası Kaybolup Gitmek?
Sana "Gitme!
Kal!" Demek?

İçimdeki Fırtınalar Canımı Acıtıyor,
Yokluğunla Savaşmak Ruhumu Yaralıyor...
Düştüm, 
Kalktım,
Yoruldum,
Ama Beceremedim Sensizliği Yenmeyi...
Kolum Kanadım Kırık,
İçimde Yanardağ Alev Alev...
Ve Ben Sabahı Bekleyen Gece Gibi,
Dipsiz Kuyulara Atılmış Çığlıklarda,
Umudunu Yitirmiş Ses,
Yapayalnız Kalmış Sözcükler,
Gölgesini Yitirmiş,
Kendine Yabancı Bir Kadın Gibiyim...
Eğer Gidersen Eksilir Ömrüm,
Susuz Topraklar Gibi Çatlar Kalbim,
Umut Kapıları Kapanır Yüzüme,
Huzurun Gölgesi Dahi Uğramaz Benliğime,
Hüzün Çiçekleri Boy Verir Ruhumun Her Zerresinde,
Sensizliğim Yas Tutar Geceleri...
Bir Ses,
Bir Selam,
Bir Tebessüm Kalmazsa Senden Yana,
Ruhuma Giydirdiğin Kefen,
Kalbimi de Söküp Alır Benden...
Yüreğimden Yüreğine Köprü Olan,
Gökkuşağının Renkleri Solar...
Bunca Bitişin,
Bunca Harabenin,
Bunca Kırgınlığın Ardından,
Yazık Olur
Gerçek Duygularımla Yazdığım Şiirlere...
Çünkü Ben Sevmiyorum Geceyi Sensiz Taşımayı,
İstesem de Sana Dokunamamayı,
Koca Bir Ömür Geçip Biterken,
Sevmiyorum Geceleri Sensizliğe Uyanmayı,
Elim Kolum Bağlı,
Sana Hasretle Yanmayı...
Hayallerime Hapsetmişken Seni,
Vazgeçer miyim Kolay Kolay Senden?
Bana Verdiklerinden?
Gücüm Yeter mi Sanıyorsun,
Kokun Tenime Karışmışken,
Canımdan Seni Kazımaya?
Seni Düşündükçe Kahroluyor Benliğim...
Seni İstedikçe İsyan Ediyor Kalbim...
Yaşayamadım Ya Seni?
Öpemedim Ya Doyasıya?
Kana Kana İçemedim Ya Sevgini?
Tadamadım Ya Seninle Geçecek Zamanı?
Sürgün Yedi Duygularım,
Kurak Toprak Misali Hasret Kaldı Suya...
Her An Seni Düşünüp,
Her An Seni Bekledi,
Her An Seni İstedi,
Tutku İle,
Hasret İle,
Aşk İle Seni Bekledi...
Gelmedin...!
Gelemedin...!
Oysa Ben Masum Bir Gülücük Olmak İstedim Yüzünde,
Sevgi Olmak İstedim Gönlünde,
Kadının Olmak İstedim Tüm Kalbimle,
Ama Sen Gülüşlerimde ki Hasret,
Bakışlarımda ki Çaresizlik,
Yatağımda ki Sessizlik Oldun...!
Yalvarırım Canını Canımdan Koparma,
Alma Beni Benden,
Gitme Bu Yürekten...
Bitir Tüm Yalnızlığımı,
Sensizliğimi, 
Kimsesizliğimi...
Huzursuz Gölgeleri Düşürme Peşime...
Birinden Kurtuldukça,
Diğeriyle Yürütme...!
Çünkü Bu Yürek Çok Kırgın,
Bir Yüreğin Alabildiğine Canı Yanmış.,...
Uzun Gecelerde,
Sabırla Beklemiş Karanlığın Sessizce Gidişini…
Açmışken Gönül Kapılarını Sınırsızca,
Boşluğa Uzanıp Yardım Bekleyen Eller Misali,
Defalarca Vurulmuş Sırtından, 
Ama Yine de Yılmamış Sevmekten,
Yine de Kopmamış Sevginin Gücünden
Yine Kucaklamış Yarınlarını
Buram Buram Aşk Kokan Yüreğinde…
İçindeki Sevinci Kaybetmek,
Bir Daha Asla Bulamamak.
Tam Yeniden Buldum Derken 
Bir Daha Kaybetmek Ne Kadar Zor Bir Bilsen...

Hey Sen...!
Gönlümde Öylesine Yer Ettin,
Boş Dünyamı Öylesine Doldurdun ki...
Birini Düşünemezken,
Düşüncelerime Öylesine Girdin ki,
Bir Başkası Olamaz İnan...
Bu Gönle Bir Başkası Girip,
Seni Asla Unutturamaz...
Çünkü Ben Söz Verdim Gönlüme,
Bir Başkası Olmayacak...
Söz Verdim Gözlerime,
Başkasına Bakmayacak...
Gözlerim Hep Seni Görecek,
Kalbim Senden Başkasın Sevmeyecek...
Yemin Ederim Senden Başkası,
Beni Etkileyemeyecek...
Ben Gönlüme Söz Verdim,
Senden Başkası Asla Olmayacak...
Kim Sararsa Sarsın,
Bu Yüreği Senden Başkası Isıtamayacak...

Ne Kadar Zor Bir Aşk,
Ne Kadar da İmkansız...
Ama Hep İmkansızı İstemedim mi Zaten Ben?
İstemeden,
Bilinçsizce,
Hep Zor Olanın Peşinden Koşmadı mı?
Ama Olsun,
Yaşıyorum Yine de...
Zoru Severek,
İmkansızı İsteyerek,
Karanlığa Gömülen Ruhumu Aydınlıktan Uzak Tutarak,
Yaşıyorum....
Kelimeler Boğazımda Düğümlense de,
Acımasızca Sitemler Etsem de Benliğime,
Aşkın En Yücesini de Sende Yaşadım,
Acının En Yoğununu da...
Acı Çekerken Yüreğim Kanayıp, 
Eriyip, 
Bitse de
Geçmişin Sıcaklığı Hala Isıtıyor İçimi...
__________________________

Bu Kadar Sevmek Zorunda mısın Yüreğim?
Bu Kadar Korkmak Zorunda mısın Kaybetmekten?
Neden Canım Bu Kadar Yanıyor?
Sanki Depremler Oluyor Bedenimde...
Hele Ruhum?
Yerle Yeksan...!
Ayağa Kalkacak Hali,
Dik Duracak Mecali Yok...
Nasıl Bir Özlemdir Bu İçimdeki?
Yüreğimi Kanatıyor,
Durduramıyorum...
Elimi Göğsüme Attıkça,
Sızısı Daha da Artıyor...
Ah Be Gönlüm,
Nedir Yaşadığın Bu Sefer?
Aşkın Acısını mı Yaşatıyor Sana Hayat?
Hep Tatlı Olmaz,
Biraz da Ağla mı Diyor?
Ama Bunlar da Geçecek...
Yine Gülecek Yüzün,
Yine Sarılacaksın Sevdiğine...
Öncekinden Çok Daha Güçlü
Çok Daha Derin Bir Sevgi İle Saracaksın Onu...
Sen Savunmasız,
Sen Çaresiz Hayata Tutunmaktayken...
Sen Sessiz,
Sen Bitkin,
Sen Yorgun Onu Yaşarken,
Onunla Olmak,
Onunla Yaşlanmak İçin Ruhun Hayaller Kurarken,
Umuttan Nasibini Almamış Günlerin Geçerken,
Yeni Bir Heyecan Başlatacak Kalbinde...
Yüreğinden Yüreğine Değen Bir Heyecan Olacak,
Gönlünün Alacakaranlığının Tenhalığında Nefeslenecek...
Kimseler Üzemeyecek Seni,
Kimseler Kanatmayacak Ruhunu,
Tüm Yaşanmamışlıklar,
Tüm Acılar,
Tüm Olumsuzluklar,
Tüm Güvensizlikler Geride Kalacak,
Umutların Yeniden Yeşerecek...
Birleşen Ellerinizin Sıcaklığında,
Gün Onunla Doğacak Yüreğine...
Gece Yokluğuyla Başlamayacak,
Varlığının Verdiği Huzuru,
Sessizlik Bozamayacak...
O, Sessizliğin Adı,
Yalnızlığının Öbür Yüzü, 
Yatağındaki Boşluk 
Yorgun Düşlerinin Ardındaki
Gözlerimden Süzülen Yağmur Damlalarının,
Gönlümde Esen Fırtınalarnın Adı Olmayacak...
Hüzün Çiçekleri Açtırmayacak Yüreğinde,
Zamansız Ayrılıklar Yaşatmayacak...
Masal Gibi Başlayan Günlerin Ardından,
Bir Kefenle Örtmeyecek Üstünü...
Dinecek İçindeki Yağmurlar,
Gidecek Gözbebeklerinde Yuva Yapmış Gri Bulutlar...
Yüreğindeki Bitmeyen Acılara,
Acı Veren Hayallerine,
Yıkık,
Kırık Umutlarına Çare,
Hep Aradığın, 
Bulamadığın Sırdaşın, 
Sıcak Nefesin,
Karanlık Dünyana Güneş,
Kuru Gönlüne Yağmur,
Gülmeyen Yüzüne Tebessüm,
Kapanmış Kalbine Anahtar,
Ölü Bedenine Can,
Ömrüne Hem Yoldaş,
Hem Arkadaş,
Sıcacık Bir Dost Olacak...
Eskimeyen Göz Ağrın,
Dinmeyen Kalp Sızın,
Bitmeyen Tek Aşkın,
Her Şey Gelip Geçse Bile,
Gelip Geçmeyen Tek Düşüncen,
Dilindeki Tek Hecen,
Hem Acın, 
Hem Canın Olacak...
Bedenin Solarken Yavaş Yavaş,
O Solmayan Tek Aşkın Olarak Kalacak...
Güneş Gibi Sıcak,
Nefes Gibi İçten Olup,
Sıcaklığıyla Hemen Sararacak,
Hem de Gönlüne Akacak...
Bedenin Var Oldukça,
Gönlünde Hep Olacak...
Aldığın Her Nefeste,
O Sende Yaşayacak...
Sıcaklığı Sıcaklığına,
Ruhu Ruhuna Karışacak...
Yarım Olan Varlığın,
Onunla Tamamlanacak...


1 yorum:

  1. Kalbim Bu Kadar Yaralıyken,
    Bir de Sen Sözlerinle Daha Çok Yaralama...
    Zaten Acılar Ağır Geliyor Ruhuma,
    Birde Sen Beni Dışlama...
    Kötü Sözler Söyleyip,
    Elimi Ayağımı Titretme...
    Şu Hayatta Yalnız Senin Varlığınla Yaşarken,
    Birde Kaybetme Korkusuyla Öldürme...!
    Seni Aramayayım Her Gördüğüm Yüzde,
    Yalnızlığımın,
    Mutsuzluğumun Gri Rengiyle Dolaşırken Sokaklarda,
    Mavi'lerimi Yeniden Gri'ye Dönüştürme...!

    YanıtlaSil

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.