20 Eylül 2012 Perşembe

Sevilmiyorsam Neden Ağlıyorum?

Bir Gün Ansızın Kararacak Dünyam...
Sen Bilmeden Benden Uzaklarda Habersiz Olup Bitenlerden Yaşamaya Devam Edeceksin...
Her Nefeste Bin Acı Çekerken Ben Kimse Bilmeyecek Ne Halde Olduğumu...
Benim İçin Herşeyin Bittiği Anda Sessizlik Saracak Dünyamı, Kapkara Bir Sessizlik...
Çiceklerim Solacak...
Sonbahardaymış Misali Yapraklarım Sararıp Dallarımdan Dökülecekler Teker Teker... 
Ben Yavaş Yavaş Tükenirken Senin İçinde Hep Du'a Ediyor Olacağım...
Bütün Güzellikler ve Mutluluklar Seninle Olsun Diye...
Ben Seni Sevdim Hemde Tahmin Edebileceginden Daha da Çok...
Hayat Bana Hiç Bir Zaman Cömert Olmadı...
Bundan Sonrada Olacağı da Yok...
Yarım Yamalak Yaşayıp Acı İçinde Günler Geçirirken Seni de Buna Mahkum Etmeye Hakkım Yok...
Güzeldi Herşey...
Seni Sevmek Güzeldi...
Güzel Olan Ne Varsa Her Şeyin İçinde Sen Olduğun İçin Bu Kadar Anlamlıydı ve Özeldi...
İçimde Büyüttüm Ben Sana Olan Sevgimi...
Gün Geçtikçe Daha da Korlaştı...
Yandı, Yaktı...
Ateş Bendim; Küller İse Sevgim...
Kalbim Hep Seninle Olacak...
Kendini Yalnız Hissettiğinde Elini Kalbine Koy Ben Hep Orada Olacağım...
Kendine İyi Bak...
Du'alarım Hep Seninle Olacak...
Seni Çok Seviyorum!

Söylenmesi Gereken Satırları Yine Önüme Aldım...
Suskun ve Çaresizim...

Neden Bu Yürek Ferman Dinlemez?
Neden Sensiz Bu Saniyeler, Dakikalar, Saatler Geçmez Oldu?
Neden Kazanamadım Seni?
Niye Yüzüstü Bıraktın Bu Kırık Kanayan Kalbimi?
Neden Hep Seni Düşünüyorum?
Neden Hergün Senin İçin Ağlıyorum?
Neden Hep Senin İçin Akan Gözyaslarım?
Ve Neden Kurumuyorlar?
Neden?

Ama Şunu Bilmeni İstiyorum, Seni Seviyorum...
Sadece Şunu Bilmek İstiyorum...
Sevilmiyorsam Neden Ağlıyorum?


Yorgun Düşmüş Bir Ruh ve Beden Neye Yarar?
Hiçbir Şeye...!!!
Ağla Kalbim Ağla Bu Aşk'ta Boşa Geçti...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.