24 Eylül 2012 Pazartesi

Hüzünlü Bir Şey Var Bu Gecede...!

Yalnızlığımın Rengi Solar Gecenin Karanlığında....
Gece Suskun...
Yüreğime Dokunur Hüzün Rüzgarı...
İçimde Eser de Durur...
Sevdamın Derinliğine Çöktü Hasretin Közü...
Gülmeyi Unuttu Bakışlarım...
Süzülür Gece Gözlerimden, Süzülür Simsiyahı İle...
İçime Volkanlar Patlar Kuşatır Hislerimi, Sarar Yüreğimi Lavlar..
Yağmur Hüzün Yağdırır Üzerime, Hüzün Yağar Yüreğime...
Yükselen Çığlıklarımı Duyan Olmaz Gece de, Sızdıkça Sızar Yanan Yüreğime...
Hüzünle Bakar Gözlerim, Hüznü Konuşur Artık Dilim...


Ayrılığın Acısı Düştüğünde İçine Geceleri Susuturamazsın Yaşla Dolan Gözlerini...
Artık Aşk'ın Kanı Kaplamıştır Yüreğini...
Aslında Çok ta Seçenek Yoktur Hani!
Ya Ağlayacaksın Deliler Gibi, Ya da Sabaha Kadar Tavana Dikip Gözlerini Tüm Öfkenle Sıkacaksın Dişlerini...
Kim bilir Ölmek İsteyeceksin Belki...
Belki de Yırtıp Atacaksın Tüm Resimlerini, Ama Asla Çıkaramayacaksın İçindeki Sevgisini...


Akşamın Karanlığı Geceye Doğru Hızla Yol Almışken Bir Şey Var Bu Gecede...
Hüzünlü Bir Şey!
Özlemlerimle Harmanlanmış Yalnızlık Korkusu İçimde...
Ağlıyorum Penceremde Sessizce!
Yokluğun Ne Denli Kötü Bir Şey Böyle...!
Sensizim Artık Dedikçe Niye Hıçkırıklarla Nefes Almak Arasındayım?
Yapamıyorum...
Yapamadım...
Olmadı!
Sensiz Nefes Alamadım...!
Daha Şimdiden Böyleyken Sonrasını Düşünemiyorum...
Aslında Senden Sonrasından Bu Yana Hiçbir Şey Düşünemiyorum...!
Aklım...
Kalbim...
Bedenim...
Nefessizliğim...
Herşey Seninle Geliyor...
Sensiz Birşey Düşünmek...
Sensiz Nefes Almak Bile Haram Sanki Bana...!
Anladım ki; Seninle Doğmasam da Uzaklarımda, Kalbimin Bir Yerlerinde Hep Seninle Yaşamışım,Yaşıyorum...
Senden Sonrasını İstemiyorum!


Ben Sende Herşeyimi Noktalamak İsterken; Sen Bana Virgül Koyup Geçtin...
Ben Arkandan Yollara Bakarken Dönersin Diye; Sen Dönülmeyecek Yerlere Gittin...
Ben İkimize Şiirler Yazarken; Sen Başkalarının Şiirlerinde Hayat Buldun...
Ben İkimiz İçin Ağlarken; Sen Bir Başkası İle Kahkahalar Attın...
Biletsiz Bir Sevda'ydı Sende Yaşadığım, Kaçak Bir Yolcuydum Aşk Yolunda...
Rotasızdım...
Sana Doğru Gelmek İsterken Kaybolmuştum Sensizlikte....
Bir Mavi Hayaldi Sadece İsteği Kalbimin..
En Çok Hüzünleri Sevmişti İçimin Kırılgan Yanı...
Gelip Geçiyordu İçimden Onca Renk...
Ve Sen Geldin Ben Bitti Dediğim Anda Mavi 'ye Boyadın En Matemsi Burukluğumu...
Gitmek İçin Gelen Renklere İnat Kaldın Sen Buğulu Yüreğimde...
En Sen Yazıyor Mavi 'lerim ve Senle Kelama Dökülüyor En Mavi 'msi Hüzünlerim...
Sonunu Getiremediğim Devrik Yanımsın Bende...
Ve Artık Ne Kadar Mavi'ysen O Kadar da Varsın Gözlerimin Dalıp Gittiği Yerde...


Ona Olan Aşk'ım Bitmedi...
Bitmiyor...
Bitmeyecek de...!
Gittiğinde Onu Hayatımdan Çıkarabilirim...
Unuturum Diye Düşünmüştüm...
Ama Bitmedi...
Bitmiyor...
Bitmeyecek de...!
Beceremedim İşte!
Denedim Gitmeyi...
Denedim O'nsuzluğu...
Ama Yağmur ve Toprak Hep O Koktu!
Beceremedim İşte!
Denedim Gitmeyi...
O'nsuz Düştüm!
Yürüyemedim!
Tüm Bunlara Rağmen O'nu Ölümüne Seven...
O'nu Çok Özleyen...
O Yanında Olmadığın Halde Aşk'ıyla Mutlu Yaşayan...
Bu Aşk'ı Yaşadığı İçin Ölse de Gam Yemeyecek Olan Biri Var!
Bir Yanım O'na Ulaşmak, Sarılıp Öpmek, Özledim Demek İstiyor...
Bir Yanım da Kovulmaktan Korkuyor!
Ne Derse Desin...
Ne Düşünürse Düşünsün Yine de Bütün Şiirler O'na...
Ne Olursa Olsun...
Bu Aşk Nasıl Biterse Bitsin O'na Söyleyebileceğim Tek Şey Şu...
İz Bırakanlar Asla Unutulmaz...!!!


Her Güne Bir Virgül Atıp O'na Devam Etmek...
Kırık Dökük Bir Hayatta O'nsuz O'nu Yaşamak Ne Kadarda Sızı Versede Yüreğime Yine Güzel, Yine Özel...
Seviyorum O'nu...
Hem Özümde Hem de Sözümde Seviyorum O'nu...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.