27 Eylül 2012 Perşembe

Yazık Oldu Bir Ömre Bedel Sevgiye!

Artık Ne Desem Boş...
Öyle Büyük ki Ağrım Ağlayamıyorum Bile...
Yapacak Hiçbir Şeyim Kalmadı...
Her Zaman ki Gibi Kaybettim!
Ve Şimdi İçim Eskisinden de Çok Acıyor...
Ama Geçecek, Geçmeli!
Zorla Güzellik Olmuyor, Artık Kalbim Bunu Öğrenmeli!
Artık Atacak Hiçbir Adımım, Söylenmemiş Hiçbir Sözüm Kalmadı...
Kazanmak İçin Şansımı Çok Zorladım Ama Başaramadım...
Ve Bu kez Gerçekten Kabulleniyorum Yenilgiyi ve Vazgeçiyorum Boşu Boşuna Direnmekten...
Yine de Herşeye Rağmen Bil ki Yazdığım
Ya da Söylediğim Binlerce Kelimenin Senin İçin Hiçbir Anlamı Olmasa da Pişman Değilim!
İyi ki Elimden Geleni Yapmışım, İyi ki Şansımı Zorlamışım...
Yenilmiş Olsam da Farketmez; En Azından Vicdanım Rahat...
Çok Ama Çok Yazık Oldu Bu Bir Ömre Bedel Sevgiye ve Onu İçinde Büyüten Kalbe...
O Kalp Artık Öldü, Ama Sevgin Hala İçinde...
Bir Kez Daha Yıkıldı Umutlarım Ama Bu Sefer Son Kez!
Çünkü Artık Yıkılacak Hiçbir Umudum, Yakılacak Hiçbir Hayalim Kalmadı...
Öyle Büyük Bir Acı var ki İçimde Tepki Bile Gösteremiyorum!
Soluğum Kesilinceye Kadar Çığlık Çığlığa Ağlamak ve Neden Diye İsyan Etmek İstiyorum Ama Artık Gözyaşlarım Bile Dondu...
Şimdi İçim Ağlıyor Hiç Durmamacasına!
Gözlerimden Akamayan Yaşlar Yüreğimi Yakıyor Her Bir Damlada Biraz Daha...
Neyim Kaldı ki Artık?
Söyle; Ne Kaldı Elimde?
Son Umudu da Tüketmiş Olmadım mı?
Kurduğum Son Hayali de Kalbimin Kırıklarının Arasına Gömmedim mi? 
Ama Bitti Artık!
Kendime Söyleyebileceğim Bütün Yalanlarım Tükendi...
Ve Artık Kendimi Avutacak Hiçbir Hikayem Kalmadı...
Masal Sonsuza Dek Sona Erdi...
Ve Ben En Sonunda Anladım; Masal Kahramanım Gerçekten de Hiç Sevmemiş, Bundan Sonra da Sevmeyecekmiş...
Ama İnan Bu Kez İçim Bir Başka Acıdı...
Canım Hepsinden de Beter Yandı Bu Sefer!
Bu Sefer ki Yara Öyle Derin ki İyileştirmeye Kimsenin Gücü Yetmez;
Senin Bile!
Bu Sefer Gerçekten Benim İçin Hayata Dair Herşey Bitti!
Kan Akmaya, Sevgin Çoğalmaya Devam Ediyor...
Ama Yazık ki Kalbim Artık Durdu, Atmıyor...!


Yalnızlığımın Sesini Kimse Dinlemedi...
Ben Yalnızlığımı Haykırdım Ama Kimse Duymak İstemedi...
Terk-i Diyar Yollarında Şimdi Kalbim...
Tuzla Buz Oldum...
İncindim...
Elimde Tek Kalan Darmadağın Ümitlerim...
Başardın En Sonunda...

Oldu Bak İstediğin...!
Artık Ağır Yaralı Hayallerim...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.