22 Aralık 2015 Salı

İmkansızım...!

Şimdi Her Yer Karanlık...
Varlığında Olan Tüm Renkler Terk Ettiğin Gün Siyahları Giydirdi Üzerime...
Yazıp Yazıp Silmeye Başladım Yine...
Olmuyor...!
Yorgun Düşlerimin Arasından Seni Çıkaramıyorum
Dökemiyorum Dilimin Ucuna Gelen....
Yüreğimin En Derininde Gizlediğim...
Canımı Yakan...
Seni Kanatacak Olan Cümleleri...
Sana Söylemek İsteyip Ama Bir Türlü Söyleyemediğim O Kadar Çok Şey Var ki...!
Seni Kırmaktan, Seni Kaybetmekten Korkuyorum...
Aslında Benim Değilsin Ama İyice Ayrı Olmaktan Çekiniyorum...
Çünkü Sen Varsan Bende Varım...
Seninleyim Her An...
Nefesimsin...
Ciğerlerime Çektiğim Hayatsın...
Seni Soluyorum...
Seninle Yaşıyorum...
Damarlarımda Dolaştığını Hissediyorum...
Yaşam Kaynağımsın...
Kanımsın...
Sayende Yaşıyorum...
Yaşam Sensin...
Sensizlik Ölüm...
Olmadığın An Ölürüm...
İşte Bu Yüzden Söyleyemiyorum Söylemek İstediklerimi...
Yok Olur Gidersin Diye Korkuyorum...
İmkansızım...!
Senin Benimle Olduğun Gibi Bende Seninle Olmak İstiyorum...
Bende Sana Can Vermek İstiyorum...
Gözlerinin İçine Bakmayı, Gerçekten Karşımda Olmanı ve Gerçekten Bakışlarının Esiri Olmak İstiyorum...
Gözündeki Işık Olmak ve Hiç Sönmemek İstiyorum...
Bu Gözler Senin Sayende Böyle Sevgiyle Bakıyor...
Ya Olmasaydın...!
İşte Olmadığın An Sevgiyle Bakan, Işık Saçıp Gözlerim de Olmayacak...
Yaşamak İçin Anlamım Kalmayacak...
Bu Hayat Yaşamaya Değerse Sen Olduğun İçin İnan...
İmkansızım...!
Evet İmkansızımsın...
İçim Yanıyor Bu Duruma...
Gönlüme Sığmayan Büyük Sevgimi Görmeni İstiyorum...
Biz Olmak İstiyorum İmkansızım...
Biz Olalım...
Sen Benim Canımsın Bende Senin Canın Olayım...
Sevgiyi Güzellikleri Yaşamaya Değer Ne Varsa Beraber Yaşayıp Beraber Paylaşalım...
Bu Gönül Sevdi Seni...
İsteği Sensin...
Bir Heves Değilsin...
Bir Oyun İçin İstemiyor Bir Ömür İçin İstiyorum Seni...
Seninle Gülüp Seninle Ağlamak İstiyorum...
İmkansızım, Seninle Yaşlanmak İstiyorum...
Deli Dolu Olduğum bu Halimden Saçlarımın Beyazlayacağı Ana Kadar Seninle Yaşamak İstiyorum...
O Zaman Ölüm Döşeğinde Bile Gözlerim Işık Saçacaktır...
Çünkü Ben Seninleydim ve Sende Benimle Olmuş Olacaktın...
Çünkü Acı-Tatlı  İyi-Kötü Her Şeyi Paylaşmış Olacaktık...
İmkansızım, Bir Rüya Olmasın İstediklerim..
Bir Ümit Bile Yok mudur Sence?
Ah Kader Birleştirse Bizi...
Onu Bana Yazsan Beni Ona...! 
Göstersek Beraber Sevmenin Eşsizliğini Dünyaya...
Biz Olsak Yürüsek El Ele Yürek Yüreğe...
Bizi Ayıracak Olan Ölüm Bile Bizi Ayıramasa...
İmkansızım...
Bütün Bunları Söylemek İstiyorum Sana...
Gönlümdesin İşte...
Sensiz Geçmiyor Günler...
N'olur Şu Seni Delicesine Seven Sevdalının Tut Ellerinden...
Aç Yüreğini...
Al Yanına...
Sessiz Kalma...
Hiç Olmazsa "Belki Bir Gün" De Bana...
Unutma...!
Seni Ömrüm Boyunca Bekleyeceğim...
Yolunu Gözleyeceğim...
O "Belki Bir Gün" Dediğin Gün Geldiğinde Ben Yine Burada, Sana Olan Sevgimde Azalma Olmadan Karşında Olacağım...
Beni Beklettiğin Her Gün Sevgim Daha da Büyüyecek...
Ve Sen Bana Geldiğinde Bunca Büyük Sevildiğini Görüp Şaşıracaksın...
Belki O Zaman "Keşke Erken Gelseydim" Diyeceksin...
Ama Üzülme...
Keşke Deme...
Sen Bir Gel...
İster Bugün Olsun İster Yarın...
Yeter ki Gel İmkansızım...!
Seni Hep Bekleyecek Olan Bu Sevdalın Seni Çok Seviyor...
Dinle Sevgili...
Ben Sana Bağımlı Olmadan Büyüttüm Bu Sevdayı İçimde... 
Sen Olsan da Olmasan da Büyümeye Devam Edecek Bu Sevda... 
Sevmişim Bir Kere Seni Bunun Sonu Yok... 
Seni Özlemeyi de Sevmeyi de En Çok Ben Bilirim... 
Hiç Yakınmadım Bundan... 
Üstelik, Kavuşmama İhtimali İşlenmemiş Soğuk Bir Taş Gibi Önümde Dikilip Dururken... 
Sana Dokunamamak Böylesine Yüreğimi Acıtırken Yine de Bil Sevgili: 
Bil ki Ben Yüreğimi Acıtan Bu Yaraya İnat Dokunmadan Özlerim Seni Yıllarca... 
Tenine Dokunmadan Ellerinin Sıcaklığında Uzanıp Gözlerime Uykuları Giydireyim Sevgili....
Yanımda Hep Sen Varmışsın Gibi Başı Dik Kelimelerimle Bağrı Yanık Denizlerde Gezineyim....
Ciğerlerinde Külleneyim Sevgili...
Yalnızlığında Ölmeyi Becerememişken Bırakta Dudaklarında Söneyim Ben... 
Ve Sakın Unutma...
Yılların Birikmişliği Var Yüreğimde...
Suskunluğu... 
Özlemi... 
Yılların Heyecanı ve Yalnızlığı Var... 
Hüzünler...
Bekleyişler...
Sessizlikler; 
Ve Yine Bekleyişler... 
Sen Gelince Gülüşler Olacak Bu Yürekte...
Yüreğimi Kıpırdatan Özlemler...
Heyecanlar...
Bakışlar "Seni Seviyorum" Bakacak... 
Ve Sonra... 
Sonrası "Bir Sevda Masalı"... 
Sen Kendini Bende Öldürdükçe Ben Seni Binlerce Kez Satırlarda Doğurmaya... 
Cümlelerimde Yaşatmaya... 
Noktalama İşaretlerinde Nefes Aldırmaya Yemin Ettim...!
Çünkü Sen Tahmin Edebildiğinden Daha Büyük Sevildin...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.