1 Aralık 2015 Salı

Farzet ki Kocaman Yüreğimle Çocukça Sevesim Geldi Seni...

Yine Hayallere Dalıyorum... 
Düşlerken Seni İçimde Senin Tarafında Giydirilmeyi Bekleyen Bir Boşluk Var...
Neyle Doldurursam Doldurayım Çıplak Kalıyor...
Sahi Sevgili, Kaç Defa Ezberledim Ben Acılarımı? 
Kaçı Senliydi Kaçı Sensiz?
Kaç Defa Olmadığın Yere Seni Yazdım Ben? 
Kaçı Kırık Heceydi Kaçı Nasır Tutmuş Cümle?
Senli Kaç Kelime Kaç Cümle Birleşti Sayfalarımda?
Kaçı Mısra Oldu Kaçı Satır?
Yarım Kalan Eksik Kalan Kelimelerim Kaç Kez Karanlığı Çağırdı?
Kaçı Geceyi Bekledi Kaçı Güneşi?
Sahi Sevgili, Ben Kaç Kez Şiirlerimi Yırtım Sayfalarla Birleşmeden?
Kaçı Düğüm Oldu Kaçı Dolandı Boğazıma?
Kaç Defa Nefesim Nefesinin Peşinden Koştu?
Kaç Kez Nefesim Kesildi Kaç Kez Soluksuz Kaldım?
Bilmiyorum Ama Sana Dair Olan Her Şeyin Hepsi Büyüktü…
Hepsi Erişilmez…!

Baharsız Mevsimler Yaşadı Ömrüm... 
Yangınlar Yaşadı Çöllerinde.... 
Gülüşlerinde İse Nefessizlik... 
Sustum Derken Boğazın Düğümlendi... 
Söndürmek İstercesine Aşkını İçtim... 
Yıllar Eskidi...
Zaman Eridi...
Mevsimler Baharsız Geçti...
Ne Ben Unuttum, Ne de Sen Unutuldun...
Ne Gitmeler, Ne de Beklentiler Son Buldu...
Her Şey Eskise de Senin Sevdan Eskimiyor...
Seni Andığım Her Anım Yeni Bir Satır Başı...
Seni Anlatan Her Kelimede Binlerce Anlam Saklı...
Hep Sen Oldu Parça Parça Zamanlarım...
Sen Oldu Harf Harf Umutlarım...
Sen Oldu Hece Hece Aşk Yanım...
Bilmeden Yaşadığım Bir Duyguydun Sen...
Sen de ve Seninle Öğrendiğim...
Öylesine Saf Öylesine Masum Bir Duygu...
Tüketmedim Ben O Duyguyu Sen de...
Sana Aşık Olmak; Aşk'a Açılan Kapıyı Aralamaktı İçimde...
Öpmekti Dudaklarından İsminle...
Aşk'ı Dilenmek Aşk'ı Resmetmedip Aşk'ın Renklerine Bürünmekti...
Her Şeyin Sebebi Sendin Belki... 
Beni Yüreğimden Alıp, Bir Hançer Gibi Yüreğine Kazımak... 
Geceler Boyu Adını Sayıklayıp, Söylemekten Yorulup Hecelemek... 
Evet Sendin Her Şeyin Sebebi... 
Ve Be Güneşin Ay'ı Görmediği Gerçek Gibi Seviyorum Seni... 
Bilirsin, Senden Gelecek Her Şeye Razıyım... 
Yokluğuna Sarılmam Gerekiyorsa Sıkı Sıkı Kucaklarım... 
Sensizlik İse Yaşam Bundan Sonra, Ben Seni Zaten Hep Sensiz Yaşamadım mı?
Ben Bir Bedene Değil Bir Yüreğe Sevdalıyım... 
Seni Benden Alsan da, Ben Yüreğimle Ruhumla Sana Bağlıyım...
Sevdim İşte Seni, Hiç de Saklamadım...
Gidemem Sevgili Senden, Gidemem Uçurumlara...
Yüreğini Giyemezse Yüreğim Yığılır Kalır Bedenim...
Silinirsen Hayalimden, Kanadım Kırılır...
Uçamam...
Düşerim...
Gidemem Sevgili Senden...
Ne Kadar Kanatsan da Bilirim Merhemim Yine Sensin...
Nasıl Bir Özlem Tüttürüyor Burnumu Şimdi...
Göz Pınarlarımdan Damla Damla Süzülüyor...
Öyle Bir Sessizlik Çığlığı Atıyor ki Dudaklarım Yüreğimi "Sen" Diye İnletiyor...
Üşüyor Ellerim...
Üşüyor Bedenim...
İçimde Volkanlar Koparken Vakitlerden Beni Sen Geçiyor...

Sen Boş Ver Beni...
Farzet ki Kocaman Yüreğimle Çocukça Sevesim Geldi Seni...
Ve Farzet ki Çocukluğuma Büyük Geldi Düşlerim...

Arkadaşlık mıydı? 
Tanışıklık mı? 
Yıllar Öncesine Dayanan Geç Kalınmış Zamanların Birlikteliği miydi?  
Sözlerle Dokunuşları İçinde Barındıran Çocukluğa Kadar Uzanan Masumiyetti Ya da... 
Öyle Ağırlaştı ki Sevdan Yüreğimde...
Öyle Bencilleşti ki Senin İçin Bu Yürek,
Ne O Başkasını, Ne de Başkası Onu Bir Yar Gibi Seviyor...
Yemin Ettim... 
Söz Verdim Bütün Kalbimle Kendime...
Sen Olmadan Aşkım Kalbimde Huzur Bulmayacak...
Sen Olmadan Yarınlarım Olmayacak Yüreğimde...
Sen ki, Dokunmaksın...
Düşünmeksin...
Üşümeksin...
Sırıl Sıklam Olmaksın... 
Sana Yazdığım O Hiç Bitmeyen Şiirler... 
Parmak Uçlarımda Terleyen Kelimeler Tarifsiz Bir Aşkın Dile Gelişidir... 
Ben Senin Rüzgarına Kapılmışım...
Eğer Esmeyi Bırakırsan Önüne Düşerim...
Parçalanırım Ayaklarını Altında...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.