1 Aralık 2015 Salı

Vurup Giden Sensizliğe Kızgınım...

O Var Ya?
Batan Akşamlar Gibiydi...
Sessizdi...
Dilsizdi Ama Her Şeydi...
Şu Beş Para Etmez Dünyamdaki Nefesimdi...
O Var Ya?
Durgundu...
Suskundu Ama Hayallerimdi...
Gönlümün Aşka Son Bakışıydı...
O Var Ya?
Canımdı...
Kanımdı...
Yazımdı...
O Aslında Her Şeydi...
Yaşadığım...
Dokunduğum...
Ve Umduğum Her Şey Ondan İbaretti...
Onunla Yattığım Geceden Tutun
El Ele Kalktığım Sabahlara Kadar Hepsi Bir Bütündü Kendi İçimde...
Her Neye Baksam...
Neye Göz Diksem Ondan Kelebekler Uçardı Gökyüzünde...
Sessizdi İçimdeki Sevgisi...
Gizliydi Gözlerimdeki Sureti...
Belli Belirsiz Bir Yaşamdı Ölüm İle Kalım Arasındaki...
Her Nereye Gitsem, Ben Hep O'nda Dururdum...
Yarınımda O...
Dünümde O Vardı Saklıma Sığdıramadığım...
Yakışıklıydı O, Tüm Yakışklılar Arasında Kalbimle Gösterebildiğim...
Yüreğimle Sevdiğimdi...
Sevdiğimdi Gözlerimdeki... 
Mutluluğumdu... 
Aşk/ı Kıyametim...
Aşk/ı Saklımdı...
Hayata Dair Tuttuğum Tüm Amellerin Nihayetinde O Vardı...
Yakıp Kavuran Güneş...
İçimde Akan Serin Bir Denizdi...
Arsızdı Sevgisi...
Tarifsiz...
Nedensiz... 
Sebepsiz Ölmekti O'nu Sevmek...
Gözlerimi Yaşlarıyla Suya Çizmekti...
İçimde ve Dışımda Dolanan Aşk'tı...
Onca Yalan Dolan Arasından, Bir Yürekte Gerçek Olmaktı...
Onu Sevmek, Onunla El Ele Mahşere Yaslanmaktı...
Ölürken Bile Hayata Umutla Bakmaktı...
Güz Düşen Uykularımın Arafındaydım Ben...
Ne Günler Bitti O Bilmeden...
Nice Hayaller Kurdum Uğruna Görmedi...
Derin Bir Denizdim...
Uçsuzdum... 
Bucaksızdım Ona...
Dokunamadığım Düşlerimdi... 
Sessizliğimdi...
Gecemdi... 
Karanlığımdı...
Sevdim Onu Daha Önce Hiç Sevilmediği Kadar...
Hiç Göremediği Kadar Gözlerimdeydi...
Tutunamadığı Kadar Tutunmuştum Ellerine...
En Uzak Kentin En Yakın Güneşiydi O Bana... 
Gidemediğim Bir Yol, Bir Sorguydu... 
Keşke Dediğim Hislerimin Yitik Düşleriydi...
Sessizliğiydi Kaderimin... 
Uzaklığı O, Yakınlığı Bendim Bu Sevginin...
Yazılırdı Kalbime...
Umutsuzca Ağlatırdı...
Biterdi Her Şey Ama, Tükenmezdi Umutlar
Çünkü Mutluluktu İçimdeki Sevgi...

Şimdi Bir An Olsun Vazgeçemem Dediğim Yüreği Var Ellerimde...
Hayır Hayır Yanlış Duymadınız... 
Kalbimde Değil, Ellerimde...
Bugün Onu Düşürdün Gözlerimden Dizelerime...
Sol Yanımda Tek Bir His Var Artık...
Tek Bir Bakış Var Gözlerimde...
Ve Yine Tek Tek Atıyor Kalbim..
Koca Bir Boşluğa Odaklanmış Yüreğim...
Hep Ben...
Hep Tek...
Hep Bir Başına Yalnızlığa...
Ve Hep Tek Gidiyorum Uçsuz Bucaksız Yıllara...
Sorular Yok...
Cevaplar Yok...
Bomboş...
Tek Kişilik Bir İnsanım İşte...
Kaç Yıl Daha Avutacaktı Kendini Ölümlü Kalbim?
Kaç Yıl Daha Bekleyecek?
Kolay mıydı Öyle, Sana Can Verenden Vazgeçmek?
Belki de Onunla Gömülmektir Son Çarem...
Belki de O Giderken Bile, Tutmaktır Ellerinden...
O Ölürken...
Giderken Benden Dirhem Dirhem...
Belki de Onunla Ölmektir Benim Tek Çarem...

Hep Senden Bahsederdim Yıllara...
Seni Anlatır, Avuturdum Kendimi Yalnızlığımda...
Bir Gün Gelecek Umuduyla Aşk Kokardım Umutlarımda...
Küserdim Karanlığa Gecelerimde
Sessizdim...
Sessizliktim Hayallerimde...
İçime Bir Serinlik Veren Suretin Vardı
Kimi Zaman Üşür İçim Kırılırdı Kimi Zaman da Gönlüm Darılırdı...
Dondurucu Bir Ayazdı Yokluğun, Donardım...
Aşk Uzaktı, Saramazdım...
Öyle Bir An Gelirdi ki, İçimden Yağar Ama, Ağlayamazdım...
Çocuksu Bir Haykırışla, Sevilmiştin Sen Daha Önce Hiç Sevilmediğin Kadar...
İçimdeydin, Saklamıştım Seni Oracıkta...
Hayallerime Girmiştin Sen...
Tek Bir Seçenekti Kalbin...
Bir Tek Sen Vardın, Evet Sadece Sen...
Gecemdin...
Gündüzüm...
Bahardın...
Yazdın...
Kanayan Yaramdın...
Seninle Geçen Zaman Öyle Güzeldi ki...
Seninle Geçen Her Saat Bir Ömürdü...
Seninle Yaşlanan Şu Hayatım Her Şeye Bedeldi...
Her Anı Senindi...
Olmadığın Tek Bir Güne Nice Yağmurlar Yağdırdım Gözlerimden...
Bilmezdin...
Görmezedin...
Görmek İstemezdin...
Ben İse Her Gün Senin Yollarında...
Senin Yağmularında Islanıp Ağlardım...
Ben Seni Çok Sevdim...
Bu Kısacık Ömrümde Seni Kendime Cennet Bildim...
Sessizdim Ama Dilimden Düşmezdi İsmin...
Suskundum Ama Sen Bitmezdin...
Ne Aklımdan Giderdin Ne de Gözlerimden Düşerdin...
Ben Seni Böyle Ölümsüz Sevdim Adamım...
Seni Sevdiğimi Bilmeseydim Eğer Şu Kalem Ağlamazdı Bu Sayfalara...
Gözlerimden Sel Gibi Nehirler Akmazdı...
Mutluluk Böyle Dolu Dolu Gitmezdi Benden...
Oysa Ben Seni Sevdiğim Zaman Bu Şehirde Karla Karışık Acılar Vardı...
Üşüdüğüm İklimler Vardı Yıl Boyunca...
Şimdi Şöyle En Islağından Bir Köşem Var...
Yaslamışım Duvara Sırtımı Susuyorum...
Ardım Soğuk...
Önüm Üç Duvar...
Aklım İse Karanlık...
Her Yer Boş...
Her Yer Gece Yarısı Artık...
İçimde Öyle Bir Yalnızlık Var ki... 
Adı Sonsuz...
Adı Issız...
Oysa Ben Mahşere Dek Seni Yazmıştım Gönlüme...
Olur Olmaz Dediğim Her Şeyde Sen Vardın...
Belki de Her Şey Sendin...
Ta Kendisiydin...
Oysa Ben Koca Bir Gökyüzü Sunmuştum Gözlerine...
Koca Bir Ömür...
Dağ Gibi Aşk...
Dağ Gibi Yürekti Sana Bıraktığım...
Şimdi Say ki, Ben Hiç Görmedim Seni...
Hiç Sevmedim Yüreğini...
Ateş Diye Sarılmadım Ellerine...
Şimdi Say ki, Sensizliğin Ardında Kalan Sen Değildin Sevgili...
Sen Değildin Gözlerimi Kanatan...
Sen Değildin Sular Seller Gibi Ağlatan...
Umudum Değilsin, Çünkü Hiç Umut Etmedim Seni...
Ben Hep Senin, Hep Sendeydim Nasıl Olsa...
Sen Yoksun Biliyorum, Ama Hep Olduğunu Sanıyorum...
Belki Haberin Yok, Olsun Ben Yine de Seni Çok Seviyorum...
Güzel Olan Karşılıksız Sevmek Değil mi?
Yıllar Geçse Bile Büyüsüyle Büyümek Değil mi?
Belki Yetmiyor Ama En Azından Tılsımın Seviyorum...
Özlemi...
Hasreti...
Ve Aşkı, Hiç Ayrılmadan Yaşıyorum...
Sen İstemesen de, Bilmesen de Seviyorum...
Sen Gelmesen de, Görmesen de Seviyorum...
İzin Almadan...
Sormadan...
Dokunmadan...
Ağlayıp Seviyorum...
Ne Garip Değil mi?
Nefes Aldığını Bilerek Yaşıyorum...
Kim Kırılabilir ki Sevdiğine?
Kim Darılır ki?
Ama Burkuluyor İşte...
Ben Sana Değil...
Vurup Giden Sensizliğe Kızgınım...
Kolay mı Öyle, Gittim Demekle Gitmek Senden?!
Kaç Kere Çıktım Yollara, Gittim Senden...
Kaç Kere Terk Ettim İçimden...
Zor...
Çok Zor...! 
Gidemiyorum İşte...
Sadece Gittim Sanıyorum Kendimce...

Bu Bir Sitem Değil...
Bir Kızgınlık Yok İçimde...
Öfke de Duymuyorum Kimseye...
Önceleri Yıllara Sığdıramadığım Sayfalarım Vardı Yazılan...
Hüzün ve Tebessümlerdi Onlar Benim İçin...
Bir Yaşamdı Belki de Kalbimdeki Birikimler...
Onlar Vardı, Yaşadığım Veya Yaşayamadığım Her Şey de...
Gözlerimden Düşen ve Her Göz Damlasında Hakkı Olan Cümlelerdi...
Ağladığımdı Hepsi...
Gülerken Yaşadığım Ya da Giderken Geldiğimdi...
Ve Her Döndüğümde Gitmek İstediğimdi İçimdeki Haykırışlar...
Limanına Sığındım Bir Korunak Ya da İçinde Damla Damla Kendimi Bulduklarımdı Yıllarca Yazdıklarım...
Yorgunluğumun Son Harfi ve Beni Hayata Bağlayan Bir Bağlaçın Son Heceleriydi Duygularım...
Öyle Doluyum ki Aslında Şu An Bile Ellerim Titriyor...
Islanmış Yine Gözlerim...
Yorgunum...
Gidipde Dönmeyenlere, Gelipte Sırtını Dönenlere Kırgınım...
Aslında Ben Çoktan Bitmişim de Sanırım Biraz Fazla Direnmişim...
Gitmişim Her Şeyden... 
Ruhen...
Bedenen...
Kalben Her Şeyden Geçmişim...
Şimdi Yaşanılması Çok Zor Karanlık Bir Yerdeyim...
Yalnızlığın Yaşandığı Bir Yerde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.