1 Aralık 2015 Salı

Bir Merhabana İhtiyacım Var Sevgili...

Senin Esintine Büründüm Sabahın Erken Saatlerinde...
Rüzgar Hafif Hafif Götürüyor Beni Derinliklere...
Ve O Derinliklerde Sende Buluyorum Kendimi... 
Seninle Oluyorum Her Sabah Kimsenin İnanamayacağı Yerlerde...
Aşka Farklı Anlamlar Katıyor Varlığın...
Ben Ben Olmaktan Çıkıyorum...
Bir Ömür Gözlerim Sana Açılsa...
Bütün Yollarım Sana Çıksa...
Gözlerine Bakıp da Anlatsam Sana...
İçimden Geçenleri...
İçime Düşenleri...
Bir Bir...
Satır Satır Anlatsam Bendeki Seni...
Kelamlar Yetişmese İmdadıma...
Sadece Gözlerimden Anlatsam...
Gözlerimden Okusan Bendeki Seni...
Sus'sam... 
Sus'sak ve Sevsek Sadece...
Sessizliğimizi Sevsek...
Ve Sadece Birbirimizi...
Bir de Bizi Bize Vereni...
İmdadıma Yetişmeyen Kelamlarla Söylesem Seni Sevdiğimi...
Ve Bilsen... 
Anlatamasam da Bendeki Seni, Anlasan... 

Özlenen Vuslatın Gelmeyen Yolcusu...
Bir Gün...
Bir Gün Gelsen...
Arınıp Bütün Kışlardan Baharlar Giyinsek...
İçimizdeki Hüzünlü Çocuklar Tutuşsa El Ele...
Nefesini Nefesimin, Sesini, Sesimin Üstüne Koysan...
Dinse Son Şiirin Suskun Sancısı...
Hadi Ellerini Getir Bana Sevgili...
Dokunuşunu...
Kokunu... 
Gözlerini Getir Bana Sevgili...
Dudaklarını...
Kucaklayışını... 
Ateşini Getir Bana Sevgili...
Nefesini...
Tenini... 
Düşlerini...
Zamanı Durdurdum...
Seni Bekliyorum...

Kalemimle Değil, Yüreğimle Sana Yazıyorum... 
Bir Yürek Nerelere Kadar Dokunursa Dilsizce, Oraya Kadar... 
Öylece... 
Gözyaşlarım, Söz Yaşları Olup Süzülüyor Satırlarıma...
Şikayet Etmiyorum..
Sadece Bil Diye Söylüyorum... 
Ben Senin Bana Verdiğin Hüznü de Mutluluğuda Senin Kadar Seviyorum...
Sen... 
Adına Düğümlendiğim... 
Seni Beklemekten Yorgun Düşen Gözlerimin Hasretini Bir Bilsen... 
Biliyor musun?
Yanlışlıkla Bile Olsa Bir Merhabana İhtiyacım Var Sevgili...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.