3 Aralık 2015 Perşembe

Bu Gece Sana Özel Saatler Kurdum Baş Ucumda...

Sebepsizce Kapanan Yolların Sahibini Arıyorum Kalbimde...
Unutulan Mevsimlerin Soğuk Nefesiyle Bir Kış Tadı Var Yüreğimde...
Yaza Yaza Bitiremediğim Acılarımın...
Gözlerimden Sayfalarıma Yağan Soğuk Yağmurlarımın...
Hayalini Kurduğum Tüm Umutlarımın Tek Şahididir Yazdıklarım...
Suskunum Vurup da Giden Aylara...
Durgunum Eşgali Biten Yılllara...
Saatler Susar mı Saatler Küser mi Dersin Geçen Zamana?
Aklıma Sığmayan Şiirler Kadar Kalbimden Düşüyorsun Sayfa Sayfa...
Yazabildiğim Kadar Yazıyorum...
Zorluyorum Belki Ama İçinde Sen Olunca Nefes Alıp Vermek Kadar Can Katıyor Kalbime...
Akşamlar Gözlerimde Sensiz Sensiz Batıyor...
Saatler Geçiyor, Yapraklar Dökülüyor...
Seviyorum, Özlüyorum, Bıkmadan, Uslanmadan, Gizlice, Saklıca, Sen Bilmeden... 
Kırık Kalem Uçlarımda Düş Akıntısı Islaklığı Aldırmıyor Dizelerim...
Yalnızlığımın Sahaflarda Eskiyor İç Çığlıklarım... 
Tek Sayfalık Yaşamımda Önsöz Sen Son Söz Sen... 
Söyle Nasıl Anlamsızlaşır Yaşanan An'lar? 
Nasıl Anlatırım Sensiz Doğan Her Güne Senle Başladığımı Sana? 
Daha Hangi Kelime, Hangi Tümce Kurulur Bu Sevdaya?
Sevdim, Çok Sevdim, Gerçekten Sevdim Utanmadan, Hiç Uslanmadan, Dünyayı Umursamadan, Uykumda Bile Sevdim...
"Seviyorsan Bekleyeceksin" "Bekliyorsan Seviyorsun" Sözleri Aklımın Ucundan Gitmiyor...
Ve Ben Bu Gece Sadece Sana Özel Saatler Kurdum Baş Ucumda...
Sadece Sana Yazan Yürek Kalemim Ellerimde...
Bu Gece Her Şey Sana Dair Bu Gece Çiçekler Bahar Gibi Sana Açılıyor Gönlümün Bahçesinde...
Bak...! Sayfalarına Vuran Rüzgar Sol Yanımdan Geçiyor Yine ve Hasretler Bitiyor Penceremde...
Yine Sen Düşüyorsun Dudaklarımdan...
Çünkü Bu Gece Her Şey Sana Dair Sana Dair Her Şey Bu Gece...
Her Şey Seni Anlatıyor Gözlerime...
Sensiz Geçen Günlere İnat Sadece Senden Bahsediyor Mevsimler...
Sana Özel Yaşıyorum Bu Gece...
Sen Yoksun Ama Gölgenden Yansıyan Umutlar Var...
Gün Gibi Ayların Nefesinde Yıl Gibi Hayatın Gölgesindeyim...
Hepsini Bir Gecede Sana Özel Yaşıyorum ve Yine Seni Yazıyorum...
Ve Yine "En Güzel Hayat Sensin" Diyorum...
Seni Yaşayıp Seni Yaşatıyorum Yüreğimde, Seni İsteyip Seni Hayal Ediyorum...
Ben Seni İstanbul Gibi, Denizlerin Büyük Dalgaları Gibi Seviyorum...
Biliyor musun?
Şiir Gibisin Bazen de Söylenen En Güzel Cümle...
Üzülmüyorum Çünkü Biliyorum ki Her Gün Senden Geçiyorum...
Öyle Doluyum ki Seninle...
Sen Varken İçimde Söyle Yalnızlık Benim Ne Haddime?!

Seni Sevmek Bir Gönül Yarası Yüreğim de...
Bir Acı, Bir Hüzün de Olsa Gözlerimde Her Zaman Tek Sözüm Sensin Dilimde...
Düşen Bir Yaprağın Toprağa Kavuşması Gibi Hasretin...
Uzaklığın İse, Zor...
Acıtırken Mesafeler Yakar Geçer Yüreğimi...
Sen Sustukça Tüm Köprüler Yıkılır Yüreğime, Hasret Kalır Sadece...
Adını Yazarım Şiirlere Satır Satır Dökülür Yüreğim, Mısra Mısra Sen Kokar Kalbim...
Seni Sevmek Zamanın Bile Durduramadığı Bir Tutku Gönlüm de...
Uzaktasın, Çok Uzakta Biliyorum Ama Sen Bilmesen de Tükenmiş Umutların İçinden Geçiyorsun Bu Gece...
Ve Şimdi Sana Karanlığın En Ücra Köşesinden Sesleniyor Kalbim...
Görmüyorsun, Duyamıyorsun Ama Bir Gün Okuduğunda Yüreğimi Tam İçinde Bulacaksın Kalbini...
Pişman Değilim Olmadığın Aylara, Yıllara, Mevsimlere...
Küskün Değilim Sensiz Geçen Yıllara, Seni Alıp Götüren Yollara...
Ben Sadece Seviyor, Seni Sensiz Yaşıyorum Kendi İçimde...
Sadece Sen Varsın Ellerimde...
Ve Sadece Sen Kokuyorsun Her Yerimde...
Dokunup Dokunmamak Mesele Değil...
Hiç Bir Zaman Dönmeyeceğini Bilmek de Önemli Değil...
Sevip Sevmediğini Bilip Öğrenmek de Mümkün Değil...
Asıl Önemli Olan Bir Değer Biçilmeden Değer Katmaksa Eğer Yeri Bilinmeyen Bir Yerde En Değerli Hazinemsin...

Söyle Seni Nasıl Bileyim?
Yokluğuna mı Yanayım Varlığına mı Kanayım?
Susma, Konuş, Bir Şeyler Anlat Bana...
Ne Bileyim İşte Rüyalara Kat, Gördüm de, Yattığım da Bile Aklımdasın De, Saklımdasın De, Gelmesen de Bekle De, Geleceğim De Ya da Sus...!
Sadece Sus, Susabildiğin Kadar Sus, Sadece Dinle...
Her Şeyimi Götür Her Şeyimden Git Ama Bende de Kal Sevgili Bu Gece...

Olur Ya Gelirsen Bir Gün Yüreğime, Seversen Kalbimi En Sessiz Yerinden, Alırsan Ellerimi Bir Avuçluk Göğsüne Sesimi Dinle Sessizce...
Duyacaksın ve Uyanacaksın Uykuların En Güzel Yerinde...
Seni Böyle Kimse Sevemez Böyle İsteyemez Böyle Bekleyemez...
Üzülüyor muyum? Evet...
Küsüyor muyum?  Hayır...
Asla İsyan Etmedim Ben Gözyaşlarıma Çünkü Ben Hepsini Sana Yağdırdım...
Yokluğundan Değil, Benim Olduğunu Hissederek Ağladım...
Biliyor musun? Sen Gittin Diye Ben Senden Gidemem...
Sen Sevemedin Diye de Ben Senden Vazgeçemem...
Sen, Vazgeçemediğim Bir Tutku Gözle Görüp Elle Tutamadığım Bir Aşksın...
Sen Acıyan Bir Yüreğe Kanayan Bir Yara da Olsan Umutlarım Olmadan, Görmeden, Bilmeden, Dokunup Hissetmeden, Var Ederek Sevdim...
Seni Yaşamak Zor Vazgeçmek İmkansız Unutmak İse Bir Düş...
Yokluğun Bir Hayal Kırıklığı Olsa Bile Yaşıyorum Sevgili...
Sen Bilmesen de Olmasan da Yaşıyorum, Seni Sensiz Yaşıyorum...
Olmasan da Yanımda, Varsın ki Seviyor Kalbim...


Bak Yine Bir Anda Seni Yazdım...
Yine Senden Bahsettim Gecelere Yine Seni Anlattım Sensiz Bir Saatte...
Sen Sevgili?
Sen?
Sende Bir Anda Yazabilir misin Beni?
Hesapsız Kitapsız Dökebilir misin İçini?
Çok Uzak Bir Kentin En Kuytu Köşesinden Görebilir misin Yüreğimi?
Yazabilir misin Sevgili?
Yazabilir misin Düşlerimi?
Ellerin Ellerime Dokunamadığı Saatte Sadece Benim Seni Hissettiğim Bir Köşeye Yazabilir misin İsmimi?
Sen Sevgili...
Sen...
Anlat İçindeki Sevgini...
Sevebilir mi Kalbin Uzaktayken?
Yazabilir misin Mısra Mısra Gözlerimi, Gülüşlerimi?
Yaz(a)madıklarımın Yazdıklarımın Yanında Dağ Gibi Olduğunu...
Ve Gün Be Gün Büyüdüğünü Bil İsterdim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.