21 Kasım 2015 Cumartesi

"Kasım" Bazı Şeylerin Sonu Olsa da...


Ben İşte...
Bir Kaç Kelamı Yazabilen...
Yazılarında Adından Bahsetmeyi Bile Aşk Sayabilen...
Bakışınla Tüm Alfabeyi Unutacak Şekle Bürünen...
Şiirlerde Adın Geçtiğinde Gülümseyen...
Adım Gibi, Adına Layık Bir Sevda Yazmaya Çalışan...
Basit Cümlelerin Kadını Olan Ben...
Kısa Adıyla Sana Aşık Olan Ben İşte...
Ben İşte...!
Her Ne Kadar Senden Sonra Bir Ben Kalmışsa...
Her Adımda Kırgınlık Tohumları Diken Sessiz Ağıtları Olan Biri İşte...
Biliyorsun Dünyamdan Gittiğinden Beri Yıldızlarım Düştü Gökyüzümden...
Gecem ki Masumdu Gecem ki Tutsak...
Bir Dokunuşta Yakardın Gecemi Bütün Varlığınla...
Bir Dokunuş Değil Bir Gidiş Kondurdun Geceme...
Yıldızlarım Düştü...
Ben Dağıldım Vurdumduymaz Bir Mevsimde...
Şimdi Vurdumduymaz Bir Mevsim ve Ben Kırgınlıklarımı Doldurduğum Kahvem ile Bir Nefeslik Gölgeni Düşürürken Hayallerime Bin Hüzün Çöktü Özlemlerime... 

Kim Bilir Kaç Defa İstemişimdir Geçmişe Dönmeyi...
Özellikle Kasım'ın Yarın ki Gününe…
Bir Hesaplaşmadır Bana Kasım...
Bazı Şeylerin Sonu Olsa da, Başlangıçtır da Bir Şeylere...

Benim En Sevdiğim Çiçek...
En Sevdiğim Renk...
En Sevdiğim Şarkı Olmadı Hiç...
Sevdiğim Kadarıyla Yetinemedim Asla...
Sevgime Bir Sınır Çizemedim...
Kalbimi Aydınlatan Sevgiler, İçerideki Bakir Karanlıkları Tüketemediler...
Uzun Süredir Uykulara Kapılmadan Yaşıyorum Hayatı... 
Bir Sürü Yalnızlığın İçinde Birde Senin Yalnızlığının Ağırlığıyla Çıkıyorum Karanlıklara... 
Gözlerimi Her Kapatışımda Dipsiz Bir Karanlığa Açıyorum Gözlerimi...
Bana Bıraktığın Bir Ucu Izdırap Yanığı Sözcüklerle Yeni Cümleler Oluşturuyorum...
Uyuyamadığım Uykularda Sana Akıtıyorum Düşlerin En Sıcağını Her Karanlık Gecede... 
Acıların Arkasına Saklanarak Gidişinle Tükenen Işığımı Geleceğin Güne Kadar Söndürmemek İçin Çabalıyorum...
Çoğu Gün Hasretten Saçmalıyorum... 
Sarılacak Bir Şeyler Arıyorum Ama Yine Yeniden Seni İstiyor Aklım... 

Hani O Gün Ellerimi Tutmuştun...
Avuçlarımız Yapışmıştı Avuçlarımıza...
Hani Biraz Ürkek, Biraz Çekingen ve Apansız Öpmüştün Dudaklarımdan Islak Islak, Sımsıcak...
Gözlerin Gözlerimde Yankılanırken Gözlerim Sessiz Çığlıklarla Gözbebeklerine Koşmuştu...
Kaybolmuştum İçinde...! 
Koşmuştu İçime Rengarenk Sevinçler...
Sen, Dört Mevsim Özlemini Çektiğim Yağmurdun... 
Üstüme Yağışını...
İçimden Aşağı Akışını...
Her Damlanı İçime Çekişimi... 
Bedenimde Seni Hissedişimi Sevmiştim...
Sen Ruhuma Yağınca Susuzluğum Dinmişti...
Bitmişti Kimsesizliğim... 
Dağılmıştı Ürpertilerim...
Beni "Sen"leştirirdin O Gün...
Dudakların Ateş Dudakların Volkan Gibi Yaktı... 
Benliğim Oldun... 
Yüreğim Oldun...
O Günden Beri Ben Meydan Okudum Her Kıyamete...
Dilek Yerine Seni Tuttum Yıldız Geçişlerinde... 
Her Seni Dilediğimde Daha Çok Senin Oldum... 
Şu An Soğuk Gecelerden Biri...
Soğuk ve Bir O Kadar da Sensizlik Dolu...
Ellerin Yok Yanımda...
Sensiz Ölüm Gibiyim...! 
Gözlerinin Dokunduğu Her Yer, Ama Her Yer Acıyor Sevgili...
Kaçamadım İşte...! 
Kaçamadım...! 
Kaçamadım Sensizliğimden...! 
Ben Unutmadım O Günü...
Hiç Unutamadım İşte...
Hep Seni Aradım Hayal Dünyamın Çizgi Ötelerinde...
Seni Aradım Günlerce Gecelerce...
Tutkular Bir Başka Buruktu Yüreğimde...
Ellerimde Donup Kaldı Sevgiler...
Gör ki Yaşam Kelepçe Bileklerimde...
Nemli... 
Islak Kirpiklerimde...

Biliyorsun, Kopardıklarından Hariç Takvimler Var Göğsümde; Ağırlığı Sen Olan Tonlarca Mevsim...
Kış Desem Eksik, Yaz Desem Anlamsız...
Ne Desem Adında Çözülmezi Kalan Mevsim...
Seneye Vurmaya Cesaretim Olmadı Hiç... 
Ne Saymayı Bildim, Ne Unutmayı...
Kağıt Kalem Boynunu Büktü Diye Dayanamadı Ellerim  ve Yazmaya Cesaret Ediyorsam Adını, Yalanı Yok Bu Kanayışın...
Kaç Zamandır Bir Bahanen Olmadı Gönderecek...
Sen Sustukça Nedeni Bilinmez Sualler Çizdin Gözlerime... 
Sonrası Bir Ömrü Vurdun...
Belki Sadece Kırmaktı Niyetin Ama Nafile; Her Hayalin Fırtınası Sensin ve Patlayacak Bir Volkanı Taşıyorsun Sözlerinde... 

Bıraktığın Gibi Her Şey...! 
Ben Hala Çıplak Vücut Misali Dillerde Dolanmış ve Sen Hala; En Saklı Mahrem Gibi Bilinmezin Ellerinde...
Faili Sensin Bu Cinayetin...! 
Vurup Gitmeden Önce Düşünecektin; Rüzgarlarca Sözlerin Uğuldamayacaktı Kulaklarımda... 
Düşmeyecektin Öyle Hayallerime... 
Ben Üşürken Sensizliğe İçinden Beni de mi Çalıp Gittin?
Her Şeyi Anlarımda; Yokluğa Adım Atarken Ruhumdan Ne İstedin? 
Neyse, Boş Ver Artık; Sözlerim, Paramparça Hislerim, Ümitlerim, Düşlerim, Yaşamak Dedikleri de Sende Kalsın...! 

Kaç Defa Son Dedim Ama Bitiremedim... 
Bir Türlü Bu Aşkın Sonunu Getiremedim... 
Sana Yazmak İstemesem de Hep Seni Yazdı Söz Dinlemez Kalemim... 
Çok Denedim Seni Yüreğimden Silmeyi... 
Yeni Bir Hayat Kurup Yeniden Sevebilmeyi... 
Her Defasında Seni Aradım... 
Beceremedim Seni Terk Etmeyi...
Git-Gelleri Yaşadım Hep Seninle...
Her Gelişinde Gitmeyeceğini Hayal Ettim... 
Uzun Zaman Oldu Görmedim Seni Ama Dün Gibi Aklımdasın...
Sahipsiz Ağlamalar... 
Umutlar...
Şiirler... 
Yarım Kalmış Bekleyişler...
Özleyişler...
Ağlayışlar Hepsi Sana...
Uzun Zaman Oldu Görmedim Seni Ama Yüreğimdesin Hala... 
Yüreğim İse Aynı Yangınlarda... 


Yokluğun Yalnızlık...
Yokluğun Yüreğimdeki En Derin Çığlık… 
Hayatımda Hep Bir Yer Açmak İstedim Sana...
Orada Olmalıydın...
Hep Yanıbaşımda... 
"Seni Seviyorum" Demeden Anlamalıydın Beni...
Sana Bir Tek Harf Bile Göndermeden Göndermeliydin Kalbini... 
Ağlayışlarımızdan Kalan Gözyaşı Enkazında Her Gözyaşı Damlasında Bir Şiir... 
Her Şiirde Sen... 
Ve Sende Bir Ben Olmalıydım...!
Ne Zaman Yokluğunu Hissetsem İnadına Çağırdım Seni...
Kokuna İhtiyacım Vardı...
Nefesine...
Sen Gitmemi İstedin Benden Ama Ben Senden Gidemedim...
Senden Gitmek Kolaydı Belki Ama Zor Olan Bir Şey Vardı...
Zor Olandı Beni Sende Tutan...
Çünkü O Gün Bu Gündür Bende Mevsim Hep Sonbahar...
Aylardan Hep Kasım...
Günlerden Hep Perşembe...
İyi ki Geçmişsin Hayatımdan...
Bil ki; Sensiz Hazandayım Ben...
Bil ki; Senden Başka Kimse Yakmaz Yüreğimi Senin Gibi Derinden...
Seni Anlamak Zor...
Anlatmak mı?
Asla...!
Çünkü Seni Anlatmak İçimdeki İsyanı Bastıramamaktır...
Seni Anlatmak, Acılara Bağrımı Açmaktır...
Sen, Ne Olduğunu Bilmediğim Bir Bilmecesin...
Bildiğim Tek Şey: Sen Benim Özlemimsin...
Ben Öyle Çok Seviyorum ki Seni, Kendimi Tutsak Etmişim Sana...
Ne Olur Beni Esaretten Kurtarma...!
Ben Senin Zindanında Yüreğimdeki Prangalarla Yaşamaktan Çok Mutluyum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.