17 Kasım 2015 Salı

Yine Yürek Kalemimin Ayağına Dolaştı Cümleler...

Seni Sevmek Var Ya Sevgili?
Benim Bildiğim Aşkların En Şahanesi... 
Elimi Isıtan...
İçimi Titreten... 
Gözlerimi Ağlatan Bir Sevda Masalı Efsanesi... 
Tenime Dokunan Rüzgar... 
İçime Çektiğim Nefes... 
Ve Daha Bir Çok Şey...
Seni Sevmek Var Ya Sevgili?
Kızmak, Küsmek, Darılmak Sensiz Bir Hayata... 
Adının Süslediği Dudakları Kıskanmak...
Dokunmadan Ellerine Bir Ömür Gözlerinin Sıcaklığında Yaşayabilmek... 
Seni Sevmek Var Ya Sevgili?
Hayalinle Avunabilmek... 
Baktığım Aynalarda Bulmak Seni... 
Yürüdüğüm Yollarda... 
Eylül Sarısındaki Hüzünde Bulmak Seni...
Seni Sevmek Var Ya Sevgili?
Özlemek... 
Çok Özlemek...
Sensizliğine Bile Seninle Katlanabilmek...
Her Telefona Sensin Diye Ümit Edip, Sensizliğine Üzülmek... 
Seni Sevmek Var Ya Sevgili?
Geçte Olsa 
Seni Tanımış Olmanın Onurunu Taşımak...
Ve Seni Sevmek Sana Her Halinle "İyi ki Varsın" Diyebilmek... 
Seni Sevmek Var Ya Sevgili, Hani Şu Seni Sevmek...!
_____________________________

İçimden Geldi Tuttum Elinden...
Aldırmadım Kimin Ne Diyeceğine...
İçimden Geldiği Gibi Sarıldım... 
Kulak Verdim İçimdeki Çocuğa...
An'ı Sevdaya Kurdum...
İçimden Geldiği Gibi Yaşadım...
İçimden Geldiği An Baktım Gözlerine...
Dedin ki; Ölürsem Merak Etme, Değmem...!
Dedim ki; O Gün Gelice Senin İçin Yanarsam...
Senin İçin Ağlarsam...
Senin İçin Ölürsem...
Şunu Sakın Unutma: Sen Her Şeye Değersin...
Çünkü Sana Aşk İle Bakıyorum Bakışlarımı Görmesen de...
Kalbim Aşkınla Yanıyor Ateşini Hissetmesen de...
Alışamam Ben Yokluğuna...
Sana Dokunduğum Gibi Dokunamam ki Başkasına...
Bakamam ki Gözlerine Dalarcasına...
Keşke Gelsen...
Zamansız Bir Diyara Uçsak Birlikte; Saat Olmasa...
Güneş Batmasa Hiç Bir Zaman...
Vakit Dursa; Zamansız Bu Diyarda...
Umut İle El Ele Kapatsak Gözlerimizi...
Görüyorsun Değil mi?
Yine Yürek Kalemimin Ayağına Dolaştı Cümleler...
Ve Sen Yine Şairsin Saçlarımın Her Telinde Kaleminle.
________________________________________

Öyle Bir Dokunuşu Vardı ki; Sanki Sevgiliyi Sımsıkı Sarar Gibi...
Öyle Bir Öpüşü Vardı ki; Sanki Ruhta ki Tüm Yaraları Sarar Gibi...
O, Hayatım Boyunca Tanıdığım Aşık Olunacak Tek Adamdı...
Saymadım Kaç Yıl Oldu Gideli...
Hiç Hesaplamadım Ama Ben Onu Unutmadım... 
Bir Onu Unutamadım... 
Unutmadım Binlerce Kez Tenime Dokunuşlarını 
Aldığım Her Nefeste...
Gördüğüm, Bildiğim Her Şeyde...
Her Yerde...
Her Yürekte Hep Onu Aradım...
Biliyordum Onun Adı Yaşamaktı ve Her Yaşanmışlığın Bir Bitişi Olacaktı...
"Bu da Geçer" Demişti Ama Geçmedi...
Ben mi? 
Yaşıyorum İşte Her Şeye Rağmen... 
Bu Sevdanın Acısıyla...
O Günün Anısıyla... 
____________________________________

Sen Bir Yürek Tutkususun...
Ruhumun Tutkusu...
Seni Yazarken Ellerim Titrer, Sesim Üşür...
Alev Alev Yanar Düşlerim...
Şiir Değil Yazdıklarım Sana, Yüreğimden Kopan Fırtınalar...
Şiir Yazmak Değil Yaptığım, Seni Şiir Yapmak Bahanem...
Bir Rüyasın Gözlerimde Yitirmemek İçin Uyandığım...
Bir Gerçeksin Yüreğimde Her Gün Biraz Daha Sevdalandığım...
Yüreğimin Titrek Nağmelerinden Süzülen... 
Ruhuma Bir Ney'in Sesi Gibi İşleyen...
Yüreğimin Çölüne Umut Diye Dökülen Yürek Sesimsin...
Hadi Git...!
Yoksa Gözlerimden Yüreğime Şiirler Dökülecek Yine Mısra Mısra...
_________________________________

Gittin...
Ne Çabuk Yoruldun ...
Gittin...
Ben Senin Avucunun İçindeki Yollarda Kayboldum...
Sen En Çıkmaz Yolummuşsun Meğer...
Ben Seni Bulmaya Çalıştıkça Kaybetmişim...
Umarsız Bir Hastalık Gibi Yayılırken Yüreğime Sen Bir Giz Gibi Susuşlarında Saklandın...
Ben Sensizlikten Eksilip Yok Olurken Günden Güne Herkesi Sığdırdığın Kalbine Bir Benlik Yer Açamadın...
Aklımın En Hatırlanası Yerindesin Aslında...
Her Şey Seni Hatırlatıyor İstemeden...
Her Şeyin Adı Sen Sanki...
Merak Ediyorum; Aklına Geldiğim Oldu mu Hiç Geceleri?
Göz Kapaklarının Ardında Saklı mıydı Suretim?
İçin Rahat Uyudun mu Benim Yastığım Islakken?
Sen Hiç Kendini Bir "Hiç" Olarak Gördün mü Bensizken?

Şimdi Sana Dönmek Var Sevgili, Ama Siyahlığına Alışmışken Karanlık Gecelerimin, Tekrar Güneşim Olmana Hazır Değilim...
Kırıklarla Yaşamaya Alışmışken Tekrar Tuzla Buz Olmaya Takatli Değilim...
Sakın Pes Ettim Sanma Adamım...
Sevdamı Küçümseyişinin Ardından Yönümü Sen Nereden Bileceksin?
__________________________________

Bana "Merhaba" Dediğin Gün Bilmiyordum Her Hayalimin İçinde Senin Olacağını...
Gündüzümün Gecemin Sen Olacağını...
Her Şeyim...
Nefesim...
Yaşama Sebebim Olacağını...
Sığmıyor Bu Koca Sevda Yüreğime...
Gün Doğuşunda ve Batışında Seni Görmek, Gecenin Karanlığında ve Gündüzün Aydınlığında, Nefes Aldığım Her An Yaşamak İstiyorum Seni...
Varolmadan Yaşamak Gibi...
İmkansızken Sonsuz Olabilmek Gibi İstiyorum...
Akıtamıyorum Gözyaşlarımı İçime Artık...
Yüreğimin İsyanını Dindiremiyorum...
Önce Bir Fırtına Kopuyor Bedenimde...
Oradan Oraya Savururken Çaresizliğim Seni Aramak İstiyorum...
Ölümü Bile Bile Yaşamak Gibi...
Öldükten Sonra Dirilmek Gibi İstiyorum Seni...

Ey Hayat...! 
Beni Gülüşümden Mahrum Bırak... 
Güneşinden Yoksun Bırak...
Aç Bırak Tüm Özlemlerime...
Sevgisiz Bırak...
Kendime Muhtaç Bırak Ama Onsuz Bırakma...!
________________________________

Her Gece Kaç Düş Uğurlarım Yalnızlığımdan?
Saymam... 
Sayamam... 
Yüreğim Kendi Sesiyle Çınlar Sessizliğin İçinde...
Duymazsın...
Duyuramam....
Ay Kıvrılmış Yan Yana Uyurken Yıldızlarla, Varlığını Sorgularım Cümlelerimin İçinde...
Çığlık Çığlığa Sevdanı Sayıklatırım Dudaklarıma...
Biliyor musun?
Seni Ardım Yıllarca...
Seni Ararken, Aşk Niyetine Yabancı Yüreklerde Konakladım...
Bu Yüzden Kimse Dindiremedi Aşk'a Susamışlığımı...
Bir Şeyler Hep Eksikti Hep Yarım...
Hadi Sende Git...!
Daha Önce Yaptım, Yine Yaparım...
Aşkını İçimde Yaşatırım...
Kimseye Göstermem Hüznümü...
Gündüz Gülerim, Geceleri Yalnız Ağlarım...
Sesini Duyamam Belki Ama Çareyi Fotoğraflarında Ararım...
Düşlerimde Ellerini Tutar Gözlerine Bakarım
Merak Etme Ben Bu Aşk'ı Sensizde Yaşar ve Yaşatırım...
____________________________________

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.