1 Kasım 2015 Pazar

Yaşanmazmış Nefesini Hissetmeden Dudaklarımda...

Nice Mevsimler Geçti Hasretinin Üstünden Ama Ben Hep Bıraktığın Hazanda, Bıraktığın Hüzünde, O Sönmeyen Yanışta Kaldım..
Adım Adım, Hece Hece, Eze Eze Voltalar Attın Yüreğimin Cennet Köşelerinde...
Gözlerimde Bıraktığın İz İle Öyle Baktım ki İnsanlara; Ne Beni Uslandıracak Bir Göz Ne de Yaşatacak Bir Söz Bulamadım...
Uzaklaşmak Çözüm Değilmiş Senden Kopmaya... 
Çözüm Değilmiş Alıp Başını Gitmeler... 
Ne Kadar, Gittim İşte, Bitti Desemde Yalanmış... 
Çare Değilmiş Kendi Gölgemden Bile Saklanmalar... 
Sadece Yıpratmakmış Kendini Daha Fazla Kaçmak... 
Uzaklaşmak Bir Yalanmış... 
Bir Sevda Masalının Orta Yerinde Yollara Vurmak Kendini, Uyanmamam Gereken Bir Rüyadan Ansızın, Ateşler İçinde Kalkmakmış... 
Zindanda Yaşlanmakmış Kimsesiz... 
Yaşanmazmış Nefesini Hissetmeden Dudaklarımda... 
Hisettmezsem Ellerinin Dokunduğu Yüreğimi Dayanamazmışım... 
Yapamazmışım... 
Yürekten Ettiğim Bir Du'a Kabul Olup Düşer mi Tekrar Ömrüme, Doğar mı Yüreğinde Bana Güneş Battığı Yerden Bilmiyorum...
Yakın mı Olursun Gelecekte, Yoksa Ulaşamayacak Kadar Uzakta mı Olursun Bilmiyorum...
Yaşar mıyım Kurduğum Hayali, Yoksa Sadece Hayal mi Kalır Adı Gibi Bilmiyorum...
İstemek Yeter mi Ya da Sevmek Yürekten Yetmez mi Bilmiyorum...
Belki Diyorum Gelecekte Gelirsin...
Gelecek Kelimesi Dahi Geleceğini Söylerken, Ben Neden Beklemeyeyim ki?
Sevmek Beklemektir...
Bu Bekleyiş Bir Ömür Olsa da Yüreğine Sabır Ekip, Her Sabah Bir Umutla Uyanmaktır...
Hani İmkansız Demek İstemiyorum, Belki Diyorum Bir Umutla...
Belki Diyorum, Geleceğin Getirecekleri Arasında Sende Olursun Ya da, Götürecekleri Arasında, Bilmiyorum...
Alacak Nefesim Kalmadığında Dünyada,
O Zaman Bile Olsa Gel..
Niye Bu Kadar Geç Kaldın? Demem...
Sadece, Sarılmak İsterim Sıkı, Sımsıkı...

Seninle Vardım...

Sensiz, Varlığımın İçinde Yokluğuma Muhtaçtım...
Anlamsızım...!
İsyan Ediyor Duygularım Kelimeler Arası Hüzünlerde...
Sende Mühürlü Yaşamım...
Nefesim Sensiz "Hiç" likler İçinde...
Gittim...
Tersine Döndüm Yaşamın...
Bir Yaşam Tükettim Dört Duvar Arası Kaçışlarda...
Yine de,
Ben Her Yok Oluşa "Seni" Yazdım....
Sana Döküldüm Mısra Mısra...
Kalk Şimdi Sevgili; Pencerenden Dışarıya Bak...
Aşk Gönderdim Sana Yağmurlarla... 
Damla Damla Aşk...! 
Bak Karşıdaki Sokak Lambalarına...
Bak Işığın Etrafındaki Yağmur Damlacıklarına...
Görüyor musun?
Nasılda Her Bir Damlası Düşmek İçin Yarışta...
Tıpkı Benim Sana Olan Duygularım Gibi Sabırsızlanmakta...
Bekle Sevgili...
Rüzgarla Gireceğim Az Sonra Usul Usul Odana... 
Okşayacağım Yüzünü Rüzgar Edasıyla...
Neden Saklıyorsun ki Duygularını, Açsana? 
Değerli İsem Gözünde Bunu Yansıt Sana? 
Hadi Beni Şımart Büyülü Sözlerinle... 
Bak Gözlerimin Ta İçine... 
Ak Yüreğime...
Tutkudan...
Heyecandan... 
Aşkımdan Uzak Durma... 
Uzat Ellerini...
Dokun Yüreğime, 
Bak...!
Mutluluk Avuçlarımda Gizlenmiş Seni Beklemede... 
Bak...!
Nöbet Tutuyor Benliğim Ruhunun Issız Köşelerinde... 
Çünkü Seni Yaşanmış Tüm Aşkların Toplamı Kadar Seviyorum...

İçinde Sen Olan Bir Sürü Şiir Yazarım Ama, Sen Okumadıktan, Okuyup Anlamak İstemedikten Sonra Dünyalar Kadar Yazsam Ne Yazar?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.