14 Kasım 2015 Cumartesi

Yüreğimi Son Kez Sana Yazdım Sevgili...

İçimin Karanlıklarına Doğru Yürüyorum...
Kayboluyorum Gölgelerin İçinde...
Bedenim Sıkışmış Dört Duvar Arasına... 
Küçücük Dünya Dönüp Duruyor Sorumsuzca...!
Bir Dün Var Sabahı Kollayan...
Arkasında Umut mu? 
Tasa mı? 
Geleceğini Yaşayan Bir Kadın Öz Kokusundan Mahrum...
Ve Bir Şiir Gözyaşında...

İçimde Girdaplanan Dalgalar Var... 
Hiç Duymadığım Şarkılar İçimde... 
Çılgınca Raksediyor İçimde Duygular... 
Yollarını Gözlüyorum Gecenin Issız Sessizliğinde...
Gelirsin Umuduyla Bekliyorum Seni...
Sesini Duymak İçin... 
Ellerimi Ellerinle Isıtmak İçin...
Sana Sımsıkı Sarılmak İçin... 
Ağlamaklı Oluyor Bir Anda Gözlerim Seni Düşündükçe...
Süzülüyor Yanaklarımdan Yaşlar...
Bilmem Neden Böyleyim... 
Bir Arayış mıdır Bu?
Seni Anlamaya Adamak mı Kendimi? 
Bir Boşluk ki Büyür İçimde...
Neden Bilmem ki Bu Kalp Ağrılarım... 
Neye Uzanmak İstiyor Ellerim Bilemiyorum... 
Tek Bildiğim Senden Önce Yalnızdım Sen Yoksun Yine Yalnızım...
___________________________________

O Gün...
Yani Gözlerime İlk Baktığın Gün...
İşte O Gün; Gözlerimin Gözlerine...
Bakışlarımın Bakışlarına Kurduğu Aşk Köprüsünün Üzerinden,
Bol Köpüklü Bir Kahve Taşıdı... 
Sen Benden Yüreğimi İstedin, 
Bende Hiç Düşünmeden Verdim...
Ve Ben O Gün Aşkını Kalbime...
Kalbimi Adına...
Adını Yüreğime...
Yüreğimi Sana Yazdım Sevgili...

Bana İki Şey Acı Çektirdi;
Birincisi İlk Aldığım Soluktu...
İkincisi Senden Aldığım Vurgun...

___________________________________

Rüzgar Gibi Su Gibi Bir Şeysin Sen...
Aşka Dair Ne Varsa Ruhunda Gözlerine Yazılmış Senin... 
İstersen Esersin İstersen Akarsın... 
Susadığımda Yağmur...
Üşüdüğümde Güneş...
Yalnızlığımda Rüzgar Oldun...
Gözlerin Gözlerime Bakınca Bakışların Kalbimi Parçaladı...
Ruhumun Derinliklerine Kadar Ulaştı...
Öylesine İçten Gülümsedin ki Bana, Çocuklar Gibi Sevindim...
Bana Bir Ödev Vermiştin... 
Bak Gözlerime ve Anla Der Gibiydin... 
Belki Bu Yüzden Gözlerine Dokundukça Seni Ölesiye Kıskanırdım...
Çaresiz Bir Aşktın Gözlerimden Kalbime Giren... 
Ruhum Senindi...
Kalbim Senin...
Sen Aradığım Ruhtun... 
Huzurdun... 
Mutluluktun... 
Ürpertiydin... 
Özlemdin... 
Tutkuydun... 
Sen Aşktın...
Ve Ben O Aşka Aşıktım... 

Satır Satır Hüzün Yağıyor... 
Yakıyor Düştüğü Yerleri... 
Fısıldanan...
Sessiz Haykırışlar Var Ama Kimse Hissetmiyor Acıyı...
Duymuyor Sesleri...
Sesiz Özlem Dolu Bir Günde Yine Sözlerim Satırlara Düşüyor...
_______________________________

Seni, Beni, Bizi Aradım Şehrinde...
Herkeste...
Her Şeyde...
Her Yerde...
En Çokta Şehrinin Gözlerinde...
Gözyaşlarınla Islanmış Şiirlerinde...
Bulamadım...!
Tüm Duygular Eksik Bir Şiir Gibi Döküldü Ayaklarımın Altına...
Anladım...
Bu Şehirde de Kan Renginde Yaşanıyor Aşklar...
Ve Anladım...
Senin Şehrinde de Yok Sevdalı Kavuşmalar...!

Yok musun Şimdi ? 
Gittin mi?
Susmak mı Gerek Yoksa Ağlamak mı?
Bekleme Deme Sakın...! 
Yemin Ederim Yüreğim Acır...
___________________________________

Gittin... 
Yüklemin Öznesi Mühim Değil Aslında... 
Gidildi...! 
Yazık Oldu mu? 
Bilmem... 
Olur mu? 
Bak Acı...! 
Bak Gözyaşı...! 
Bak Soğuk...! 
Sadece Üşüdüğümü Hissediyorum... 
_____________________________ 

Gitti...
Islak Kirpiklerimin Ardında Buğulu Bir Bekleyiş Kaldı...
Gitti...
Ruhumda Derin Bir Yorgunluk Bıraktı...
Gitti...
Söz Bitti...
Oysa  Söyleyecek Çok Sözüm Vardı...
Şimdi Anlamı Yok Sözlerin...
Yaşanacak Şeylerin...
_______________________________

Kendini Yazdırıyor Sevdam Satırlara...
İstemesem de Dökülüyor Kelimelerle Yüreğimden...
Her Kelime Büyütüyor Sevdamı Aşka...
Nasıl Söylemeli Bilmem Seni Sevdiğimi...
Saklasam mı Yüreğimde, Gizli mi Yaşasam Sana Sevgimi?
Kapıların Ardına mı Saklansam Hiç Görmesen Diye Sana Bakışlarımı?
Yakalanmasam Sana Suçlu Bir Çocuk Gibi...
Anlamasan Sana Tutkumu...
Her Gün Sana Diye Yürüdüğüm Yolları...
Sensiz Geçmek Bilmeyen Zamanı...
Kaçamak Hislerimi Bilmesen...
___________________________________

Ah! Şu An Seninle Olsam...
Şöyle Bir Kanatlanıversem... 
Semaya Doğru Yükselip; Bulutların Peşine Takılsam...  
Çağlayanlarda Coşup; Denizlerde Akarak Sana Ulaşsam... 
Sana Sıcacık Sarılsam... 
Ve Hiç Bırakmasam...

Düşlerime Gel Bu Gece...
Rüyalarımda Göremeyeceğim Mutlulukları Bırak Avucuma...
Bir Öpücük Daha İstiyorum Dudaklarından Canından Bir Parça Olsun Diye...
Sende Ağla Benimle Bu Gece...
Karışsın Gözyaşlarım Dudaklarına...
En Güzel Tadını Ver Bana... 
Aşkının...
Sevginin...
Senin Tadını Ver Bana...
Keşke Olsaydı; Keşke Olsaydın...!
_______________________________

Sen Bu Deli Aşk'a Kulak Asma...!
Olsun...
Ben Sensiz Gecelerde Ölür Ölür Dirilirim...
Her Sabah Sevginle Hayata Sarılır,
Ve Her Sensiz Akşamın Sonunda Yıkılır Giderim...!

Sana Yazan Tek Kadın...
Seni Yazan Tek Kalem...
Sana Yazılan Kelime...
Yani Tenine...
Yüreğine...
Bakışına Değen Her Şey Olmak İsterdim...
______________________________________

Seni Bilinmeyen Zamanların Ötesinde, Ait Olduğun Yerde Bıraktığım Günden Beri Zamanın Neresinde Barınıyor Düşlerim Bilmiyorum...
Beni Sorma...
Sorma Sakın...! 
Nerelerdeyim...
Nasılım...
İyiyim Ben...!
Zaman Aynı Zaman, Değişmedi Hiç Bir Şey...
Ben Bıraktığın Gibiyim, Saçım Dağınık Başım Ağrılı...
Değişen Bir Şey Yok İnan...
Aynı Yaşlı Gözlerle Bakıyorum Fotoğraflarına...
Aynı Kurumuş Dudaklarla Adını Sayıklıyorum...
Yemin Ederim Değişen Bir Şey Yok...
Adını Karaladığım Duvar Yine Aynı...
Beni Sorma...
Sorma Sakın...! 
Nerelerdeyim...
Nasılım...
İyiyim Ben...!
Gitmek İsteyip de Gidemediğim Yerdeyim İşte...
Büyük Bir Sevdanın En Derin Duygularında...
Yokluğundan Başka Bir Şey Üşütmüyor Artık Beni... 
Ve Her Defasında Soğuyan Kahvemi Yudumlarken Ömrümü Tüketirken Buluyorum Kendimi...
İyiyim Ben...!
Biraz Eksik...
Biraz Deli... 
Biraz Issız... 
Biraz da Siyah Beyaz...
Sence de İyi Sayılırım Değil mi?!
______________________________

Yeter Artık Yüreğim...! 
Yapma Bunu Kendine... 
Geçmişi Göm Artık Bir Daha Bulamayacağın Yerlere... 
Çok Zor Değil mi? 
Şiirler....
Resimler...
Bir Ömür Verebileceğin Ufacık Cümleler...
Beraber Aldığın Her Nefes... 
Yaşadığın Her An... 
Özlemler...
Tebessümler... 
Hangi Kalp Alır Saklar Bunca Yaşanmışlığı Acı Vermeden? 

Yine Elimdeyse Yürek Kalemim...
Delicesine Yağan Yağmurla Yarış Ediyorsa Gözlerim...
Yüreğimin İsyanımı Dile Getiremiyorsa Sözlerim...
Bakma Bana Öyle.....!
Bu İşte Sevginin Eseri...!

_______________________________

Senle Başlayan Cümlelerimin Kurduğu Bir Uygarlıktı Aslında Bu Sevda Masalı...
Cümlelerimi Adına İliştirince Adına Aşk Diyordum...
Kelimelerimi Sana İliştirince de Sevda...
Sensiz Düşlerin Senli Yarınlarında Aradım Cümlelerimin Noktasını...
Seninle Sensiz Yaşamayı Varlığın Hiç'liğimle Raks Ederken Öğrendim...
Ben, Sensiz Cümlelerin Sayfasında Vurmuştum Kendimi; 
Ve Cümle Alem Biliyordu Koskoca Bir Hayatı İdam Ettiğimi...
Ben Seni Sonuncu Baharım Görmüştüm...
Daha Doğrusu Geç Gelen...
İlk Gelen...
Ama Sonuncu Baharım Olan...
Oysa Sen Benim İlk Ama Son Baharım Oldun...!
Sonuncu Karanlık ve Soğuk Kara Bir Kışım Oldun...!
Artık Ben, Beni Terk Edip de İttiğin, Kapkara Karanlıklardayım...
Sonbaharım...
Son Karakışım...
İlk Olmayan, Ama Sonuncu Yalnızlığım...
Artık Ağlayamıyorum, Ağlayan Sadece Sayfalarım...
Ağlayan Sayfalardaki Mısralarım...
Gözyaşlarım Cümleler İçinde...
Izdırabım, Kalemi Tutmaya Çalışan Titrek Elimde...
Anla ki Kurumuş Gözpınarım...!
Gülüşün Sahtesine Ev Sahibi Olmuş Yıllarım...
Bak! Ağlamıyorum Artık...
Sevda Değil ki Ağlayan...!
Çaresizliğimdir Gözyaşlarımı Esir Alan...
Ben Değilim Ağlayan...!
Ağlayan, Öksüz Yaşanmış Yıllarım...
Ağlayan, İçimdeki Çocukça Duygularım...
İnan Ağlayabilseydim Milyarlarca İnsan İçinden En Çok Ben Ağlardım...
En Çok Ben Beni Ağlardım...!
Şimdi Bırak Gideyim... 
Bana Dair Ne Varsa Yanıma Alacağım Söz... 
Ne Yarım Kalmışlığımı Bırakacağım Sana Ne de Sessiz Çığlıklarımı...
Hiç Var Olmamışım Gibi Olacak Yokluğum... 
Bir Zaman Önce Sevgimle İşgal Ettiğim Topraklarını, Düşlerimle Onardığım Yıkıntılarını Bulduğum Gibi Bırakacağım Sana...
Harabe Gibi; Yani İlk Gün ki Gibi...
O Umarsız Yüreğindeki Sevgiye Olaşmak Adına Hırçın Nehirlerinin Üzerine Kurduğum Köprüleri Yakacağım Giderken...
Çorak Topraklarını Bulduğum Gibi Bırakacağım Sana... 
Üzerine Sevgi Damlacıkları Düşmemiş Gibi; Yani İlk Gün ki Gibi; Yani Hiç Sevilmemişsin Gibi... 
Söz, Yapacağım Hepsini...
Ama Çek Ruhunun Gölgesini Yüreğimden...
Serbest Bırak Ruhumu...! 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.