23 Eylül 2012 Pazar

Sen de Git Sevgili, Sen de Git...!!!

Yağmurlar Yağıyor İnce İnce Bu Şehre ve Islanmıyorum...
Yüreğim Gitti Buralardan, Gittiğin Tarafa Doğru...
Gözlerim Ağlamaklı...
Ah Sevgili!
Bu Sevda Hazana Döndü...
Yine Gözyaşı, Yine Yağmur Damlaları!
Bu Kaçıncı Ayrılık ?
Gönlün Doymuyor Yağmura...
Doymuyor Ayrılığa!
Bu Kaçıncı Kaybediş?
Kaçıncı Kaçış!
Yine Hazana Döndü Bu Sevda...
Yine Gazel Oldu Gönlüm!
Ah Sevgili!
Yetmez mi Bu Bekleyiş?
Yetmez mi Bu Hazan?
Ya Bu Gözyaşları?
Ya Yağmur Taneleri Bu Aşk'a Fazla Değil mi?
Bu Kaçıncı Bekleyiş, Kaçıncı Özlem?
Ah Sevgili; Yine Gözyaşı, Yine Yağmur...
Ve Ayrılık!
Yine Hazan Bu Sevda...
Yine Uzak Bahara!
Baharlar Uzak Bu Aşk'tan...
Yağmurlar Yakın, Ayrılık Yakın!
Dönüşler Uzak, Gitmek Yakın!
Yine Bitti Bu Sevda...
Yine Soldu!
Yine Hazan Bu Sevda...
Yine Uzak Bahara...
Ve Yine Gözyaşı Sevgili, Yine Yağmur...
Baharlara Alışık Değil Gönlüm, Alışık Değilim Ayrılığa!
Sende Bilirsin Sevgili Sevmem Hazanı, Sevmem Ayrılığı...
Ama Sendin Hazanım, Sendin Ayrılığım...
Baharı Özler Oldum Sayende!
Güneşe Hasret Kaldım, Gülmeye Hasret Kaldım...
Ah Sevgili!
Ben Özlemle, Aşk'la, Sevgiyle Kucaklanmaya Hasret Kaldım!
Ömrüme Gelmeyen Bahara İnat Sen de Git Sevgili, Sen de Git...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.