22 Eylül 2012 Cumartesi

Doyasıya Yaşamama İzin Ver Seni...!

Bir Yalnızlık Var Gözlerimden Akan Her Damlada...
Bir Sen Yoksun Gözlerimin İçinde...
Sonbaharı Yaşıyor Kalbim...
Bir de Seni Taşıyor En Ücra Köşesinde...
Kimse Görmesin İstiyor Seni, Kimse Sevmesin...
Sensiz Saatleri Durdurmaya Yetmiyor Nefesim...
Tek Tesellim Bir Gün Hayatımı Senin Yollarına Sereceğim...
Sana En İmkansız Aşk'ı Yaşatacağım...
Sarılıp Sıkıca Boynuna Mutluluğumuza Ağlayacağım...
Eğer Bu Aşk Seni Korkutursa ve Eğer Yolun Sonu Uçurumsa Karanlığa İlk Adımı Ben Atacağım...
Sana Bir Hayat Teklif Ediyorum...
Bir Hayatı İki Ayrı Bedende Yaşamayı ve En Güzel Aşk Şiirlerini, Aşk Şarkılarını Beraber Söylemeyi Teklif Ediyorum...
Geldim İşte...
En Savunmasız...
En Günahsız...
En Çocuk Halimle Geldim...
Yaşamanın Ne Kadar Güzel Olduğunu Sana Göstermeye Geldim...
Hayatın Sadece Gündüzlerden İbaret Olmadığını; Bazı Gecelerin Bir Hayata Bedel Olduğunu Göstermeye Geldim...
Sana Geldim...!
Şimdi Ben Sana Soruyorum İmkansız Sevdam; Var mısın Bir Bedende Can Olmaya?
Var mısın Ben Olmaktan Kurtulup Biz Olmaya?
Var mısın İki Kelimeyle Yaşamın Sırrına Ulaşmaya?
Var mısın Derin Bir Nefes Alıp, Sonra Seni Seviyorum Diye Haykırmaya?
Cevap Ver Bana; Var mısın Bu Hayatı Birlikte Yaşamaya?
Eğer Tüm Yaşanmamışlıkları Göze Alabilirsen Yüreğine O Zor Soruyu Sor...
Eğer Cevabı Evet Olursa Uzat Ellerini ve Doyasıya Yaşamama İzin Ver Seni...!

                ...................................................

Herkesin En Büyük Özlemi Olan Mutluluk Acaba Nerededir?
Herkesin Kendince Bir Anlam Yüklediği
ve Hayallerini Süslediği Mutluluk Neden
Bir Çoğu İçin Sadece Bir Özlem Olmaktan Öte Gidememektedir?

Hiç Şüphesiz Değerli Olan Bir Şeyin Elde Edilmesi Zordur...
İnsanlar Değerli Bile Olsa Kolay Kazandıkları Şeylerin Kıymetini Bilmezler...
Buna Göre İnsanların Çoğu Herkese Kısmet Olan Bazı Geçici Mutlulukların Farkında Değildirler ve Kalıcı Mutluluğun İse Adresi Ya Bilinmemekte Ya da Yanlış Yerlerde Aranmaktadır...

Eğer Mutluluk Para İle Satılan Bir Eşya Olsaydı  Zenginler Ondan İstedikleri Kadar Satın Alırlar ve Gönüllerince Tüketirlerdi...
Fakirler İse Dünyanın En Mutsuz İnsanları Olurlardı...
Mutluluk Sorunsuz Bir Yaşam Değil Onlarla Başa Çıkabilme Yeteneği Demektir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.