17 Eylül 2012 Pazartesi

Sevilmeye Bile Gücümün Kalmadığı Nokta Bu!

Hangi Zamandı Hangi Mevsimdi Bilmem, Bilemem...
Uzakların Birinden Yönelmişti Bu Yokluk Bana...
Üstüme Oturmuş Bir Giysi Gibi Sarmıştı Kimsesizliğimi...
Bir Adım Vardı Artık ''Yalnız!''...
Tekillilerde Yalnız Olmak Zor Değildir Çoğul Müptelalıklarda Bulamıyorsan Özünü, İşte O Zaman Kuruyor Demektir Gölgen...
Çünkü Işık Sızmaz Hiçbir Aralıktan Sana...
Çünkü Karanlıklarını Örtecek Bir Damla Beyaz Yoktur Meydanda...
Evet Yalnızım Ben Yalnızlık Korkusu Çekmeyen Bir Kahraman Gibi...
Kahramanlığımınsa Giz'i Yitirilmiş Sevdalarımda Bir Sır Gibi...

Bir Sayfa Daha Açıyorum Yine Yeni Umutlarla...
Hayatıma Şaşkınlıkla Bakıyorum Tekrar...
Hayat Ne Garip Diyorum Bir Kez Daha...
Sessiz Bulduğum İlk Kuytuya Sığınıyorum...
Sevilmeye Bile Gücümün Kalmadığı Bir Nokta Bu...!

Söylemek İstediğim Sözler Var...
Gücüm Olsaydı da Anlatabilseydim...
Tek Haykırış Nefesim Kalmadı Şimdi...
Anlatamasam da Yüreğime Kazmışım Onları...
Anlatsam da, Acı Verse de Kopamamışım O'nlu Günlerden.
Pişman mıyım?
Asla...!
Yaptığım Hiçbir Şeyden Pişman Olmamayı Öğrendim Yıllar Önce...
Ama İçimde Karşı Koyamadığım, Yüreğime Yayılmasını Engelleyemediğim Bir Duygu; Özlem...
Bana Ne Oluyor Bilmiyorum...
Eski Günlerde Rüzgarları Bile Dize Getiren, Hırçın, Karşı Koyulmaz, Sözünden Dönmez Kadın Şimdi Çaresizlik İçinde ve Korkuyor...
Çünkü Kendisine İtiraf Edemediği Bu Hain Duygu İliklerine İşliyor...!
Ve Yüreği Parçalanırcasına Özlüyor...!
Oysa Kendimi İçimden Fışkıran Sevgiye Kaptırsaydım, Ne Şimdi Böyle Çaresiz, Ne de Bu Satırları Yazmak İçin Nedenim Olurdu...
Artık Geri Dönüşü Yok Bunun...
Artık Eski Halim Kalmadı Hiç...
Gözlerimde Yanan O Işık Çoktan Söndü...
Eski Coşkusu Yok Yüreğimin...
Bedenim, Bu Kendinden Nefret Eden Ruhu Taşımak İstemiyor...!


Biliyorum, Bir Gün Gelecek Ve Diyecek ki; "Şimdi Anladım Beni Ne Kadar Çok Sevdiğini"...
Ama O Gün Anladığı O'nu Ne Kadar Çok Sevdiğim Değil, Günden Güne İçimde Büyüttüğüm Sevgim Değil Anlayacağı...
O'nu Bir Zamanlar Ne Çok Sevdiğimi Anlayabilir Ancak!
O Hiçbir Zaman O'nu Ne Çok Sevdiğimi Zamanında Anlayamadı Ve Korkarım ki Hiçbir Zaman Bunu Anlayamayacak!

Çünkü Her Şey İçin Artık Çok Geç Olacak...!!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.