18 Eylül 2012 Salı

Senden Sonra Hiçbir Şeyim Kalmadı...!

Bilirim Sevgili!
Bana Gelmek İsteyipte Gelememenin Nedenini...
Ulaşmak İsteyipte Ulaşamamanın Sebebini...
Söylemek İsteyipte Söyleyemediğin Sözlerini Bilirim...
Gözlerinin Gözlerime Nasıl Bakmak İstediğini...
Yüreğinde Titrek Bir Duruşla Bir An'lıkta Olsa Bendeki Seni Yaşamak İstediğini...
Özlemle Hasreti Gün Gün Yüreğinde Beslediğini...
Umudunu Yitirmeden Sevişini...
Gözlerinin Her Baktığı Yerde Beni Arayışını...
Ağlamaklı Geçen Düşüncelerde Boğulduğun Gecelerini...
Zamanı Yenemeyipte Saatlere Hapsolan Yüreğini...
Dilinden Döktüğün Acı Sözlerinin Yüreğinden Gelmediğini Bilirim...


Peki Ya Sen Bilirmisin Beni?
Yanan Yüreğimi...
Bir Gece Seni Rüyamda Görsem O Günün Bana Verilmiş Olan En Güzel Hayat Günü Olduğunu Bilirmisin?
Olmadığın Halde Biraz Daha Vazgeçilmez Olduğunu...
Yokluğunda Azalması Gereken Ama Aksine Her An Biraz Daha Bağlanmamın, Biraz Daha Derinden Sevipte Hissettiğimi Bilirmisin?
Seni Bir Liman Bilip Her Gece Sahiline Yanaştığımı...
Dalga Seslerinde Sesinin Tonunu Aradığımı Bilirmisin?
Benim Aslında Senden Öte Sen Olduğumu Bilirmisin Yar...!


Duyarmısın Son Kez Arkandan Ağlasam?
Hissedermisin Gözyaşlarımı?
Dokunabilirmisin Acılarıma?
Tekrardan Kanayan Yarlarımı Kapatır mıısın?
Kısa Süreliğinede Olsa Mutluluktan Ağlatır mısın?
Gitme Desem Kal Desem Bana Gelir misin Yeniden?
Biliyormusun Senden Sonra Döktüğüm Gözyaşlarım Hiç Sevinçten Olmadı...
Hiç Kalbin Hızlı Hızlı Atmadı..
Senden Sonra Hiçbir Şeyim Kalmadı...!
Hayaldin...
Evet Hayalimdin...
Çünkü Yaşadıklarım Gerçek Olamayacak Kadar Güzeldi...
Sen Benim Hayalimdin Benim Olamayacak Kadar Hayaldin...
O Hayatıma Gelişin Vardı Ya?
Bana Sormadan Yüreğime Sızışın...
Hissettirmeden Kendini Sevdirişin...
Hayal miydin?
Hayal Kurarken Bu Kadar Mutlu Olabilir miydi İnsan?
Hayal Bitti Diye Ağlar mıydı?
Hayalde ki Sevgili Terk Etti Diye Üzülür müydü?
Sen Hayaldin O Yüzden Gitme Diyemedim...
Hayaldin O Yüzden Geri Dön Diyemedim...
Hayallerim Yıkılmıştı...
Sen Gitmiştin!
Eğer Yaşananlar Hayal İse Ben Neden Ağlamıştım?

Sen Benim Olamayacak Beni Sevemeyecek Kadar İmkansızdın...
Sen Hayalimde Bana Geldin Mutlu Ettin...
Hayallerimde Sevdin ve Hayallerimi Yıktın ve Gittin...!
Aşk'ı Bulduğumu Sandığımda Kaybettim...
Ben Bu Sevdayı Kendime Kıyamet Ettim...!


Yine Sayfalarca Yazı Yazdım Sana...
Kafamdan Atamadığım Seni Döktüm Satırlara...
Sensiz Geçen Her Dakika İçin Bir Kelime Sığdırdım ve Harmanladım Bu Satırlarda...
Bu Satırlar Acılar, Hüzünler Gördü Hep...
Kalemim Gözyaşı Döktü Bu Mısralara...
Vurgun Yese de Her Yeni Yaprakta Yeniden Döndü Hayata...
Nacizane Şairenin Aciz Mısralarında Bir Hazine Oldun Adeta...
İyikilerim Oldun En Mutlu Olduğum An'larda...
Ve Keşkelerim Oldun Kadere İsyan Ettiğim Dakikalarda...
Kaderimin Bana Verdiklerini Benim Yerime Onlar Haykırdı...
Onlar Savaştı Benimle.
Bir Onlar Anladı Beni...
Bir Onlar Getirdi Hislerimi Dile...
Bir Onlar Yolcu Oldu Hayallerime...
Kimi Zaman Kızıp Haykırışlarımı Yazacağım Göyaşlarımla...
Kimi Zamansa Yalnızlıktan İsyan Edip Yalnızlığı Dökeceğim Bu Satırlara...
Şimdi İse;
Aşk'ı Kaybettiğim Yerde Bekliyorum Belki Kaybettiğim Hayallerimi Bulurum Diye...
Zaman Ne Gösteriri Bilmem, Bilemem...
Bildiğim Mutluluk Değil Bundan Sonra Yoldaşım...
Ben Gemime Çaresiz Bir Hastalık ve Hüzün Doldurdum...
Sonu Gelmeyecek Diyarlara Yol Alıyorum...
Kaybettiklerim Yanımda Bir Kal Diyemeden Gidiyorum...
Kalbimi Aldım Ellerime Parçalayıp Gidiyorum...
Unuttuğum Bir Şey Varsa Sende Kalsın...
Ben Unutamayacaklarımı İster İstemez Yanımda Götürüyorum...!


Not:
Yine Zorlu Bir Süreç Başlıyor Hayatımda...
Zaten Şimdiye Kadar Ne "Zor" Değildi ki Hayatımda!
Ama O Zor Hayata Bir Zorluk Daha Eklendi...
Alacağım Tedaviden Dolayı Halsizlik, Başağrısı, Mide Bulantısı Gibi "Süper!" Günlere İmza Atacağım İçin Paylaşımlarıma Ara Verebilirim...
Kendimi İyi Hissettiğim Günlerde Kaldığım Yerden Devam Etme Temennilerimle...
Aşk-ı Kıyamet...


Bak Gördün mü Murat  Arkadaşım?
Yazmazsam Ölürdüm Ya?
Yazarak ta Ölünebiliyormuş :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.