18 Eylül 2012 Salı

Sevdim Ben Hem de Çok Sevdim!

Ben Özledim, Sen Özlemedin mi Hala?
Yalnızlıklara Gömüldün de Çıkamadın mı Bunca Zaman?
Çıkarmadı mı Gururun?
Ah O Gururun...!
Eksilmemeli Bir Damla Değil mi?
Özlediğini Söyleyemezsin!
Sevdiğini Ya da Hüzün Düştüğünü Bazen Gecelerine...
Susarsın, Suskunluğunla Vurursun Beni...
Kim Bilir Bazen Belki Yaş da Düşer Gözlerine...
Islanırsın, Saklanırsın...
Belki Sen de Duymak İçin Sesimi Çırpınırsın...
Gururun Gelir Aklına Susarsın Yine...!
Ben Senin Yağmurlarında Islanırken Sen Sadece Kendini Islatırsın...
Bilmez Kimse Hiçbir Şeyi...
Susarsın...!
Özledim İşte...
Susa/ma/dım Sana...
Suskunluk Giysileri Giyinemedi Yüreğim...
Sevdi Sevdi Sevdi...
Kıymeti Bilinmedi Belki Ama Hep Sevdi...
Gece Seninle Başladı Gün Seninle Bitti...
Cümlelerimin Başı Seni Söyleyip Sonu Gözyaşıma Boyun Eğdi...
Kimbilir Belki de Hissettin Beni...
Ben Ağlarken Sen de Ağladın...
 "Özledim" Dedin Belki...
Gururun Geldi Aklına...
Sustun...!
Ne O?
Yine Suskunluğa mı Bürüdün Cümlelerini?
Yine mi Sessizliğini Dinleyeceğim Gece Boyu?
Ve Yine Boğulacakmıyım Sessiz Çığlıklarda...
Yine mi Ölümü Bekleyeceğim Gecenin Karanlık Koynunda?
Umutlar Karalar mı Bağlayacak Yine?
Bu Gece Yine mi Ağıtlara Mesken Olacak Yüreğim?
Tebessümüme Acı Gözlerime Kan mı Dolacak?
Yine mi Çekeceğim İçime Sensizliği Duman Duman?
Dudaklarım Soğuk Hasretini mi Fısıldayacak Yüreğime?
Yine mi Susayacak Ama Susacak?
Bu Gece Yine Ağlayacağım Biliyorum!
Derinlerimden Dökülenleri Anlatacağım Geceye...
O da Sen Gibi Susacak...
Bilirim O da Sessizliğe Mahkum Edecek Beni...
Bilirim O da Dinlemeyecek...
Yine Çocuk Olup Küseceğim Herşeye...!!!


Sevgili...
Belki Kapattın Kalbini Yüreğimden Dökülen Bütün Sevda Cümlelerine...
Belki de Çoktan Çıkardın Aklından Yüreğinden Beni...
Belki de Çoktan Unuttun Kimbilir...
Yinede En Değerlim, En Koyu Hasretim, Yüreğimin Tek Sahibi Olarak Kalacaksın...
Sana, Yüreğine, İçinde Kopan Fırtınaya Ulaşamıyorum...
Ne Zaman Seni Anlatan Bir Şeyler Olsa Saatlerce Düşünüyorum...
Gözyaşlarım Ortak Oluyor Hüznüme...
Özlem Ne Kadar Sana Dair Olsa da Canım Yanıyor...
Deli Bir Fırtınada Savruluyorum...
Kalbimdeki Yerini Asla Anlatamam...
Gözümdeki Son Işık, Son Gülüş, En Son Hayal Sensin...
İçimde Ne Varsa Son Gücümle Sevdim Ben...
Seni Özledim Özlemlerin En Koyusu Düştü Yüreğime...
Bazı Şeyleri Söze Dökmek Zordur Sevgili...
Gördüğüm Güzel Şeyleri Görmezlikten Gelemem...
Hayatım Boyunca Hiç Yaşayamadığım En Güzel Aşk'ı Yaşattın Bana...
Zaman Zaman Seninle Bağlandım Hayata, Yaşamam Gerektiğini Hatırlattın...
Bir Vazgeçmişlik Vardı Hayata Karşı...
Aşk'a Dair Herşeye Öylesine Küsmüştüm ki Panzehirim Oldun Sanki...
Ben Sadece Seni İstedim...
Yüreğinden Gelen Bir Sesi Duymak İstedim...
Biraz Sessizim Bu Günlerde...
Bu Sessizliği Yalnızca Yüreğinle İçinden Gelen Sesle Boz...
Beni Tanıyan Anlayan Cümlelerle Boz...
Kendini Benim Yerime Koyan Cümlelerle Boz...
Seni Seviyorum, Sen Olduğun Sürece...
Ve Sende Sadece Beni Gördüğüm Sürece de Seni Seveceğim...
Kimse Silemeyecek Aklımdan, Yüreğimden Seni...
Hiç Kimse Başaramayacak Seni Unutturmayı...
Sevdim Ben Hem de Çok Sevdim!
Bilmiyorsun İçimde Kopan Fırtınaları...
Bilmiyorsun Sevdamın Bir Çığ Gibi Büyüdüğünü!
İster Nefret Et İster Unut!
Ama Şunu Hiçbir Zaman Unutma!
Seni Sevdim Ben!
Hem de Delicesine Bir Aşk'la Sevdim...!!!

                  ....................................................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.