15 Eylül 2012 Cumartesi

Ancak Aşk'ı Kaybedenler Bilir...!!!

O Kadar Uğraşıp, Uğruna Herşeyi Göze Almışken...
Aşk'ı Kaybettirenleri mi Özendin Yoksa Gözyaşlarımı Sildiğin Halde...
Sevmedin Belki de Beni Tüm Yürekten...
Ya da Sevdinde Veremedin Tüm Benliğinle Kendini Bu Aşk'a...
Sen Bilmezsin, Bilemezsin Gerçek Aşk'ı...
Bilemezsin Aşk'ı Kaybedenlerin Durumunu...
Ağıt Sesleri Gelir İnsanın Kulağına Can Acıtıcı Türden...
Aşk'ı Kaybedenlerin Ah'larıdır Onlar, Sevenler Ah Eder...
Aşk'ı Kaybedenlerden Oldum Deme Sakın Bana,!
Aşk'ı Kaybedenler Sadece Yürekten Sevenlerdir...
Sevip de Terketmeyenler, Sadece Terkedilenlerdir Unutma!
Bu Yüzdendir ki;
Aşk'ı Kaybedenlerle Kendini Aynı Kefeye Koyma...!
Sen Hiç Acı Çektin mi?
İliklerinden Kan Damladı mı Ilık Ilık?
Gözlerine Kan...
Yüreğine Sızı...
Saçlarına Ak Düştü mü Bir Gece Yarısında?
Bunları Ancak Aşk'ı Kaybedenler Bilirler ve Yaşarlar...
Çünkü Ancak Aşk'ı Kaybedenler Bilir Aşk'ın Büyüklüğünü ve Yüceliğini...
Ancak Aşk'ı Kaybedenler Bilir...!!!

İnsanların Hiç Bilmediğin Yüzleri Vardır...
Her Sevdanın Sonunda Gözyaşı Saklıdır...
Renkli ve Ahenkli Görünen Her Şeye İnanma...
Gökkuşağının Ötesinde Sadece Yağmur Vardır...!


Bir Hayaldi Kurduğum...
Sadece Sana Kurulu Bir Hayat, Bir Zaman Dilimi...
Olmadı!
Düşünmeyi Unutmak İstiyorum Şimdilerde...
Her Harf "Sen" Olmak Adına Beynime Yerleşiyor…
Bense İstemiyorum Hiçbir Kelime, Hiçbir Cümle...
Olmuyor!
Alıyorum Kalemi Elime, Beynimi İşgal Eden
Tüm Harfleri Bırakıyorum Satırlara...
Bin Kelime Gözlerimde…
Her Biri Çok Ağır, Taşınmıyor Anlamaya Çalışmadan!
Dört Yanım Çığlık...
Harfleri Unutmak...
Kelimeleri Birer Birer Aklımdan Bilinmezliğe Sürüklemek...
Boşlukta Dolaşmak İstiyorum!
Olamıyor!
Bir Duygu, Bir Çelişki...
Sevmek Diyorum Sessizce...
Düşlerime Hapsediyorum Duygularımı...
Seviyorum, Sevdikçe Düş’üme Saplanıyorum!
Hayal Kurar Gibi Seviyorum Senli Düşünceleri...
Bir Sevda Masalı Oluyorsun Kelime Kelime İçimde Büyüyen...
Susuyorum Sensizliğe...
Sadece Sen, Bir Hayal ve Ben...
Yani "Sevmek" Bende ki "Sen"...
Susmak Diyorum Korkarak...
Haykırıyor İçim...
Yalnızlığa Bürünüyor Tüm Sesler...
Acıtıyor Suskunluk Hüzünü...
Kelimelerim Saklanıyor Kendinden...
Boğuluyorum Bu Kadar Sessizlik İçinde...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.