23 Eylül 2012 Pazar

Kurtulamıyorum Aşk'ının Azabından...!

Yazıyorum Tükenmiyorsun!
Ağlıyorum Acım Dinmiyor!
Düşündükçe Derinleşiyor, Daha Derinlerime Saklıyorum Seni!

Aklıma Düştün Yine Sevgili!
Bekleyişler İçindeyim...
Olmuyor...
Kurtulamıyorum Aşk'ının Azabından...!
Kurtulamıyorum Sevda'nın Yüreğime Dolanan Sarmaşıklarından...!
Boğuluyorum Sevgili...!
Kaçamıyorum Sensiz Kalan Sevgimin Girdaplarından...!

Oysa Bir Tutsan Ellerimi Bir Tutsan Öyle Bir Sarılacağım ki Sana...
Öyle Bir Yaşayacağım ki Bu Hayatı...
"Hayat Buymuş Diyeceğim İçimden, Hayat Buymuş"...
Düşmek ve Yeniden Kalkmak Gibi...
Unutmak ve Hatırlamak Gibi...
Ayrılmak ve Kavuşmak Gibi...
Yaşamak ve Ölmek Gibi...

İşte Hayat Buymuş Diyeceğim...

Haydi Sevgili!
Öyle Bir Es ki Bu Gece, Titresin Gönlüm Gizlice...

Aşk Şarkıları Olsun Tüm Dillerde...
Kırk Yıllık Fırtınalar Saşırıp Kalsın Esişine...
Hüzünlü Gidişin Kazınmışken Gönlüme Sustur Ölümü Bile...!
Öyle Bir Es ki Sevgili Tenimde Kalsın Kokun Aldırmadan Ölüme!
Odamın Penceresi Açılsın Girsin Kokun İçeriye...
Doysun Yüreğim Kokundaki Sevgiye...!
Öyle Bir Es ki Sevgili Aniden Sar Bedenimi Gizlice...
Ölümün Uykusundan Uyandır Beni Sessizce...!
Öyle Bir Es ki Ölüm Bile Sessiz Kalsın Esişine...!


Sen Bazen Çocuksu Bir Bakışsın Geceme Doğan...
Bazen Ilık Bir Yağmursun Yüreğime Yağan...
Bazen de Bir Deli İsyansın Gözlerimde Ağlayan... 

Resimde de Olsa Kimsenin Gözlerinde Böylesine Kaybolmadım Ben...
Kimseye Bağıra Çağıra Seni Seviyorum Demedim...
Kimse İçin Hıçkıra Hıçkıra Ağlamadım...
Kimseye, Gel Diye Bu Kadar Yalvarmadım...
Ben Bunları Sende Tattım...
Bağıra Çağıra Ağlıyorum...
Seviyorum Seni Seviyorum...
Hem de Deliler Gibi...
Bu Kalp Her Attığında Sen Diye Bağıracak...
Bu Gözler Seninle Ağlayıp Sadece Seninle Gülecek...
Bu Yürek Yalnız Seninle Coşacak...
Coştukca Sana Daha Çok Aşık Olacak...
Büyüyeceksin Benimle, Sığmayacaksın İçime...
Dolacaksın Bedenime...
Kaplıyacak Bu Sevgi Heryerimi...
O Zaman Bir Kez Daha Seninle Dolacak Bu Deli Yürek...
Sadece Bugün Değil, Seni Ömrünün Yettiğince...
Hatta Ondan Sonrada Hep Sevecek...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.