8 Eylül 2012 Cumartesi

Sen Aşk'sın Bende...!

Sevdim Birini...
Bana Ben Olduğumu Unutturucak Kadar...
Benliğimi Ona Adıyacak Kadar...
Beni Benden Ayırıp Onunla Birleştirecek Kadar Çok Sevdim Birini...
Umutlarımı Yıkıp Gitse de...
Bensizliğe Yitip Gitse de...
Kalbimi Parça Parça Etse de, Ben Çok Sevdim Birini...


Neden Der Dururum Yıllardır Hep...
Neden!? 
Ne Kadar Çok Akacak Kanım Varmış Göz Yaşlarıma Eşlik Edecek...
Keşke Söylediğin Kadar Kolay Olsaydı...
Bitseydi, Tükenseydi...
Yok Olup Gitseydi, Ama Olmuyor İşte...
Olmayacak ta Biliyorum...
Kolay Değildi Biliyordum...
Bitmeyecek Diyordum; Gülümseyerek "Geçer, Geçer" Diyordun...
Geçmiyor İşte!
Kanıyor Hep Yara İstemesen de...
Bunun Sonu Yok Biliyorum...
Belki de Yarını Yok Bu Günün Ama Yaşıyorum...
Bir Umut Deyip Hayallimdeki Bir Koca Yaşamı Tüketiyorum...
Tükenen Bir Yaşam Üzerine Yeni Bir Hayat Kurmaya Çabalıyorum...
Öyle Ya; Ne Kadar Çok Akacak Kanım Varmış Göz Yaşlarıma Eşlik Edecek...


Artık Kimseyi Sevemem...
Hatta Kendi mi Bile!
Zira Yüreğimi Söküp Bıraktım Hiç Tanımadığım Bir Sokağın Köşesinde...
Ne Seni Bulur, Ne de Kendini Ben Gelene Kadar...
Ne Sever, Ne Nefret Eder Herhangi Bir Şeyden...
Zira Yüreğimi Sende Bıraktım...
Biliyorum Çektiğim Çilelerin Bir Ödülü Var...
Heyhat!
Ne İster Yürek Ödülü, Zira Dünyayı Sende Bıraktım...!!!


İmkansızlığın Dikenlerine Takılsa da Hayatım Seni Sevmek Güzel Sevgili...
İçimde Sakladığım Kimsesiz Aşkın Sahibisin Sen...
Hep Senmişsin Beklediğim.. .
Sana Saklıyormuşum Yüreğimdeki Kırık ve Yetim Duyguları...
Sen Aşk'sın Bende... 
Hüzünsün...
Göremediğim...
Dokunamadığım Can Yarım...
Söylenmemiş Nice Sevda Sözümsün...!

İçimdeki Onulmaz Yaralara Belki de Tek Çözümsün...!
Sen Bilmesen de...
Anlamasan da Kocaman Bir Aşk Yaşadım Ben Seninle...
Yalnız Sana Aitmişim Gibi Yaşadım...
Kaç Defa Sen Bilmeden Sana ''Seni Seviyorum'' Dedim...
Duymadın Belki İçimdeki Sözleri...

Ben Seninle Yaşadım Herşeyi...
Başkaydı Seninle Herşey...
Tanımak...
Bilmeden Sevmek Güzeldi...
Öyle Sakin...
Öyle Nedensiz..
Çıkarsız ve Herşeyden Fazla Sevmek...
Tüm İmkansızlığına Rağmen...
Gerçekleşme İhtimalinin Hiç Olmamasına Rağmen Sana Dair Hayal Kurmak Güzeldi...!

Rüyaydı, Hayaldi...!
Sen Dağın Zirvesi, Ömrün Baharı...
Ben Çoktan Yaşamışım, Aşmışım Yılları...
Haklısın Gelecekle İlgili Planlarında Ben Olamam ki!
Olmayı Çok İsterdim Şu Saçlarımdaki Aklar, Yüzümdeki Yılların İzleri Olmasaydı!

Mutluyum Sevgili Sakın Üzülme...!
Kısacıkta Olsa Sevginin Büyüklüğünü Gördüm...
Senin Yüreğinde Aşk'ın Anlamını Yaşadım...
Seni Tanımama...
Seni Sevmeme...
Seni Yaşamama İzin Verdiğin İçin Teşekkür Ederim Sevgili...!



Bir Duygu Bu Duygu Ötesi Olmayan Duygularla Yaşanan...
Hiç Beklemediğim Bir Anda Tüm Benliğimi Alt Üst Eden...
Yalnışlarla, Doğrular Arasında Beni Savaştıran...
Beni Benle Karşı Karşıya Getiren...
Vicdanımı Acımasızca Sorgulayan Bir Duygu!
Ama Ben Hep Yazacağım Okumasanda...
Hep Geleceğim Olmasanda...
Ve Hep Seveceğim Tenini Bile Başkasıyla Paylaşıyor Olsanda!
Bir Sabah Öldüğümü Duyarsan Bu Büyük Sevgini Yüreğime Sığdıramadığımdandır!!
İşte O  Gün Gözlerin Takılırsa Bir Noktaya, O An Sana Hasret Çeken Gözlerimi Hatırla!
Bir Gün Acı Çektirirse Kader Sana Aşk'tan Yana, O An İçimde Sana Beslemiş Olduğum Aşk'ın Çektiğim Izdırabını Hatırla!

Aşk'ı Yaşamak Ölmektir!
Kalbin Kül Olsa da Ahhh!  Diyemezsin!
Diline Takılır İki Kelime, Söylemek İstersin Söyleyemezsin!
Haykırmak İstersin Haykıramazsın!
Gün Gelir Ansızın Ayrılır Yollar...
Sarar O En Çok Sevdiğini Yabancı Kollar!
Kırılır Daların...
Kırılır Ümitlerin...
Ağlamak İstersin Ağlayamazsın!
Unutmak İstersin Unutamazsın!
Çekersin Yıllarca Gönül Yasını...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.