17 Eylül 2012 Pazartesi

Kalbinin Kapılarında Ağlatma Beni...!!!

Hadi Çek Git Hayatımdan!
Sen de Git!
Bir Yanık da Sen Bırak Yüreğime ve Bir Acı Daha...
Bu Kaçıncı Yanık Yüreğimde?
Bu Kaçıncı Acı?
Hadi Çek Git Sen de Git!!
Zaten Hangi Tarafa Gitsem Kördüğüm!
Zorluklar Güzel Ama Söz Konusu Yürek Olunca, Olmuyor İşte, Olmuyor Böyle!
Güvendiğim Dağımdın, Kar Yağdı...
Sığındığım Limandın, Deniz Taştı İçine Aldı ve Bir Sır Gibi Sakladığım Yüreğini Eller Aldı!
Hadi Çek Git Artık Hayatımdan!
Bana Ait Değilsin!
Benim Olamazsın!
Benim Olmayacaksın!
Kapını Başkası Açacak Ben Değil!
Başka Saçlar Değecek Yastığına!
Başka Bir Dudak Günaydın Diyecek Yanaklarına!
Kim İzin Verir ki Benim Olmana, Sen İstemedikten Sonra?
O Yüzden Bu Kadar Yakın Durma Bana!
Böyle İçimde Olma ve Bu Kadar İçten Olma!
Çek Git Hayatımdan!
Çek Git Hadi!
Yüreğimin Limiti Doldu Zaten!
Sen Ellerin Olsan Bile, Ben Kimsenin Olmayacağım!
Sen Değişsen Bile Ben Hep Olduğum Gibi Kalacağım!
Ama Senin Olmayacaksam, Kimsenin Olmayacağım!
Hadi Çek Git Hayatımdan!
Ve Beni Görmek İstemiyorsan Sakın Arkana Bakma!
Çünkü Ben Hep Arkanda Olacağım...!!!
Neden Hala Yaralarımı Kanatıyorsun!
Neden Hala Canımı Yakıyorsun!
Yeter N'olur Yeter Yakma Canımı!
Acıtma Yüreğimi!
İnan Dayanamıyorum!
Tahammülüm Kalmadı Hiçbirşeye!
Çık İçimden!
Çık Bedenimden!
Çık Ruhumdan!
Ölüyorum Görmüyormusun!
Bitiyorum Anlamıyormusun!
Yürek Acılarımı ve Yangınlarımı Hissedemiyormusun!
Hasret ve Özlem Dilime Uçuk Oldu Sensiz...
Kalbimdeki Yara Kapanmaz Sevginsiz...
Saçlarıma Düşen Aklar Aşk'ımın Derdi...
Bedenimdeki Çöküklük, Kahroluşumun Özeti...
Yeter Artık Kalbinin Kapılarında Ağlatma Beni...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.