10 Eylül 2012 Pazartesi

Hadi Dokun Bana Sevgilim!

Bitkin ve Yorgun Yürekler Çoşmalı Öperken...
Kuruyan Dudaklar Hayat Bulmalı Yeniden...
Rahmet Gibi İnmeli Sevgilinin Dudaklarına...
Gökkuşağı Gibi Renk Cümbüşü Sarmalı Bedeni, Teni...
Beden Ruh'a Teslim Etmeli Kendini Ve Raks Etmeli Sevgilinin Dudaklarında...
Yürürken Tutku İle Sevgilide Denizin Dibinde Yürür Gibi Yürümeli...
Öperken Dudakları Dudaklar Hayat Bulmalı, Hayat Vermeli...!
Ah Bir Seninle Olsam!
Şöyle Bir Kanatlanıversem...
Yükselip Bulutların Peşine Takılsam...
Yağmur Bulutlarıyla Kucaklaşsam ve Denizlere Akarak Sana Ulaşsam...
Güneşin Doğmasıyla Buharlaşsam...
Havaya Karışıp Sabah Meltemiyle Kendimi Yanında Bulsam...
Yanağına Öpücükler Kondurup Sana Sıcacık Sarılsam...
Ve Hiç Bırakmasam...!

Ben Büyük Aşk'lara İnanırım Sevgili...
Aşk Büyük Çok Büyük Olmalı...
Titretmeli Yüreği...
Yakmalı Bedeni...
Tıpkı Seninleyken Titrediğim Yandığım Gibi...
Ben Büyük Sevgilere İnanırım Sevgili...
Sevdiğin Zaman Taşmalı Duygular...
Dans Etmeli Kelimeler...
Heceler...
Cümleler
Gökkuşağına Eklenmeli En Güzel Renkler...
Tıpkı Sana Olan Sevgimin Rengi Gibi...!


Ellerim Sana Dokunurcasına Dökülüyor Sözcükler Kalbimden...
Her Bir Halini Her Bir Halime Katarak Yazyorum...
Meğer Ne Çok Eksiğim Varmış...
Beni Tamamlayan Sensin Tamamlayacak Olan da Sen Olacaksın...
Yeterki Mutluluk Harflerini Seç...
Anlamsız Olsa Dahi O Harfleri Yan Yana Getir...
Ellerinin Değmesi Benim İçin Yetecek Bin Mutluluk Yerine...
Gör İşte O Harflerin Cümbüşlüğünü...
Sana Çarpan Bu Yüreğimin Heyecanını Gör...
Şimdi Ulu Orta Karanlıklardayım Her Zamanki Gibi Sensiz, Sessiz...
Hadi Sevgili!
Mutluluk Harflerine Dokunurcasına Bana Dokun...
Ellerinin Sıcaklığını Hissedeyim, Isıtayım İçimi Seninle...
Bu Soğuk Karanlıklardan Kurtulayım...
Hadi Dokun Bana Sevgilim!
Mutluluk Harflerine Dokunurcasına Gözlerimdeki Derin Manaya Dokun...
Çünkü Benim Tek Mutluluğum Sensin...

Sendin Sensizliğimde Yaşadığım...
Sevgi Seliydin Benliğimde Taşıdığım...
Evet!
Sendin Gönlümdeki Arayışım...
Sevgiye Susamışlığım...
Tükenmeyecekti Beni Benden Almışlığın...

Henüz Varlığını İnkar Edecek Bir Yokluk, Yokluğunuysa Var Kılacak Bir Varlık Yok Benim Lügatımda!
Anladım Sana Yanmak Ölümsüzmüş...
Anlamıyorum Neden Sözlerin İçimi Bu Denli Kanatırken Her Sözünle Daha Bir Kanıyorum Sana...
Ve Nedense Yüreğim Bunca Kan Kaybına Rağmen Sana Kanamakta Israrda!!!
Neden Her Defasında Bir Selamına Bir Ömür Feda Edebileceğimi Hissediyorum Yüreğimde?
Ben Adını Koyamadım!
Hadi Sen Koy Sevgili Bu Yangının Adını...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.